اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103266138812308

۱۰ روش کاهش دمای خانه بدون کولر آبی و گازی برای صرفه جویی در مصرف آب و برق

کاهش دمای خانه بدون کولر آبی و گازی

کد: 140103266138812308

https://bit.ly/3OpztJ7

، تهران , (اخبار رسمی): با سلام و وقت بخیر. مفتخریم که در خدمت شما عزیزان هستیم. در این مطلب با شما هستیم تا در مورد ترفندهایی برای خنک سازی منزل بدون کولر آبی و گازی صحبت کنیم معمولا در اوایل بهار تمامی دوستانی که از کولر آبی استفاده می کنند باید سرویس کولر آبی منزل خود را در ابتدای فصل شروع کنند.

با سلام و وقت بخیر مفتخریم که در خدمت شما عزیزان هستیم در این مطلب با شما هستیم تا در مورد ترفندهایی برای خنک سازی منزل بدون کولر آبی و گازی صحبت کنیم.

معمولا در اوایل بهار تمامی دوستانی که از کولر آبی استفاده می کنند باید سرویس کولر آبی منزل خود را در ابتدای فصل شروع کنند. در حال حاضر سرویس تهویه مطبوع یا توسط شما شخصا انجام می شود و یا می توانید از شرکت های معتبری مانند: تاسیسات پایتخت، تکنو فن آریا، خدمات شرکت آبسال، شرکت خدمات از ما، سرویسکاران 24 و سایر شرکت های معتبر برق دریافت کنید.

تقریبا تمام خانه های تهران از کولر آبی یا کولر گازی استفاده می کنند که به دلیل موقعیت جغرافیایی آن در تابستان کاملا مناسب است.

تعمیر و نگهداری تهویه مطبوع شامل اقدامات زیر است:

تعویض نی کولر، شستشوی کف، محفظه و پیچ، روغن کاری، تنظیم تسمه، تنظیم شناور، بررسی برزنت، بررسی موتور و موارد دیگر ....

نگهداری کولر گازی باید در ابتدای فصل انجام شود که شامل:

شستشوی پنل های خارجی و داخلی، تنظیم گاز، چک سیم کشی، چک پروانه کندانسور و ...

 حالا بیایید به سراغ اصولی برویم که چگونه در صورت قطع برق، خود و خانه را خنک کنیم! یکی از دلایل پر اهمیت در جلوگیری از دم کردن کولر آبی تعویض به موقع پوشال ها است.

برای کاهش دمای خانه پرده ها را بکشید

شاید فکر کنید خیلی ساده است، اما باید بدانید که حدود 30 درصد گرما از در و پنجره وارد خانه شما می شود!

بنابراین تنها با کشیدن پرده ها می توانید تا 7 درصد در مصرف برق صرفه جویی کنید و دمای خانه را تا 20 درجه کاهش دهید. به عبارت دیگر، کشیدن پرده از تبدیل خانه شما به یک گلخانه کوچک جلوگیری می کند، مخصوصاً برای خانه هایی که پنجره های رو به جنوب یا غرب دارند.

در استفاده از درب ها باهوش باشید

بستن درب اتاق ها از بیرون رفتن هوای خنک در گرم ترین ساعات روز جلوگیری می کند. همچنین باید در اتاق رو در ساعات خنک شب باز بگذارید حتی اگر از کولر آبی استفاده می کنید. با این کار هوای خنک به صورت طبیعی تر  در فضای خانه ی شما جریان خواهد داشت.

در استفاده از درب ها باهوش باشید

بستن درب اتاق ها از انتشار هوای خنک در گرم ترین ساعات روز جلوگیری می کند. همچنین باید در ساعات خنک شب اتاق را باز بگذارید، حتی اگر از کولر آبی استفاده می کنید. این امر باعث می شود تا هوای خنک به صورت طبیعی تری وارد خانه شما شود.

برای کاهش دمای خانه ترفند پنکه را یاد بگیرید

حتی یک دستگاه تهویه هوا هم نمی تواند نسیم مصنوعی خنک دریایی ایجاد کند، اما شاید با این ترفند و یک پنکه ساده بتوانید این کار را انجام دهید. مقداری یخ در ظرف مناسبی بریزید. حال این ظرف یخ را در مقابل جهت و جریان پنکه قرار دهید تا باد ساطع شده از پنکه از داخل یخ عبور کرده و سپس به فضای خانه سرازیر شود.

این باد تا چند متر شما را خنک نگه می دارد و چیزی از نسیم کنار آب از دست نخواهید داد. این یک ترفند عالی است. حتی می توانید چند بطری کوچک آب را به روشی دیگر به یخ تبدیل کنید و سپس آن ها را به پشت پنکه آویزان کنید که مانند روش قبلی کمک زیادی به شما می کند.

ادامه مطلب را میتوانید از منبع این پست (وب سایت سانا پرس) مطالعه بفرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه فنی سرویسکاران 24

تعمیرات و نگهداری از تاسیسات ساختمان ،تعمیر موتورخانه ، تعمیر پمپ آب خانگی ، تعمیر پکیج شوفاژدیواری ، تعمیر چیلر ، تعمیر کولر آبی ، تعمیر اسپیلت ، تعمیر ونگهداری استخر و دیگر خدمات تاسیسات ساختمان به همراه کادری مجرب و دوره دیده زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش