اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804033794810871

نمایشگاه ساختمان سازی تورنتو ۲۰۱۹ (The Buildings Show)

کد: 139804033794810871

http://bit.ly/2REIUIC

، تهران , (اخبار رسمی): کشور کانادا هر ساله میزبان نمایشگاه‌های متعددی در زمینه‌های مختلف است که می‌توان به نمایشگاه جواهرات، ساختمان سازی و توریست اشاره کرد. در اوایل ماه دسامبر نمایشگاهی بسیار مهم به نام نمایشگاه ساختمان سازی کانادا با حضور ۳۰۰۰ شرکت کننده برگزار خواهد شد.

نمایشگاه ساختمان سازی تورنتو ۲۰۱۹ | The Buildings Show
نمایشگاه ساختمان سازی تورنتو ۲۰۱۹ (The Buildings Show)

قرار است در اوایل ماه دسامبر نمایشگاهی بسیار مهم به نام نمایشگاه ساختمان سازی کانادا برگزار شود. این کشور هر ساله میزبان نمایشگاه‌های متعددی در زمینه‌های مختلف است که می‌توان به نمایشگاه جواهرات، ساختمان سازی و توریست اشاره داشت.

نمایشگاه ساختمان سازی کانادا 

نمایشگاه ساختمانی تورنتو همه ساله در اوایل ماه دسامبر در مکان معروف مترو تورنتو کانونشن سنتر  برگزار می‌شود. کمپانی‌های بزرگی در صنعت ساختمان سازی در این نمایشگاه شرکت می‌کنند. نمایشگاه متشکل از چهار بخش ساختمان سازی کانادا ( Construct Canada )، پی ام اکسپو (PM Expo) ، ارتباطات ساختمانی ( Buildings Connect)، هوم بیلدر و رنویتر اکسپو (HomeBuilder & Renovator Expo) و مجمع جهانی بتن (World of Concrete Toronto Pavilion )  است که امسال در تورنتو از ۴ دسامبر آغاز خواهد شد.

بخش بیلدینگ شو

در بخش بیلدینگ شو (Buildings Show ) ساختمان سازهای مطرح دنیا، تولید کننده‌های مصالح ساختمانی، مدیران پروژه، صادر کنندگان، شرکت‌های تجاری، طراحان حرفه‌ای در صنعت ساختمان سازی، مشاوران بین المللی و همچنین شرکت‌های واسطه در امر ساختمان سازی دور هم در نمایشگاه (تورنتو) شرکت خواهند کرد و ازسوی دیگر  شرکت‌های ساختمان سازی کانادا، مقامات دولتی در بخش اقتصادی و شهر سازی، صادر کنندگان کانادایی و بازدید کنندگان بین المللی در این نمایشگاه (تورنتو) نیز حضور خواهند داشت که علاوه بر به اشتراک گذاشتن تجربیات با هم باعث ایجاد یک رابطه تجاری عمیق بین شرکت و افراد و سازمان‌ها خواهند شد.

این بهترین زمان برای هر دو طرف است که با ظرفیت‌هایی موجود در صنعت ساختمان سازی آشنا شوند که خود باعث رشد هر دوطرف در همه بخش‌های نمایشگاه (تورنتو) خواهد شد.

بخش ارتباطات ساختمانی 

در بخش ارتباطات ساختمانی ( Buildings Connect)  شرکت کنندگان از جدیدترین دستاوردهای نوآورانه در ساختمان سازی که تاثیر مستقیم بر روی مردم، فضا، محیطزیست، سرمایه گذری و انرژی خواهد داشت را در نمایش دید حضار قرار خواهند داد. همچنین در انتهای این بخش در مورد سرمایه گذاری‌های جدید در حوزه ساختمان سازی که منجر به سود آوری خواهد شد، مطرح خواهند کرد.

چرا در نمایشگاه تورنتو شرکت کرد؟

دلایل شرکت در نمایشگاه ساختمان سازی به شرح زیر است:

نمایشگاه تورنتو در واقع یک فرصت مناسب برای افراد یا شرکت‌هایی است که به دنبال ایجاد کانال ارتباطی قوی و روابط بیزنسی قدرتمند، گرفتن پروژه‌های جدید در کانادا و تبادل اطلاعات است. از طریق نمایشگاه تورنتو شرکت‌های خارجی و افراد بازدید کننده با سازندگان کانادایی، تولید کننده موادهای اولیه در امر ساختمان سازی ارتباط برقرار خواهند کرد.

آشنایی با محصولات نوآورانه، خدمات و تکنولوژی‌های جدید در صنعت ساختمان سازی

آشنایی با انرژی‌های جدید و کارآمد. همچنین روش‌هایی که می‌توان مصرف انرژی را در ساختمان سازی کاهش داد، آموزش داده خواهد شد.

فرصت مناسب برای سرمایه گذاری در بخش‌های صنایع فولاد سراسر دنیا در کنار دست نمایشگاه

ایجاد رابطه ارزشمند با مشتریان بالقوه و تاثیر گذاران مهم در بخش ساختمان سازی و طراحان از مزایای شرکت در نمایشگاه ساختمان سازی ( تورنتو) است.

سمینارها و کنفرانس‌ها

در کنار دست این نمایشگاه‌ها سمینارهای مرتبط با صنعت ساختمان سازی نیز برگزار خواهد شد که از مهمترین آنها می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • بهینه سازی انرژی در بخش‌های ساختمان
  • طراحی‌های پایدار، استراتژی‌های ساخت و ساز و مدیریت اموال
  • خانه‌های هوشمند
  • تکنولوژی‌های جدید وخلاقانه
  • مدیریت پروژه، تحول و برنامه‌ریزی
  • قانون نظارت ومدیریت ریسک
  • بهینه سازی عملکرد ساختمان‌ها
  • توسعه مهارت‌های مشخص و حرفه‌ای
  • به روز رسانی کدهای مرتبط به ساختمان

کشورهای شرکت کننده در نمایشگاه

در این نمایشگاه شرکت‌هایی از ۲۰ کشور جهان به علاوه کانادا دشرکت خواهند کرد که می‌توان چین، مصر، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، هندوستان، ایرلند، کره جنوبی، کویت، لتونی، لهستان، پرتغال، روسیه، اسپانیا، سوئد، تایلند، ترکیه، ایالات متحده آمریکا را نام برد.

تور نمایشگاهی چیست؟

تور نمایشگاهی همانطور که از نام آن  پیداست به توری گفته می‌شود که در آن افرادی که در حوزه‌های خاصی مشغول به کار هستند، برای بازدید از یک نمایشگاه در زمان و مکان خاص اقدام می‌کنند. نمایشگاه زیادی در سراسر دنیا از جمله در اروپا و آسیا و آمریکا برگزار می‌شود که می‌توان ازطریق تور  نمایشگاهی برای بازدید از آنها اقدام کرد.

مزایای شرکت در تور نمایشگاهی

مزایای شرکت در تور نمایشگاهی می‌توان موارد زیر را معرفی کرد:

  • اطلاع از جدیدترین فن آوری‌های روز دنیا در حوزه‌های فعالیت
  • ایجاد ارتباط شغلی و تجاری با سایر افراد شرکت کننده در نمایشگاه
  • کشف فرصت‌های سرمایه گذاری مشترک در حوزه کاری
  • اطلاع از یافته‌ها وایده‌های جدید در حوزه کسب کار 
  • ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه با تولید کنندگان و گرداندگان اصلی تجارت در صنعت 
  • ارتقا مهارت‌های شغلی در حوزه کاری با حضور در کنفراس‌ها و سیمنارهایی که درکنار آن برگزار می‌شود

مزایای شرکت در نمایشگاه‌های کانادا چیست؟

علاوه بر شرکت در نمایشگاه مرتبط با کسب و کار  در کانادا می‌توان از گشت و گذار، دیدن جاذبه‌های شهری مانند تورنتو یا ونکور بهره مند شد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت نیلاگشت به آدرس www.nilagasht.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیلاگشت

آژانس مسافرتی نیلاگشت |مجری خدمات تخصصی و لوکس سفر مرکز تخصصی خدمات ویزای کانادا و سایر کشورها خدمات رزرواسیون بیزینس لانج در تمام فرودگاهای دنیا

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح