اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804173833211986

نظر من مهم است؛ افزایش تولید و کیفیت کالا و خدمات

کد: 139804173833211986

http://bit.ly/32OwpP3

، (اخبار رسمی): همه‌ی افراد ممکن است در مورد محیط پیرامون نظرات و یا حتی انتقاداتی داشته باشند.

نظر من مهم است
نظر من مهم است؛ افزایش تولید و کیفیت کالا و خدمات

همه عبارت حقوق شهروندی را شنیده‌اند. ولی آیا با وظایفی که بعنوان شهروند برعهده دارند نیز آشنا هستند؟ آیا هیچ وظیفه‌ای بعنوان یک شهروند برعهده آنها نیست و باید صرفا انتظار داشت شهر، شرکت و یا محله خود به خود پیشرفت کند و افراد نیز صرفا نظاره گر این پیشرفت باشند؟!

سعی و تلاش برای مشارکت در اداره شهر، افزایش حس تعلق خاطر خود به محله و شهر محل سکونت خویش، تشویق و ترغیب همشهریان به مشارکت در امور شهر، مواردی از وظایف شهروندی است که افراد برعهده دارند. درصورتی که این وظایف اجرایی نشوند، نباید انتظار پیشرفت و یا بهبود کیفیت شهر و زندگی و محل کار خود را داشت.

پولر یک پویش ملی (هشتگ) ایجاد کرده است: نظر من مهم است . افراد قرار است پیرامون مسائل عمومی و اختصاصی نظر دهند. این نظرات می‌تواند می‌تواند تاثیر بسزایی در تولید و کیفیت کالا و خدمات داشته باشد. نظر من مهم است و این نظر را باید به گوش تولید کننده و یا عرضه کننده خدمات رساند. اما چطور نظرات مختلف خود را برای ۲۰ محصول و خدمات ثبت کرد؟ چطور از دوستان و همکاران خواست در این پویش ملی شرکت کنند و با ثبت نظرات خود به بهبود کیفیت کالا و خدمات یاری رسانند؟

برای هرچه بهتر اجرایی شدن این پویش، تیم تحقیقات بازاریابی راهبر بازار یک اپلیکیشن نظرسنجی آنلاین به نام پولر منتشر کرده است تا بتوان نظرات افراد مختلف را پیرامون موارد خاص ثبت کرد. محصولات و خدمات مختلف مانند شوینده‌ها، مواد غذایی، بازی‌های آنلاین و غیره در این اپلیکیشن مورد نظرسنجی قرار می‌گیرند تا طبق نظر شهروندان و کاربران، تغییرات ساختاری و کیفیتی در آن محصول یا خدمات ایجاد شود.

آیا همه می‌توانند در پویش نظر من مهم است عضویت داشته باشند؟

کافی است در فروشگاه‌های نرم افزاری مانند کافه بازار و پلی استور، کلمه پولر و یا poller را جستجو کرد و آن را برروی دستگاه اندرویدی خود نصب کرد. این نرم افزار رایگان است و هیچ هزینه‌ای در بر نخواهد داشت.

این برنامه برروی دستگاه‌هایی با نسخه اندروید 4.4 به بالا قابل نصب است. 

فرقی ندارد نظر افراد در مورد یک محصول مثبت باشد یا منفی، فقط کافیست نظر خود را با صداقت ثبت کرد. نظرات گردآوری می‌شوند و در اختیار صاحبان تولیدات و خدمات قرار می‌گیرند. مجموع این نظرات به تولیدکنندگان کمک می‌کند تا کیفیت کالاها و خدمات خود را بنا به سلایق مصرف کنندگان بهبود بخشند.

پس از عضویت، هویت تایید می‌شود و می‌توان در نظرسنجی‌ها شرکت کرد و امتیاز آن‌ها را کسب کرد. هر نظرسنجی بین 3 تا 10 دقیقه زمان نیاز دارد.

این نظرات قطعا اثر گذارند و دقت و صداقت در پاسخگویی به سوالات نظرسنجی‌ها، اهمیت والایی در ارتقاء کیفیت محصولات و خدمات در سطح جامعه دارد. برخی از نظرسنجی‌ها جنبه عمومی دارد و برخی دیگر نیز به‌طور اختصاصی راجع به یک محصول خاص صورت می‌پذیرد. تفاوت بین نظرسنجی‌های عمومی و یا اختصاصی به سطح کاربری مرتبط است.

هدف اصلی از این پویش ملی انجام وظایف شهروندی و مشارکت در بهبود کیفیت کالا و خدمات است. به پاس این همراهی برای هرنظرسنجی که در آن شرکت شود جوایزی به افراد تعلق می‌گیرد.

موضوع برخی از نظرسنجی‌ها عمومی و واحد امتیاز آن‌ها پاپاسی است که این امتیازها را می‌توان برای شرکت در قرعه کشی‌های دوره‌ای خرج کرد. موضوع برخی دیگر از نظرسنجی‌ها، اختصاصی و در مورد محصولی خاص است که امتیاز آن‌ها ارزش ریالی دارد و پس از پاسخگویی به نظرسنجی، به حساب کاربری اضافه می‌شود و می‌توان معادل موجودی خود را در قسمت بازارچه‌ی اپلیکیشن و در پیشنهادهای متفاوتی که عرضه می‌شود، خرج کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پولر

پولر یک بستر نظرسنجی آنلاین است. گروه‌های مختلف مردم با نصب پاسخ دادن به انواع نظرسنجی‌های آنلاین می‌توانند از جوایز نقدی بهره‌مند شوند و یا با مجموع امتیازات به‌دست آمده، در قرعه کشی‌های ماهیانه شرکت نمایند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]