اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980331378646066

در نشست تخصصی روابط عمومی آنلاین در گردشگری مطرح شد:

با روابط عمومی در گردشگری، دیدگاه دنیا را به ایران عوض کنیم

کد: 13980331378646066

http://bit.ly/2RrPphx

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان، نشستی تخصصی با عنوان "روابط عمومی آنلاین در گردشگری" با سخنرانی مجیدکثیری مدیرعامل اخبار رسمی و با همکاری مجموعه محتواسازان به عنوان نماینده انحصاری مجموعه اخبار رسمی برگزار شد.

  برندها باید روابط عمومی را بشناسند
با روابط عمومی در گردشگری، دیدگاه دنیا را به ایران عوض کنیم
  برندها باید روابط عمومی را بشناسند
با روابط عمومی در گردشگری، دیدگاه دنیا را به ایران عوض کنیم
  برندها باید روابط عمومی را بشناسند
با روابط عمومی در گردشگری، دیدگاه دنیا را به ایران عوض کنیم
  برندها باید روابط عمومی را بشناسند
با روابط عمومی در گردشگری، دیدگاه دنیا را به ایران عوض کنیم

برند گردشگری ایران در سطح جهان ناشناخته است روابط عمومی می‌تواند با ارائه‌ی تجربه ناب از خدمات گردشگری ایران، تولید و توزیع محتوای جذاب کاری کند که مردم جهان در مورد میزبانی و گردشگری آن صحبت کنند.

 این نشست که به نوعی تحولی در توسعه گردشگری بود، در تاریخ ۳۰ ام خرداد ماه در اصفهان با سخنرانی مجید کثیری مدیر عامل اخبار رسمی از ساعت 18 الی 21 در سالن همایشهای نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار شد. تمرکز بر اهمیت تولید و توزیع محتوای صنعت گردشگری ایران در سطح جهان و نقش آن در تغییر نگرش نسبت به کشورمان از موضوعات مهمی بود که صاحبان برندهای صنایع دستی و شرکت‌های گردشگری حاضر در حاشیه نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری اصفهان با آشنا شدند.

مجید کثیری، در این کارگاه یگ روزه با بیان اینکه گردشگری ایران پر از داستان‌های جذاب، تاریخ و قصه‌هایی است که ارزش شنیدن دارد گفت: هرگوشه از این سرزمین سرشار از داستان‌هایی است که باید در سطح جهان شنیده شود. روابط عمومی ابزاری است که در اختیار مسئولان و کسب و کارها قرار گرفته تا با انتشار و توزیع محتوا در صنعت گردشگری در سطح جهان کاری کنند که درباره‌ی زیبایی‌ها، فرهنگ، مردم و داستان‌های کشورمان در سطح جهان شنیده شود. 
مدیرعامل اخبار رسمی عنوان کرد: برای توسعه‌ی گردشگری لازم است که ما دیالوگ را تغییر دهیم و کاری کنیم به جای آنکه دیگران در مورد ما بنویسند خودمان تولید کننده‌ی محتوایی باشیم که دوست دارند ما را با آنها بشناسند. 
وی همچنین در مورد اهمیت و لزوم استفاده از علم روابط عمومی در گردشگری ابراز کرد: در صنعت گردشگری، صنایع دستی و بوم گردی، آنچه دیگران و رسانه‌ها در مورد برند می‌گویند مهم تر از چیزی است که برند در مورد خود می‌گوید.
او در ادامه با اشاره به گفته‌ی آل ریس نویسنده‌ی کتاب سقوط تبلیغات و رشد روابط عمومی گفت: تبلیغات زمانی موثر است که برند از طریق روابط عمومی ساخته شده باشد و تصویر محکمی از آن در ذهن باشد، در این حالت تبلیغات تنها می‌تواند تصویری که روابط عمومی ساخته است را تثبیت کند.
مدیر عامل اخبار رسمی با اشاره به اینکه برترین برندهای گردشگری جهان و کسب و کارهای مرتبط از ابزار روابط عمومی بیشترین استفاده را برای دیده شدن خود در سطح مخاطبان داشته‌اند خاطرنشان کرد: در واقع روابط عمومی تلاش می‌کند از ابزار رسانه‌های اکتسابی و تبلیغات برای خود جلب توجه کند و در این زمینه داشتن داستان و محتوای جذاب بسیار حائز اهمیت است. 
کثیری در ادامه با تاکید بر اینکه داستان یا محتوای جذاب، باعث توجه و دیده شدن برندها توسط مخاطبان یا رسانه‌ها می‌شود تصریح کرد: خود بازدیدکنندگان و یا مصرف کنندگان گردشگری با تجربه‌ی استفاده از خدمات گردشگری و با به اشتراک‌گذاری آن باعث جلب یا دفع مخاطبان آن خواهد شد. علم روابط عمومی از آنجاییکه تلاش می‌کند تجربه‌ی استفاده‌ی نابی را در اختیار مخاطب قرار دهد، آنان را تشویق به اشتراک گذاری می‌کند و بدین جهت است که نظرات مردم در سایت‌هایی مثل booking.com ، TripAdvisor و سایر سایت‌ها و رسانه‌های مرتبط با گردشگری جهان در آنها بسیارمهم است. 
او در ادامه با تاکید برلزوم استفاده از علم روابط عمومی در گردشگری اظهار داشت: برند گردشگری ایران در سطح جهان ناشناخته است روابط عمومی می‌تواند با ارائه‌ی تجربه ناب از خدمات گردشگری ایران، تولید و توزیع محتوای جذاب کاری کند که مردم جهان در مورد میزبانی و گردشگری آن صحبت کنند.
مجید کثیری با بیان اینکه دوره تبلیغات تمام شده و روش‌های تبلیغات محیطی و سنتی محصولات دیگر جوابگوی ارتباط با مشتریان نیست، گفت: اکنون طبق آمار ۸۶ درصد مردم جهان تبلیغات تلویزیونی را نادیده می‌گیرند، حضور در نمایشگاه برای ارتباط با مشتریان تاثیر خود را از دست داده است و تبلیغات کلیکی تاثیرگذاری لازم را ندارند.
وی افزود: باید برندها را با روابط عمومی شناساند. تا سال ۲۰۲۳ نزدیک به ۷۰ درصد بودجه شرکت‌های بزرگ دنیا به‌جای تبلیغات در روابط عمومی‌ها هزینه خواهد شد.
او در پایان با اشاره به اهمیت موضوع آموزش و معرفی دستاوردها در روابط‌عمومی‌ها گفت: آموزش و اطلاعاتی که شرکت‌ها ارائه می‌دهند، باید چیزی باشد که در زندگی فرد ارزش ایجاد کند و خواسته مشتریان را پاسخ دهد. 
میلاد کوچکیان، استاد دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران نیز در حاشیه این نمایشگاه و در کارگاه برندسازی صنایع دستی و روابط عمومی آنلاین در صنعت گردشگری اظهار کرد: هر برندی مخاطبان هدف خود را دارد و راضی کردن همه مخاطبان بزرگ‌ترین اشتباه در یک صاحب کسب و کار است. 
وی با تاکید بر این نکته که باید ببینیم محصول چه ذهنیتی در ذهن مخاطب القا می‌کند، گفت:  برند "ما چی هستیم" نیست، بلکه آن چیزی است که "مشتریان از ما می‌گویند."

گفتنی است این رویداد به همت تیم محتواسازان (contentmakers.ir) از معتبرترین مجموعه‌های رسانه‌ای و محتوایی استان اصفهان برگزار شد که به تازگی طی قراردادی با اخبار رسمی نمایندگی و سرپرستی اخبار رسمی را در استان اصفهان دارا شده‌اند. مجموعه اخبار رسمی خدمات خود را با استانداردهای مورد تایید آن در اختیار شرکت‌ها و کسب و کارهای این استان قرارداده تا کسب و کارها بتوانند با تولید و توزیع محتوای خود صدای رساتری در رسانه‌های ملی و بین‌المللی داشته باشند. کسب‌ و کارهای این استان برای اطلاعات بیشتر در زمینه استفاده از خدمات اخبار رسمی و محتوا سازان می‌توانند به سایت آنها مراجعه کنند.
شایان ذکر است نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان  ۲۸ الی ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]