اطلاعات تماس
  • 021665***** - 021669*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804013789211683

افزایش سرعت سایت چه تاثیری بر سئو سایت دارد؟

کد: 139804013789211683

http://bit.ly/2Rwlvcf

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه سرعت موضوع مهمی است که حرف اول را می‌زند. همان اندازه که سرعت در زندگی و برای انجام کارها ضروری است در مورد سایت‌ها و لود شدن آنها نیز باید در نظر گرفته شود.

افزایش سرعت سایت چه تاثیری بر سئو سایت دارد؟
افزایش سرعت سایت چه تاثیری بر سئو سایت دارد؟

از طریق  ابزار gtmetrix می‌توان سایت را آنالیز و از مسائل مهمی در مورد آنها آگاهی پیدا کرد. به این صورت که آدرس سایت را در gtmetrix  وارد کرده و با پردازش سایت و به دست آوردن موارد و مشکلات متعدد می‌توان برای بهبود آنها اقدام کرد. سرعت یک سایت به عوامل متعددی بستگی دارد که از جمله می‌توان به هاست باکیفیت و مناسب، بهینه سازی تصاویر، کدها، قالب و... اشاره کرد.

1-هاست مناسب

یک هاست مناسب و باکیفیت اولین فاکتور در سرعت سایت است. بهتر است از هاست‌های اختصاصی استفاده و از شرکت‌های معتبر آنها را تهیه کرد و از پشتیبانی آنها اطمینان کامل به دست آورد.

2-بهینه سازی تصاویر

تصاویر در سرعت سایت خیلی تاثیر گذار هستند. هرچقدر یک تصویر کیفیت پایین‌تر و حجم بیشتری داشته باشد زمان بیشتری برای بارگذاری لازم دارد پس بهتر است همیشه حجم و سایز تصاویر را با استفاده از فوتوشاپ و یا دیگر نرم افزارها به اندازه مناسب تبدیل کرد. عکس‌ها در دو فرمت PNG  و JPG  استفاده می‌شوند اما فرمت JPG دارای حجم و اندازه کمتری است.

3- کدها

کدهای java  و  css نیز اثرگذاری زیادی در سرعت سایت دارند. سایت‌هایی وجود دارند که با بهینه سازی و فشرده کردن این کدها، آنها را در اختیار کاربران قرار می‌دهند که با کدهای قبلی جایگزین کنند. یکی از این سایت‌ها csscompressor است.

4- قالب

انتخاب قالب مناسب در سرعت سایت بسیار موثر است. بعضی از قالب‌ها دارای کدنویسی ضعیفی هستند که بهتر است در ابتدا از ضعیف و یا قوی بودن کدهای این قالب‌ها مطلع شد. بعضی از این قالب‌ها به دلیل کدنویسی ضعیف و عدم رسیدگی برنامه نویس مربوطه معمولا امتیاز خوبی دریافت نمی‌کنند که می‌توان با بررسی نظر کاربران از میزان مناسب بودن و مورد پسند بودن این قالب‌‍ها آگاه شد.

طراحان سایت‌های وردپرسی افزونه‌های متعددی را امتحان می‌کنند تا افزونه موردنظر را انتخاب کنند؛ پس بهتر است افزونه‌هایی که امتحان شده و از آنها استفاده نشده است را پاک کرد تا حجم زیادی اشغال نکنند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیضشتر می‌توانند به سایت شرکت پیشرو ارتباط به آدرس oseo.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پیشرو ارتباط

شرکت فن آوران پیشرو ارتباط از سال 1384 در زمینه ارائه خدمات تخصصی مبتنی بر وب فعالیت خود را شروع کرد.

اطلاعات تماس
  • 021665***** - 021669*****
[نمایش اطلاعات]