اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908144729210571

کنکور 1400 چگونه خواهد بود؟

کد: 139908144729210571

https://bit.ly/2IIAC1C

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به سیستم مدرسه و نظام جدید و قدیم، یکسری نگرانی ها برای داوطلبان کنکور نظام قدیم پیش آمده، تحت عنوان اینکه کنکور 1400 چگونه خواهد بود که در ادامه با ما همراه باشید.

کنکور 1400 چگونه خواهد بود؟
کنکور 1400 چگونه خواهد بود؟

کنکور سراسری هر سال با منابع مشخص برای داوطلبان برگزار میشود اما با تغییر کتاب های درسی و جدا شدن منابع داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید روند برگزاری کنکور سراسری متفاوت از سال های گذشته برگزار میشود.

کنکور 1400 چگونه برگزار خواهد شد؟


مشخصا شما که در حال خواندن این مطلب هستید یا بار اول است که میخواهید کنکور دهید یا کنکور داده اید و میخواهید شانس خود را دوباره امتحان کنید.
با توجه به شرایط موجود، شاید یکی از مهم ترین سوالات داوطلبان کنکور 1400 چگونگی برگزاری کنکور 1400 باشد که ما در ادامه به این موضوع مهم میپردازیم.
چگونگی برگزاری کنکور 1400 نیز احتمالا همچون سال های اخیر میباشد، هر چندین مجلس و شواری عالی انقلاب فرهنگی در‌پی این آیتم میباشند که در برنامه ای با تیتر ساماندهی و حذف کنکور از کنکور 1400 تغییراتی را در روش برگزاری اعمال نمایند، ولی با اعتنا به وضعیت پیش گویی می‌گردد کنکور سال 1400 نیز همچون کنکور سال های پیشین برگزار گردد.


کنکور سراسری هر سال در زمان معلوم و با منابع مشخص برای داوطلبا برگزار میشه اما با تغییر کتاب های درسی و جدا شدن منابع داوطلبای نظام قدیم و نظام جدید روند برگزاری کنکور سراسری متفاوت از سال های گذشته شد به طوری که سال 98 و 99 دو کنکور با دو سوال متفاوت برای نظام قدیم و جدید برگزار شد اما کنکور 1400 فقط یکسری سوال طراحی میشود.


با نزدیک شدن به کنکور 1400 داوطلبا می بایست داوطلبان خودشان را برای یک طرح ریزی ظریف طبق منابع کنکور سراسری فراهم کنند و آغاز طرح ریزی و مطالعه کنکور رو بزنند . با اعتنا به تغییرات کتاب درسی و مستقل شدن منابع کنکور داوطلبای نظام قدیم و نو ، سازمان سنجش کنکور سال 98 و 99 رو با دو سری پرسش مختلف برای هر کدوم از نظام ها برگزار کرد .


البته طبق آخرین اطلاعیه سازمان سنجش ، کنکور سال پیشین نهایی کنکوری بود که برای هر دو نظام برگزار می شد و روال پباده سازی سوال های کنکور 1400 صرفا مبنی بر منابع نظام آموزشی 6-3-3 و یا این که نظام جدیده و همگی داوطلبای شرکت کننده در این امتحان بایستی صرفا منابع نظام تازه رو مطالعه کنند.

از اونجایی که روال طراحی سوال های کنکور 1400 صرفا بر مبنای منابع نظام جدیده فارغ التحصیلای نظام قدیم که می خوان در کنکور ۱۴۰۰ شرکت کنن ، می بایست کلا منابع مطالعشون رو تغییر‌و تحول داده و از منابع نظام تازه برای شرکت در کنکور 1400 استفاده کنند که‌این زمینه فعالیت داوطلبای نظام نو دشوار کرده و منجر نگرانی و استرسشان شده‌است.


حال  میتوانید با ورود به سامانه سنجش آموزش کشور به اطلاعات بیشتری درباره کنکور 1400 دست یابید.


اما با توجه به شرایط موجود نباید ما دست از تلاش برداریم و باید یه برنامه ریزی خوب و عالی برای کنکور سال بعد داشته باشیم که با جستجو در سایت های مختلف و حتی مصاحبه با نفرات برتر و یا مشاوره تحصیلی میتوانید به هدف خود دست پیدا کنید.


که یکی از مهم ترین موضوعات در برنامه ریزی کنکور زمانبندی است ،که شما اول باید به سوال استاندار ساعت مطالعه چقدر است؟ پاسخ دهید سپس شروع به خواندن کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش