اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101275819410571

ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401

کد: 140101275819410571

https://bit.ly/3JHf1AE

، تهران , (اخبار رسمی): زمان و شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 مشخص شد. داوطلبانی که مایل به تحصیل در دوره دکتری رشته های مرتبط با وزارت بهداشت می باشند

ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401
ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401

زمان و شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 مشخص شد. داوطلبانی که مایل به تحصیل در دوره دکتری رشته های مرتبط با وزارت بهداشت می باشند، در صورت داشتن شرایط لازم می توانند در مهلت های تعیین شده ضمن مراجعه به سامانه ثبت نام دکتری علوم پزشکی به آدرس sanjeshp.ir و دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام، برای انجام مراحل نام نویسی اقدام نمایند. لازم به ذکر است که طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون دکتری ، تاریخ آزمون دکتری وزارت بهداشت پیش رو در 2 و 3 تیرماه خواهد بود.

در این مقاله با ذکر جزئیات خواهیم دید که زمان، نحوه، شرایط و مدارک لازم برای شرکت در آزمون دکتری وزارت به چه نحوی است. همچنین، داوطلبان گرامی می توانند برای کسب جدیدترین اخبار و اطلاعات لازم در این زمینه با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرند.

ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش