اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804243855311986

آشنایی با بازارچه پولر

کد: 139804243855311986

http://bit.ly/2LzJ2IS

، (اخبار رسمی): پولر یک بستر نظرسنجی آنلاین است. گروه‌های مختلف مردم با نصب پاسخ دادن به انواع نظرسنجی‌های آنلاین می‌توانند از جوایز نقدی بهره‌مند شوند و از بازارچه پولر خرید داشته باشند.

 بازارچه پولر
آشنایی با بازارچه پولر

پولر یک بستر نظرسنجی آنلاین است. گروه‌های مختلف مردم با نصب پاسخ دادن به انواع نظرسنجی‌های آنلاین می‌توانند از جوایز نقدی بهره‌مند شوند و از بابازارچه پولر خرید داشته باشند. باید در نظر داشت که شرکت در نظرسنجی‌های اپلیکیشن پولر تنها یک سرگرمی نیست، گروه‌های منتخب در حقیقت نماینده‌ی بخش‌هایی از جامعه‌ هستند که با پاسخگویی صادقانه به سوالات نظرسنجی‌ها، نظرات این بخش‌های جامعه را منعکس می‌کنند.

بازارچه پولر چیست؟

محیطی است در برنامه پولر که می‌توان امتیازات تومانی کسب شده را در آن خرج کرد. گزینه‌هایی مانند خرید شارژ ایرانسل و همراه اول و کمک به خیریه و خرید کد تخفیف اسنپ فود در بازارچه وجود دارد که به مرور زمان این گزینه‌ها بیشتر و بیشتر خواهد شد.

پس از ثبت نام در پولر متناسب با ویژگی‌های فردی ثبت شده در پروفایل، نظرسنجی‌های آنلاین برای او تخصیص داده می‌شود. با شرکت در نظرسنجی‌های آنلاین امتیازاتی کسب می‌شود. باید در نظر داشت که امتیازات به‌دست آمده را فقط می‌توان در محیط بازارچه پولر برنامه و یا برای شرکت در قرعه کشی‌های ماهیانه استفاده کرد.

چطور (تومان) دریافت کنم؟

موضوع برخی از نظرسنجی‌ها اختصاصی و در مورد محصولی خاص است که امتیاز آن‌ها (تومان) است و پس از پاسخگویی به نظرسنجی، به حساب کاربری اضافه می‌شود و می‌توان معادل موجودی خود را در قسمت بازارچه‌ی اپلیکیشن و در پیشنهادهای متفاوتی که عرضه می‌شود، خرج کرد. همراهانی که در وقت طلایی پولر در نظرسنجی‌های پولری شرکت کنند می‌توانند امتیاز بیشتری نیز کسب کنند.

چطور از بازارچه پولر خرید کنم؟

پس از کسب تومان در نظرسنجی‌ها می‌توان از منوی برنامه وارد بازارچه پولر شد و از گزینه‌های موجود در بازارچه خرید خود را انجام داد. به طور مثال می‌توان شارژ اعتباری برای سیم کارت خود و یا اقوام و دوستان خریداری کرد یا اینکه از کد تخفیف‌های اسنپ فود بهره‌مند شد و یا اینکه مبلغ کسب کرده را به خیریه کمک مالی کرد. همچنین قابل ذکر است که مبالغی که به عنوان تومان در برنامه کسب می‌شود فقط در محیط بازارچه قابل استفاده است و امکان فعالیت‌های بانکی مانند واریز وجه به حساب یا کارت بانکی، پرداخت آنلاین و یا نقد کردن آن، میسر نیست!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پولر

پولر یک بستر نظرسنجی آنلاین است. گروه‌های مختلف مردم با نصب پاسخ دادن به انواع نظرسنجی‌های آنلاین می‌توانند از جوایز نقدی بهره‌مند شوند و یا با مجموع امتیازات به‌دست آمده، در قرعه کشی‌های ماهیانه شرکت نمایند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]