اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102196062412308

هشت دلیل و راهکار رفع دم کردن کولر آبی

کد: 140102196062412308

https://bit.ly/39R6X48

، تهران , (اخبار رسمی): بدترین اتفاقی که میتواند در تابستان بیفتد این است که در اوج گرما، کولر آبی ما خزاب شود

علت دم کردن کولر آبی و راهکار جلوگیری از دم کردن کولر آبی سوالی است، که برخی از مصرف‌کنندگان کولرهای آبی از ما می‌پرسند. در اینجا قصد داریم تا با ارائه اطلاعات کافی در این زمینه به این سوال پاسخ بدهیم.

گاهی اوقات در زمانی که کولر در حال کار کردن است، احساس می‌کنید که باد کولر خنک نیست و تا حدی هوای اتاق حالت شرجی و رطوبت شده است .  ما با توضیح دلایل این موضوع به شما کمک می‌کنیم تا در صورت بروز این مشکل بهترین کار را انجام دهید.

تعمیر کولر آبی 

در گرمای طاقت‌فرسای تابستان، دم‌کردن محیط منزل می‌تواند بسیار آزار‌دهنده باشد. این حالت نشانه دم‌کردن کولر آبی است. مهمترین دلیل بروز این حالت گرمای زیاد هوا و نداشتن راه خروج باد کولر از داخل ساختمان است. به دلیل این که در اکثر موارد کولرها در پشت بام یا بالکن منازل نصب می‌شوند، و در طول روز بدنه کولر در معرض تابش نور شدید آفتاب قرار دارد.

زمانی که بدنه کولرداغ می‌گردد حرارت به درون کولر هدایت شده و سبب بالا رفتن دمای آب موجود در کولر می‌شود. و همچنین مقداری از آن تبخیر می‌شود. در نتیجه بروز این دو اتفاق از سرمایش کولر کاسته شده.  و این بخار آب تولید شده وارد محفظه کولر شده و به درون محیط ساختمان راه پیدا می‌کند.  و سبب دم کردن هوای کولر آبی می‌شود. این حالت در زمانی که دمای محیط بیرون و اطراف کولر بیشتر از 35 درجه سانتی‌گراد است بیشتر قابل لمس است.

از مهمترین دلایل دم کردن کولر آبی محل نصب آن در محیط‌هایی است، که در آن جریان هوا به شکل مناسب وجود ندارد. و این امر مهم سبب می‌شود، که هوای خروجی از کولر باد گرمی باشد.  این اتفاق می‌تواند سبب کاهش راندمان و عملکرد کولر شود. در ادامه به تعدای از مواردی که علت دم کردن کولر آبی می‌شود اشاره خواهیم کرد که شامل این موارد است:

  • نامناسب بودن محل نصب کولر آبی ( جابجایی و نصب مجدد کولر آبی )
  • بالابودن میزان رطوبت در خارج از ساختمان
  • خاموش بودن دکمه کولر آبی
  • مشکل در سیستم آبی کولر آبی
  • انسداد لوله توزیع آب بر روی پوشال
  • فرسوده بودن پوشال‌ها
  • باز بودن محفظه اطراف کولر
  • پاره بودن برزنت کولر آبی

جهت اطلاعات بیشتر و توضیح جامع تر و راهکار های حرفه یه وب سایت سرویسکاران 24 مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه فنی سرویسکاران 24

تعمیرات و نگهداری از تاسیسات ساختمان ،تعمیر موتورخانه ، تعمیر پمپ آب خانگی ، تعمیر پکیج شوفاژدیواری ، تعمیر چیلر ، تعمیر کولر آبی ، تعمیر اسپیلت ، تعمیر ونگهداری استخر و دیگر خدمات تاسیسات ساختمان به همراه کادری مجرب و دوره دیده زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش