اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804073808112308

به گرمترین روزهای سال 98 نزدیک میشویم

یک تخفیف ویژه جهت سرویس و تعمیر کولر آبی

کد: 139804073808112308

http://bit.ly/2YBzD5W

، تهران , (اخبار رسمی): در این روزهای گرم تابستان یکی از بدترین اتفاقاتی که می‌تواند رخ دهد معیوب شدن دستگاه‌های برودتی مانند کولرهای آبی، کولرهای گازی، چیلرهای جذبی و تراکمی و . است که رای جلوگیری از این اتفاق نیاز به سرویس سالیانه و چک کردن سر فصل است.

یک تخفیف ویژه جهت سرویس و تعمیر کولر آبی
تخفیف 20درصدی خدمات برودتی و سرمایشی

نکته مهم: اسپیلت‌ از هر برندی که خریداری می‌شود باید تحت لیسانس یک شرکت ایرانی باشد، این شرکت باید این برند را حمایت و تایید کند و به قولی ضمانت‌ آن را بر عهده داشته باشد در غیر این صورت ممکن است که دستگاه اصل نباشد. روی اسپیلت‌ها یک کمپرسور نصب شده که کار خنک کردن هوا  در این دستگاه را به عهده دارد. 

در واقع کمپرسورها موتور این دستگاه هستند. می‌توان با در نظر گرفتن بارکدی که روی این کمپرسورها ثبت‌شده و چک‌کردن نام شرکت و کشور تولیدکننده آن، اصل یا فرع بودن آن را تشخیص داد.

بهترین زمان برای سرویس کولرگازی

معمولا به‌دلیل استفاده زیاد اسپیلت و کولرهای گازی باید هر سال در فصل بهار سرویس شوند ولی در صورتی‌ که از کولرگازی زیاد استفاده نمی‌شود حداکثر هر ۲ سال یکبار باید کولرگازی سرویس و تست گاز شود. گاهی اوقات به‌دلیل کثیفی بیش از حد کولرگازی باید اقدام به جمع‌کردن گاز کولرگازی و بازکردن کولرگازی کرده و پس از سرویس کامل کولرگازی مجددا دستگاه را نصب و راه‌اندازی کرد.

تعمیر کولر آبی

تمامی کولرهای آبی در اول فصل نیاز به سرویس سالیانه دارند و باید پوشال‌ها و دیگر قطعات تعویض شوند تا در وسط فصل احتمال خرابی کولر آبی کاهش یابد.  یکی از پرمصرف‌ترین تجهیزات خنک کننده در ایران کولرهای آبی هستند به همین علت جهت تعمیرات آن تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

چرا باید کولر آبی را هر ساله سرویس کرد؟

اگر کولر آبی هر ساله سرویس نشود سرمای مطلوب و راندمان بالا نخواهد داشت. خدمات سرویس کولر آبی شامل موارد زیر است:

  • تعویض پوشال
  • روغن کاری یاتاقان‌ها
  • تمیز کردن سبد توری
  • بررسی تسمه
  •  بازدید برزنت محل اتصال کانال کولر
  • تراز بودن کولر
  • سلامت کف کولر و نبود سوراخ در آن
  • تنظیم شناور
  • تست پمپ آب

یکی دیگر از تجهیزات سرمایشی چیلرهای جذبی و تراکمی است که نیاز به نگهداری دارند. چیلرهای تراکمی از ابتدای راه اندازی و شروع بکار به طور مرتب نیاز به سرویس و باز بینی دارند تا در طی مدت کارکرد خود دچار مشکل نشوند و نیاز به تعمیرات چیلر تراکمی با هزینه‌های بالا نباشد. سرویس مناسب و به موقع در ابتدای فصل گرما علاوه بر بهبود کارکرد سیستم سرمایشی چیلر تراکمی و کاهش مصرف انرژی و جلوگیری از خرابی چیلر تراکمی باعث افزایش عمر چیلر می‌شود.

چیلر بوسیله انواع سیکل تبرید اعم از سیکل جذبی و سیکل تراکمی، حرارت را از سیال حامل جذب می‌کند. سیال خنک شده در یک سیکل بسته روان است و بوسیله مبدل‌های حرارتی مختلف، می‌تواند حرارت فضاهای مورد نظر جهت خنک سازی را جذب کند.

نکاتی در مورد سرویس و تعمیرات چیلر تراکمی

چیلر یکی از مهم ترین تجهیزات سرمایشی است که نیازمند سرویس و تعمیر است. عملکرد مناسب سیستم سرمایش وابستگی زیادی به عملکرد چیلر دارد علاوه بر این سرویس و تعمیر چیلر تراکمی سیستم سرمایش بر شرایط مصرف انرژی کل سیستم سرمایش مرکزی تاثیر بسزایی دارد.

نکته قابل تامل در این بخش این است که در ابتدای هر فصل گرما، باید سلامت قطعات و  عملکرد چیلر مورد بررسی قرار گیرد، تا به میزان زیادی از هزینه‌های احتمالی ناشی از مشکلات فنی کم شود. در نتیجه، با توجه به موقع به امر سرویس و تعمیرات چیلر تراکمی میزان عمر مفید چیلر تا حد قابل قبولی افزایش پیدا می‌کند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت گروه فنی سرویسکاران 24 به ادرس servicekaran24.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه فنی سرویسکاران 24

تعمیرات و نگهداری از تاسیسات ساختمان ،تعمیر موتورخانه ، تعمیر پمپ آب خانگی ، تعمیر پکیج شوفاژدیواری ، تعمیر چیلر ، تعمیر کولر آبی ، تعمیر اسپیلت ، تعمیر ونگهداری استخر و دیگر خدمات تاسیسات ساختمان به همراه کادری مجرب و دوره دیده زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار