اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804303873211986

وقت طلاست

منظور از وقت طلایی پولر چیست؟

کد: 139804303873211986

http://bit.ly/32Etp7J

، (اخبار رسمی): چرا وقت طلاست؟ وقت و عمر بدون شک ارزشمندترین دارایی انسان است، چرا که هرگز قابل برگشت نیست و بازتولید نمی‌شود. وقت را نه می‌توان به کسی داد و نه می‌توان از کسی قرض گرفت. فقط می‌توان از زمان به نحو احسن استفاده کرد.

وقت طلایی پولر
منظور از وقت طلایی پولر چیست؟

وقت تنها دارایی مشترک بین انسان‌ها است که برخی درست از آن بهره می‌برند و حتی ثانیه‌ها برایشان ارزشمند است و در ثانیه‌ها موفقیت خود را مشاهده می‌کنند. ولی برای برخی روزها و ماه‌ها و سال‌‌ها و کل عمر ارزشی ندارد. 

چگونگی استفاده بهینه از وقت به این است که انسان با برنامه ریزی صحیح، کارهای خود را با تنظیم خاصی بین ساعات شبانه روز تقسیم کند و هر ساعت یا هر چند ساعت را برای انجام کاری قرار داده و به این برنامه و نظم ادامه دهد، به گونه‌‏ای که اگر روزی در نظم و برنامه ‏خللی وارد شد احساس چالش و کمبود کرده و به جبران آن بپردازد.

وقت طلایی پولر چیست؟

وقت طلایی پولر چیست؟ در پولر ارزش ثانیه‌های افراد مشخص است و به ان احترام گذاشته می‌شود به همین دلیل وقت طلایی در پولر در نسخه ۴.۱.۱ فعال شده است. از لحظه‌ای که پرسشنامه‌ای در پولر فعال می‌شود می‌توان به مدت مشخصی (بین ۳ روز تا ۷ روز) در نظرسنجی مربوطه شرکت و پاپاسی یا تومان آن نظرسنجی را دریافت کرد. عزیزانی که نظرات خود را در روز اول ثبت کنند تا سقف ۵۰٪ امتیاز بیشتری از امتیاز اصلی آن نظرسنجی دریافت خواهند کرد و همراهانی که در روز دوم در نظرسنجی شرکت کنند تا سقف ۲۰٪ امتیاز بیشتر از امتیاز اصلی را دریافت خواهند کرد و همچنین همراهانی که از روز سوم به بعد در نظرسنجی های پولر شرکت می‌کنند همان امتیاز اصلی را دریافت خواهند کرد.

بنابراین اگر در همان روزهای اول و دوم فعال سازی هر نظرسنجی در آن مشارکت کرد می‌توان امتیازات بیشتری بدست اورد. نوتیفیکیشن‌ها و پیامک‌های پولر به افراد کمک می‌کنند تا در صورت فعال شدن هر نظرسنجی در اپلیکیشن، بتوانند در وقت طلایی به آن پاسخ دهند. از وقت طلایی خوب استفاده کنید!

موضوع برخی از نظرسنجی‌ها عمومی و واحد امتیاز آنها پاپاسی است که این امتیازها را می‌توان برای شرکت در قرعه کشی‌های دوره‌ای خرج کرد. موضوع برخی دیگر از نظرسنجی‌ها اختصاصی و در مورد محصولی خاص است که امتیاز آنها ارزش ریالی دارد و پس از پاسخگویی به نظرسنجی، به حساب کاربری افراد اضافه می‌شود و می‌توان معادل موجودی خود را در قسمت بازارچه پولر و در پیشنهادهای متفاوتی که عرضه می‌شود، خرج کرد. قانون وقت طلایی پولر برای هر ۲ نوع نظرسنجی‌های عمومی و اختصاصی فعال است.

وقت طلایی پولر برای چه افرادی فعال است؟

افرادی که هنوز عضور خانواده پولر نشده‌اند کافی است، در فروشگاه‌های نرم افزاری مانند کافه بازار و پلی استور، کلمه پولر و یا poller را جستجو کنند و آن را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنند.

 این نرم افزار رایگان است و هیچ هزینه‌ای در بر نخواهد داشت. بعد از نصب موفق برنامه از صفحه عضویت اطلاعات خود را وارد کرده تا عضو خانواده نظرسنجی آنلاین پولر شد. این برنامه برروی دستگاه‌هایی با نسخه اندروید 4.4 به بالا قابل نصب است.

پس از عضویت، هویت افراد تایید می‌شود و می‌توان در نظرسنجی آنلاین که در اپلیکیشن فعال است شرکت کرد و امتیاز آنها را کسب کرد. هر نظرسنجی 10-3 دقیقه زمان می‌برد. نظرات قطعا اثرگذارند و دقت و صداقت در پاسخگویی به سوالات نظرسنجی‌ها، اهمیت والایی در ارتقاء کیفیت محصولات و خدمات در سطح جامعه دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پولر

پولر یک بستر نظرسنجی آنلاین است. گروه‌های مختلف مردم با نصب پاسخ دادن به انواع نظرسنجی‌های آنلاین می‌توانند از جوایز نقدی بهره‌مند شوند و یا با مجموع امتیازات به‌دست آمده، در قرعه کشی‌های ماهیانه شرکت نمایند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | سرگرمی و تفریح