اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980321375270005

بازخورد قتل همسر شهردار سابق تهران در رسانه‌های اجتماعی

کد: 13980321375270005

http://bit.ly/2K8Ucnp

، تهران , (اخبار رسمی): قتل همسر محمدعلی نجفی در روزهای اخیر به رویدادی رسانه‌ای تبدیل شد. سه مجموعه دیتاک، اخبار رسمی و اینفوگرام در حوزه‌های تحلیل رسانه، تولید محتوای بصری و توزیع محتوا به بررسی تحلیل افکار عمومی در شبکه‌های اجتماعی پیرو این رخداد پرداختند و آن را در قالب یک E-book به اشتراک گذاشتند.

بازخورد قتل همسر شهردار سابق تهران در رسانه‌های اجتماعی
بازخورد قتل همسر شهردار سابق تهران در رسانه‌های اجتماعی

روزانه رویدادهای مختلفی مورد توجه عمومی قرار گرفته و در صدر اخبار شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند. قتل میترا استاد، همسر شهردار سابق تهران، محمدعلی نجفی از جمله رویدادهای اخیر است که بازخورد رسانه‌ای ویژه‌ای در سطح رسانه‌های اجتماعی داشته است.

این گزارش به همت سه مجموعه دیتاک، به عنوان گردآورنده و تحلیل گر داده‌ها، اینفوگرام به عنوان ارائه دهنده خروجی های تحلیلی و اخبار رسمی به عنوان بازوی رسانه‌ای و انتشاردهنده محتوا آماده شده است.

این تحلیل نشان می‌دهد این اتفاق، آنچنان که به نظر می‌رسد، افکار عمومی را به خود مشغول نکرده است!

در این بررسی و تحلیل که طی 5 فصل آماده شده است، ابتدا قتل میترا استاد، همسر محمدعلی نجفی با رخدادهایی نظیر درگیری نماینده سراوان در گمرک و استعفا و بازگشت محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه از نظر برد رسانه‌ای مقایسه شده است و سپس رویکردهای عمومی به این موضوع از دید چهره‌های شاخص نظیر علی مطهری، غلامحسین کرباسچی و محمد سرافراز گزارش شده است.

علاقه‌مندان برای دریافت این E-book می‌توانند به آدرس bit.ly/najafi-report مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | حقوقی و قانون