اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804043799312277

بررسی مدیریت فرایند کسب و کار (BPM) و مزایای آن

کد: 139804043799312277

http://bit.ly/2RysSji

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه دغدغه‌های اصلی سازمان‌ها، دستیابی به راه‌ها و روش‌هایی برای اتوماسیون و بهبود فرآیندهای کسب و کار است. تعداد قابل ملاحظه‌ای که روند روبه رشدی را نیز دارند، از مدیریت فرآیند کسب و کار (BPM) برای بهبود مؤثر استفاده می‌کنند.

مدیریت فرایند کسب و کار (BPM) و مزایای آن
مدیریت فرایندهای کسب و کار و اتوماسیون فرایندها

سیستم‌های BPM ابزار نرم‌افزاری برای پایش اجرای فرآیندهای کسب و کار هستند که این امکان را برای مدیران فراهم می‌کنند تا فرآیندها را تجزیه و تحلیل کرده و تغییرات لازم را نسبت به وضعیت اولیه ایجاد کنند. در واقع BPM  یک «مدل مدیریت» است که برای سازمان‌ها این امکان را فراهم می‌آورد تا فرآیندهای کسب و کار را مانند دیگر اقلام سرمایه‌ای سازمان مدیریت کنند و بهبود دهند.

در یک سازمان با اندازه متوسط تا بزرگ، یک سیستم مدیریت فرآیند کسب و کار خوب، به محیط کسب و کار این امکان را می‌دهد تا بر اساس محیط رقابتی، تغییرات در فرآیندهای کسب و کار را روز به روز اعمال کنند.

BPM با مهندسی مجدد فرآیندهای کسب وکار متفاوت است. وجه تفاوت این دو در آن است که BPM قصد ایجاد تغییرات یکباره و انقلابی در فرآیندهای کسب و کار را نداشته بلکه تکامل مستمر آنها را مد نظر دارد. به علاوه BPM معمولاً روش‌های مدیریت را با فناوری اطلاعات ترکیب می‌کند.

از جمله مزایای مدیریت فرایندهای سازمان (BPM) می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهینه سازی و حذف فعالیت‌های غیرضروری
  • چابکی کسب و کار
  • افزایش بهره وری
  • بهبود تصمیم گیری
  • افزایش سرعت کسب و کار و رضایت مشتریان

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت راهکار صنعت به آدرس rahkarsanat.ir مراجعه کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

راهکار صنعت

گروه همکاران “راهکار صنعت” با بهره گیری از متخصصین برگزیده و با سابقه در رشته های مختلف همچون مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک، مدیریت و MBA و با بهره گیری از مشاوران مجرب در صنایع گوناگون ایجاد شده است و در نظر دارد نسبت به ارائه مشاوره های تخصصی در زمینه تهیه انواع طرح های توجیهی سرمایه گذاری و بیزینس پلن ، برنامه ریزی و کنترل انواع پروژه ها و همچنین اتوماسیون و سیستم سازی فرایندهای کسب و کار فعالیت نمایند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار