اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101235810810571

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1401 + دانلود مستقیم

کد: 140101235810810571

https://bit.ly/37lBBSg

، تهران , (اخبار رسمی): دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد با فعال سازی سازمان سنجش و پرورش کشوری در دسترس داوطلبان قرار داده می شود که با فعال سازی  لینک دانلود این دفترچه داوطلبان می توانند از تمامی ضوابط و شرایط آزمون مطلع شوند.

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1401 + دانلود مستقیم
دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1401 + دانلود مستقیم

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد با فعال سازی سازمان سنجش و پرورش کشوری در دسترس داوطلبان قرار داده می شود که با فعال سازی  لینک دانلود این دفترچه داوطلبان می توانند از تمامی ضوابط و شرایط آزمون مطلع شوند. کنکور کارشناسی ارشد مانند سالیان گذشته توسط سازمان سنجش کشوری برگذار می گردد که دارای شرایط عمومی و اختصاصی می باشد و متقاضیان باید آگاهی کامل از تمامی شرایط و ضوابط داشته باشند.

اطلاعات لازمه داوطلبان در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد قرار داده شده است و داوطلبان باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای آگاهی بیشتر این دفترچه را دانلود نموده و به طور کامل و دقیق مطالعه کنند تا از تمامی بخش های آن مطلع شوند. با مطالعه دقیق و کامل دفترچه ثبت نام متقاضیان کمتر دچار اشتباه می شوند.

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد راهنمای بسیار مناسبی برای متقاضیان مقطع کارشناسی ارشد باشد که  تمامی اطلاعات و شرایط های دانشگاه های سراسری، نوبت دوم یا شبانه دولتی، آزاد، غیر انتفاعی، پیام نور و غیره در دفترچه انتخاب رشته ثبت شده است. در این دفترچه بند و تبصره های مختلفی موجود است که شامل قوانین ثبت نام، بررسی رشته های امتحانی، نحوه ثبت نام در هر یک از دانشگاه ها، همچنین مدارک لازم برای ثبت نام که تمامی این موارد در دفترچه وجود دارد.

جهت دریافت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد روی لینک پایین صفحه کلیک کنید.

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1401

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته به زمان اعلام نتایج این آزمون بازمی گردد. از آنجایی که هنوز زمان دقیق تعیین نشده، نمی توان برای آن تاریخ دقیق ارائه داد؛ اما طبق اخبار ممکن است دفترچه در اواخر خرداد روی سایت سنجش قرار بگیرد.

لینک دانلود دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 1401

همان طور که در بالا به آن اشاره شد دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد از طرف سازمان سنجش بر روی سایت قرار داده می شود تا داوطلبان با مطالعه دقیق کامل این دفترچه از تمامی موارد آگاهی لازمه را کسب کنند. لینک دانلود دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد همزمان با ثبت نام برای کنکور کارشناسی ارشد بر روی سایت سازمان سنجش بارگذاری می شود که موجب می شود زمینه ای برای علاقه مندان به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد ایجاد شود و اینک این لینک بر روی سایت وجود ندارد و داوطلبان می توانند برای اطلاع از زمان انتشار آن با ایران تحصیل همراه باشند.

دفترچه انتخاب رشته ارشد 1401 از دو قسمت تشکیل شده است. در قسمت اول تمامی اطلاعات مربوط به سهمیه و نحوه انتخاب رشته آورده شده است. در قسمت دوم اطلاعات مربوط به لیست رشته ها و دانشگاه های پذیرنده وجود دارد. دفترچه معمولاً پس از اعلام نتایج اولیه روی سایت سنجش قرار می گیرد.

زمان دقیق بارگزاری دفترچه انتخاب رشته ارشد، به زمان برگزاری آزمون بستگی دارد. در سال گذشته از آنجایی که آزمون با کمی تاخیر برگزار شد، به همین دلیل دفترچه در اوایل شهریور روی سایت قرار گرفت.

 برای استخراج کدها از دفترچه داوطلبان باید از زمان دانلود دفترچه اطلاع داشته باشند.

داوطلبان با مطالعه کامل و آگاهی از ممنوعیت های ثبت نام و می توانند رشته مورد نظر خود را از بین  شش گروه رشته ای، علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی ، هنر، دامپزشکی انتخاب کنند. متقاضیان با پر کردن انتخاب رشته در دفترچه رشته های مورد علاقه خود را اعلام می کنند. دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1401 نیز همزمان با آغاز ثبت نام بر روی سایت قرار داده می شود تا داوطلبان با مطالعه دقیق شروع به نام نویسی کنند. لازم به ذکر است که با پرداخت هزینه تعیین شده برای ثبت نام متقاضیان کد ۱۲ رقمی دریافت می کنند که در فرایند ثبت نام باید کد را وارد کنند و بعد از اتمام ثبت نام کد پیگیری ثبت نام دریافت می کنند که نشان دهنده اتمام فرایند ثبت نام می باشد.

  برای دریافت مشاوره انتخاب رشته ارشد روی لینک پایین صفحه کلیک کنید.

لیست رشته محل های دفترچه انتخاب رشته ارشد 1401

یکی از مهم ترین قسمت های دفترچه ارشد، لیست کد رشته ها است. برای هر رشته کدهای جداگانه ای در دفترچه آورده شده است که قابل تفکیک باشد. به علاوه اینکه هر مرکز دانشگاهی چند نفر پذیرش دارد و تعداد پذیرش در دوره های روزانه، شبانه و غیرانتفاعی و پیام نور و پردیس خودگردان چقدر است نیز در دفترچه آورده شده است.

منبع: https://irantahsil.org//  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش