اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803253768310571

کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی

کد: 139803253768310571

http://bit.ly/2RwY7v9

، تهران , (اخبار رسمی): کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی 98 بر اساس سوابق تحصیل در رشته‌های مختلف امکان پذیر است. رشته‌های ارشد بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی گرایش‌های مختلفی دارد.

کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی
کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی آغاز شد. کلیه داوطلبان عزیز می‌توانند با استفاده از شرایط موردنظر برای ثبت نام و همچنین پذیرش در این دانشگاه، نسبت به ثبت نام در رشته‌ها و گرایش‌های مختلف  اقدام کنند. متقاضیان عزیز باید توجه کنند که ثبت نام تنها در مهلت تعیین شده امکان پذیر خواهد بود و سامانه مورد نظر پس از زمان تعیین شده قابل دسترس نیست.

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی

انتخاب رشته‌های ارشد بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی بر اساس شرایطی که در هر رشته قرار داده شده است امکان پذیر است. کلیه متقاضیان شرکت کننده در رشته‌های ارشد بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی ابتدا باید نسبت به شرایط ثبت نام و همچنین پذیرش در این دانشگاه آگاه شوند. لیست تمامی رشته‌ها در دفترچه انتخاب رشته سازمان سنجش موجود است.

پذیرش در کلیه  لیست رشته‌های بدون کنکور غیر انتفاعی از طریق استعداد درخشان امکان پذیر است. لذا تمامی داوطلبان عزیز با استفاده از این امکان، می‌توانند وارد دانشگاه شوند. 

ثبت نام در کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی مطابق با سال‌های گذشته به صورت الکترونیکی خواهد بود. بدین معنا که داوطلبان با توجه به واجد شرایط بودن در هر رشته، می‌توانند نسبت به انتخاب رشته در بین رشته‌های ارشد بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی اقدام کنند. ثبت نام از تمامی رشته‌ها و داوطلبان متقاضی در دو ترم مهر و بهمن امکان پذیر است.

متقاضیان محترم ورود به کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی لازم است در سامانه سنجش و در زمان تعیین شده به صورت اینترنتی ثبت نام و همچنین مدارک موجود را ضمیمه پرونده کنند. آبان ماه نیز، زمان شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد بدون کنکور غیر انتفاعی است که با توجه به شرایط موجود داوطلبان مجاز به شرکت در تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی هستند.

آن دسته از داوطلبانی که مایل به شرکت در کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی 98 ترم مهر یا همان نیمسال اول هستند، می‌توانند در زمان اعلام نتایج کنکور و به هنگام انتخاب رشته کنکور سراسری ارشد مردادماه نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های دانشگاه غیر انتفاعی اقدام کنند. داوطلبان متقاضی رشته‌های ارشد بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی ترم بهمن نیز، در آبان ماه مهلت ثبت نام خواهند داشت.

شرایط کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی

ثبت نام در کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی تنها بر اساس استعداد درخشان امکان پذیر است. معدل بالای 16 برای تمامی فارغ التحصیلان رشته‌های علوم انسانی و دارا بودن معدل بالای 17 برای رشته‌های فنی الزامی است.

آن دسته از داوطلبانی که مایل به انتخاب رشته‌های ارشد بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی هستند در صورتی که مدرک کارشناسی خود را به صورت ناپیوسته گذرانده باشند، حتما باید در مقطع کاردانی و کارشناسی جزو 15 نفر برتر ورودی رشته خود باشند. همچنین گذراندن هر دو مقطع به صورت 4 ترم الزامی است. داوطلبان مقطع کارشناسی نیز، باید مدرک خود را در هشت نیمسال گذرانده باشند.

دانشجویان کارشناسی  متقاضی ورود به رشته‌های کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی لازم است تا ترم ششم  حداقل سه چهارم کل واحدهای خود را گذرانده باشند. از جمله شرایط لازم برای تمامی دانشجویان‌، می‌توان به الزام در گذارندن مقطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه غیر انتفاعی اشاره کرد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل به آدرس irantahsil.org مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش