اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806063997912277

با هدف کاربرپسند بودن و افزودن امکانات ویژه انجام شد

ارتقا و بهینه سازی سایت راهکار صنعت 

کد: 139806063997912277

http://bit.ly/2L13RMc

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب‌سایت جدید راهکار صنعت از ابتدای شهریور سال 98 به‌روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت راهکار صنعت 
رونمایی از وبسایت جدید راهکار صنعت

رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و صاحبان کسب و کار و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت همواره مد نظر است

به گزارش روابط عمومی راهکار صنعت، وبسایت این شرکت فعال در تهیه انواع طرح توجیهی، برنامه‌ریزی و کنترل پروژه و اتوماسیون فرایندهای سازمانی از تاریخ ابتدای شهریور سال 98 به‌روز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس www.rahkarsanat.com در دسترس مشتریان و علاقه‌مندان قرار گرفت.

براساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وب‌سایت، بخش‌های وبلاگ، نمونه پروژه‌های انجام شده و آموزش به فهرست وب‌سایت اضافه و نمای ظاهری متفاوت و کاربرپسند برای مخاطبان میسر شده است.

داود قربانی مدیرمسئول راهکار صنعت با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و صاحبان کسب و کار و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روزرسانی مد نظر است.

او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: بعد از این به روزرسانی به دنبال ارتباط بیشتر و موثرتر با صاحبان کسب و کار هستیم.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

راهکار صنعت

گروه همکاران “راهکار صنعت” با بهره گیری از متخصصین برگزیده و با سابقه در رشته های مختلف همچون مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک، مدیریت و MBA و با بهره گیری از مشاوران مجرب در صنایع گوناگون ایجاد شده است و در نظر دارد نسبت به ارائه مشاوره های تخصصی در زمینه تهیه انواع طرح های توجیهی سرمایه گذاری و بیزینس پلن ، برنامه ریزی و کنترل انواع پروژه ها و همچنین اتوماسیون و سیستم سازی فرایندهای کسب و کار فعالیت نمایند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار