اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803293780412020

نگاهی به زندگی و سلوک عرفانی و اخلاقی آیت الله محمد صالح کمیلی

کد: 139803293780412020

http://bit.ly/2Rnpfwu

، قم , (اخبار رسمی): کتاب شیخ عارف، شرح زندگی و سلوک عرفانی و اخلاقی محمد صالح کمیلی از بزرگترین شاگردان آیت الحق سید هاشم حداد است.

نگاهی به زندگی و سلوک عرفانی و اخلاقی آیت الله محمد صالح کمیلی
شیخ عارف، شرح زندگی و سلوک عرفانی و اخلاقی محمد صالح کمیلی از شاگردان آیت الحق سید هاشم حداد است.

کتاب شیخ عارف، زندگینامه و شرح سلوک عرفانی و اخلاقی محمد صالح کمیلی از بزرگترین شاگردان آیت الحق سید هاشم حدّاد است.

وی با پیروی کامل از شریعت به مقامات معنوی و فتوحات غیبی دست یافته است. وی در توصیف استاد و مراد خود می‌‏نویسد: «بنده حدود ۲۴ سال شاگرد آقا و مولایم مرحوم مغفور نشانه حق شاخص هدایتگر فانی فی الله حاج سید هاشم حداد بودم. از ایشان مطالب و مسائل متنوعی که در امر سلوک الی الله بود را کسب کردم. از طرف دیگر آقای حداد هم به ایشان علاقه عجیبی داشتند و در تربیت وی بسیار کوشا بودند تا جایی که بشارت الهی به او می‏‌دهد: بشارت باد شما را که از عالم نفس خارج شدی. شما در سیر و سلوک الی الله به جایی رسیده‏‌اید که می‌‏توانید به رأی و نظر خود عمل کنید.»

از ویژگی‏‌های مخصوص او علاقه خاص و فوق العاده به دیوان حافظ شیرازی است. وی خواندن این کتاب شریف را به همراه قرآن مجید و ادعیه و مناجات به عنوان یک وظیفه دستوری در جلسات خصوصی شاگردان مطرح می‌‏کرد.

نقد و بررسی عرفان‌‏های نوظهور از دیگر امتیازات این اثر است که در آن به نقد زندگی و اندیشه عارفان و نویسندگان بزرگ معاصر جهان (اشو، کوئیلو، کریشنا مورتی، یوگاندا، کارلوس کاستاندا و …) پرداخته و نشانه‏‌های انحراف از راه حق را نشان داده است.

علاقه مندان جهت دسترسی و خرید کتاب شیخ عارف  می‌توانند به سایت فروشگاه اینترنتی انتشارات آیت اشراق به نشانی ayateeshraq.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات آیت اشراق

کتابسرای اشراق در فضای لهیب طعنه‌ها و هجمه‌ها بر علیه کتب عرفانی و فلسفی در قم در سال ۱۳۷۲ تأسیس شد و بصورت تخصّصی در زمینه کتب عرفانی و فلسفی و اخلاقی شروع به فعالیت نمود و تلاش کرد دلبری این موضوعات را در عرصه فرهنگ پررنگ‌تر نماید. بعد از ۱۵ سال کسب تجربه در امر کتابفروشی در سال ۱۳۸۷ موفق به اخذ مجوز نشر به نام “آیت اشراق” با محوریّت کتب علوم عقلی و عرفانی شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب