اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011095665212308

تخصصی ترین مرکز تعمیر رادیاتور شوفاژ

کد: 140011095665212308

https://bit.ly/3oblImu

، تهران , (اخبار رسمی): آب‌گرم تولید شده در داخل رادیاتورهای فلزی روان شده و با جابجایی گرما در شبکه‌های داخلی رادایاتور به محیط اطراف منتقل می‌شود. تعداد پره‌ها بستگی به مساحت محیط تحت پوشش آن دارد و در این تعداد در فضاهای مختلف متفاوت است.

تخصصی ترین مرکز تعمیر رادیاتور شوفاژ
تخصصی ترین مرکز تعمیر رادیاتور شوفاژ

در رادیاتورهای پره ای آب داخل پره‌های رادیاتور به دلیل تماس بیشتر با هوای مجاور، انتقال گرما بهتر صورت می‌گیرد. در صورتی که رادیاتور برای گرم کردن محیط بزرگی در نظر گرفته شده است

تعمیر رادیاتور شوفاژ – تعمیر رادیاتور آلومینیومی – رادیاتور چیست ؟ رادیاتور شوفاژ یک از رایج‌ترین سیستم‌های گرمایشی است که وظیفه آن تامین گرمایش محیط است. منبع تولید انرژی رادیاتور یک پکیج و یا یک موتورخانه است. این انرژی گرمایشی بوسیله آبی که به کمک پکیج یا موتورخانه گرم شده و در رادیاتور گردش می‌کند تأمین می‌گردد.

همانطور که می‌دانید موتورخانه‌ها از سوخت‌هایی مانند: گاز طبیعی یا گازوئیل برای تولید گرمای محیط و  آبگرم مصرفی استفاده می‌کنند، و پکیج‌های خانگی، از گاز شهری و در برخی موارد از المنت برقی استفاده می‌کنند.

آب‌گرم تولید شده در داخل رادیاتورهای فلزی روان شده و با جابجایی گرما در شبکه‌های داخلی رادایاتور به محیط اطراف منتقل می‌شود. تعداد پره‌ها بستگی به مساحت محیط تحت پوشش آن دارد و در این تعداد در  فضاهای مختلف متفاوت است.

سوراخ شدن رادیاتور شوفاژ یکی از رایج‌ترین مشکلاتی است که با روشن شدن موتورخانه در زمان سرما که نیاز به گرمایش منازل ضروری است بروز می‌کند. تعمیر سوراخ رادیاتور شوفاژ راه حل مناسبی برای شوفاژها است. علت آب دادن رادیاتور شوفاژ می‌تواند از جنس نامناسب و بی‌کیفیت لوله‌ها و یا اسیدشویی نامناسب باشد.

راه حل موقت برای رفع موقت سوراخ رادیاتور شوفاژ استفاده از چسب سوراخ رادیاتور مناسب است. برای تعمیر سوراخ رادیاتور می‌توانید از گروه فنی سرویسکارن 24 کم بخواهید تا در سریع‌ترین و کوتاه‌ترین زمان مشکل را برطرف کنند.

انواع رادیاتورِ شوفاژ

تعمیر رادیاتور شوفاژ به دلیل این که با مواد مختلفی مانند فولاد یا آلومینیوم تولید می‌شوند متفاوت است در اینجا قصد داریم شما را با انواع آنها آشنا کنیم:

رادیاتورها معمولا از نظر جنس بدنه از به دو نوع آلومینیومی و فولادی تقسیم‌بندی می‌گردد. مدل‌های غیرمعمول هم وجود دارد نظیر رادیاتورهای شیشه‌ای و چدنی اما بازدهی انرژی آن‌ها خیلی پایین‌تر از دو نوع آلومینینم و فولادی است ، جهت تعمیر رادیاتور آلومینیومی با تعمیرکار موتورخانه شوفاژ ما تماس بگیرید.

رادیاتورها با توجه به کاربردهای مختلفی که دارند در انواع متفاوتی تولید و روانه بازار می‌شوند در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

رادایاتورهای پره ای

رادیاتورهای پنلی

حوله خشک کن

رادیاتورها دکوراتیو

رادیاتورهای پره‌ای

در رادیاتورهای پره ای آب داخل پره‌های رادیاتور به دلیل تماس بیشتر با هوای مجاور، انتقال گرما بهتر صورت می‌گیرد. در صورتی که رادیاتور برای گرم کردن محیط بزرگی در نظر گرفته شده است، تعداد پره‌ها و عرض رادیاتور باید بیشتر باشد تا قدرت گرمادهی آن بیشتر شود. در صورت بروز هرگونه مشکل در رادایاتورها تعمیر رادیاتور شوفاژ فولادی را به ما بسپارید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه فنی سرویسکاران 24

تعمیرات و نگهداری از تاسیسات ساختمان ،تعمیر موتورخانه ، تعمیر پمپ آب خانگی ، تعمیر پکیج شوفاژدیواری ، تعمیر چیلر ، تعمیر کولر آبی ، تعمیر اسپیلت ، تعمیر ونگهداری استخر و دیگر خدمات تاسیسات ساختمان به همراه کادری مجرب و دوره دیده زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]