اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012215764010571

اعلام زمان ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱-1402

کد: 140012215764010571

https://bit.ly/3i59I2t

، تهران , (اخبار رسمی): زمان ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان سمپاد در سال 1401-1402 مشخص گردید پیرو اطلاعیه سازمان پرورش استعدادهای درخشان با توجه به هماهنگی های صورت گرفته در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با آموزش و پرورش ثبت نام آزمون از مورخ 1401/01/16 آغاز خواهد شد و داوطلبان جهت ثبت نام وارد azmoon.medu.ir شده

ثبت نام آزمون سمپاد
اعلام زمان ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱-1402

زمان بندی دقیق ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان سمپاد مشخص شد پیرو اطلاعیه سازمان پرورش استعدادهای درخشان سمپاد ثبت نام آزمون ورودی از روز سه شنبه مورخ 1401/01/16 از طریق نشانی azmoon.medu.ir آغاز می شود

دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان، همزمان با شروع فرآیند نام نویسی، در دسترس داوطلبان قرار می گیرد. زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ از طریق دفترچه و همچنین سایت azmoon.medu.ir منتشر می گردد.   

برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان به منظور شناسایی دانش آموزان با استعدادی است که شرایط لازم جهت تحصیل در این مدارس را دارند. به همین خاطر داوطلبانی که قصد ثبت نام در سایت ثبت نام سمپاد را دارند، می‌بایست از تاریخ دقیق انجام آن مطلع باشند.

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱  

در مورد تاریخ ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی، زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم از 16 لغایت 25 فروردین ماه در نظر گرفته شده است. در بازه مذکور امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان فراهم می شود.

 

 

 

 

 

 

 

تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان  

 

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در سال گذشته، دفعه اول از 21 تا 25 فروردین اعلام شد اما پس از این تاریخ نیز وزارت آموزش و پروش مهلت ثبت نام را برای جاماندگان و همچنین ویرایش اطلاعات، تا ۳ اردیبهشت 1400 تمدید کرد و بنابر اطلاعیه سازمان پرورش استعداد های درخشان این تاریخ قابل تمدید نبود.

 

 

 

در حال حاضر اطلاعیه ای مبنی بر تاریخ دقیق تمدید مهلت ثبت نام تیزهوشان از سوی سازمان ملی پرورش استعداد درخشان منتشر نگردیده است.

 

 

 

 

 

راهنمای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان  

 

دانش آموزان برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان پایه های ششم و یا نهم، بعد از کسب آگاهی لازم در خصوص منابع و سوالات، در صورتی که دارای شرایط موردنظر باشند، می‌بایست با  تهیه مدارک ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان پایه خود به سایت آزمون های وزارت آموزش و پرورش مراجعه کنند.

 

 

 

▪︎ورود به سایت ثبت نام تیزهوشان به نشانی azmoon.medu.ir و کلیک بر روی گزینه سمپاد هفتم، هشتم یا دهم

 

 

 

▪︎وارد کردن کد ملی و رمز ورود همگام دانش آموز در کادرهای موجود

 

 

 

▪︎انتخاب نقش خود (دانش آموز) و عنوان سازمانی (نام مدرسه)

 

 

 

▪︎تکمیل فرم تقاضانامه و درج اطلاعات درخواستی

 

 

 

 

 

در صورتی که دانش آموزی در مجموع نمرات نوبت دوم سال پنجم و ششم خود تنها یک درس با مقیاس خوب داشته باشد هم می تواند در این آزمون شرکت کند.

 

 

 

شرایط ثبت نام ورودی پایه دهم دانش آموزانی ورودی سال دهم تیزهوشان نیز باید تابعیت ایرانی داشته باشند. البته اتباع خارجی هم تحت شرایط «بخش نامه مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور» می توانند در این آزمون شرکت کنند.

 

 

 

معدل سالانه کلاس هشتم دانش آموزان مذکور باید بیش از ۱۹ داشته باشند. آن دسته از دانش آموزانی که دوره متوسطه اول خود را در مدارس تیزهوشان گذرانده اند، نیازی به آزمون نداشته و کافی است معدلی بالای ۱۶ در امتحانات خرداد ماه پایه نهم به دست آورند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پرداخت هزینه در سایت azmoon.medu.ir هزینه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان از طریق مراجعه به سامانه ثبت نام این مدارس به آدرس azmoon.medu.ir انجام می پذیرد.

 

 

 

 

 

نحوه دریافت رمز همگام ورود به سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان  

 

دانش آموزان برای ورود به صفحه ثبت نام در سایت مربوطه نیاز به رمز ورود همگام خواهند داشت. برای دریافت رمز ورود همگام ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان می بایست به مدرسه و یا سازمان آموزش و پرورش منطقه (بخش فناوری اطلاعات) مراجعه کنند.

 

 

 

نکته:

 

تنها راه دریافت رمز همگام مراجعه حضوری می باشد و هیچ راه الکترونیکی و غیر حضوری برای انجام این امر وجود ندارد.

 

 

 

 

 

 

 

کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲  

 

یک هفته پیش از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان، داوطلبان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم باید  با مراجعه به سامانه های hoosh.medu.ir و azmoon.medu.ir که هر کدام مربوط به یکی از پایه های تحصیلی می باشد مراجعه کرده و اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نمایند.

 

 

 

 

 

با توجه به این که یک سری شرایط برای ثبت نام در آزمون ورودی این مدارس در نظر گرفته شده است، داوطلبان بهتر است ابتدا این موارد را مطالعه کرده و سپس اقدامات لازم جهت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان را انجام دهند. در این راه می توانید از کمک مشاوران خبره مجموعه ایران تحصیل بهره‌مند شده و از مشاوره رایگان آن نهایت استفاده را ببرید. فقط کافی است با شماره های موجود تماس بگیرید و با خیال راحت پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید‌.

 

 

 

 

 

داوطلبان گرامی می توانند در صورت بروز و به وجود آمدن هرگونه پرسش در زمینه  آزمون مدارس تیزهوشان  با برقراری تماس با واحد ثبت نام تیزهوشان ایران تحصیل از طریق شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۲۵ پاسخ سوالات خود و راهنمایی لازم را از مشاوران مجرب مجموعه ایران تحصیل دریافت نمایند.

 

 

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش