اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106056379512308

مقایسه در آمد ماهانه یک سرویسکار آبگرمکن دیواری و تعمیرکار برد الکترونیکی

کد: 140106056379512308

https://bit.ly/3ALYBon

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله جنجالی گروه فنی سرویسکاران 24 اقدام به مقایسه دو شغل تخصصی در راستای تاسیسات خانگی کرده‌ایم تا عزیزانی که قصد دارند در این رشته‌ها خدمات ارائه دهند، راحت‌تر تصمیم بگیرند و متوجه شوند واقعا در آمد افراد فنی در این صنف چه مقدار است.

در این مقاله جنجالی کوشیدیم دو حرفه تخصصی را در ردیف تاسیسات خانگی با هم مقایسه کنیم تا نزدیکانی که قصد ارائه خدمات در این زمینه‌ها را دارند راحت تر تصمیم بگیرند و متوجه شوند که درآمد فنی چقدر است.

در این مقاله جنجالی دو شغل تخصصی در ردیف تاسیسات خانگی را با هم مقایسه کرده‌ایم تا کسانی که قصد ارائه خدمات در این زمینه‌ها را دارند راحت تر تصمیم بگیرند و متوجه شوند که درآمد کارکنان فنی چقدر است. در این صنعت واقعاً چنین است. سرویس و تعمیر آبگرمکن دیواری

قبل از مقایسه، به شما توصیه می‌کنیم که شغل حرفه‌ای یا فنی را به عنوان شغل دوم داشته باشید زیرا می توانید درآمد خوبی کسب کنید.

وقتی میگویم خوب درآمد کسب کنید منظورم کلاه گذاشتن سر مردم نیست! بلکه خدمات خوب و باکیفیت را با قیمت‌های مناسب ارائه دهید تا حجم مشتری شما زیاد شود و به قول بازاریاب‌ها وقت نداشته باشید که سرتان را بخراشید.

درآمد سرویس آبگرمکن چقدر است؟

اگر بخواهیم مبلغ مشخصی برای این سوال بدهیم، اشتباه است، میزان درآمد بستگی به تعداد مشتری، شهر و استان و منطقه خدماتی و موارد دیگر دارد.

برای اینکه بتوانید در این زمینه فعالیت کنید باید آموزش های لازم را فرا گرفته و پس از آموزش با متخصص وارد بازار کار شوید و تجربیات جدیدی کسب کنید.

امروزه آموزشگاه های مختلفی به آموزش تعمیر و سرویس آبگرمکن دیواری می پردازند که پس از گذراندن دوره و امتحان نهایی مدرک فنی و حرفه ای را زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور به شما می دهند که در سطح بین المللی معتبر است.

دوستان به سرویس آبگرمکن توجه کنید به قول بعضی از اساتید میگن هیچ کار سختی نیست و راحته، ریزه کاری هایی دارد که در مونتاژ قطعات دقت میخواهد.

میانگین درآمد تکنسین سرویسکار آبگرمکن از 8/000/000 تا 12/000/000 تومان در ماه است.

دریافت این مبلغ در ماه برای یک شخص تازه وارد و مبتدی هستش که تازه دوره تعمیرات رو پشت سر گذاشته

هزینه سرویس آبگرمکن در محل 200/000 تومان و هزینه سرویس در کارگاه 350/000 تومان است.

بازار کار و حقوق تکنسین تعمیر برد الکترونیک چقدر است؟

یکی از نیازهای اساسی هر فردی داشتن شغل مناسب است. رضایت شغلی یکی از مواردی است که در انتخاب شغل علاوه بر حقوق و درآمد باید به آن توجه کرد. حال در این قسمت کار تعمیر برد الکترونیک و آینده کار و درآمد آن ارائه شده است.

مشاغل فنی معمولاً پردرآمد هستند و نیاز به مهارت دارند، این مهارت‌ها را می توان به روش‌های مختلفی آموخت. برد مدار الکترونیکی یکی از قطعاتی است که در انواع وسایل الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد.

تعمیر تابلوهای الکترونیک یکی از حرفه های فنی است که بازار کار بسیار خوبی دارد و افراد زیادی به این حرفه علاقه مند هستند.

آشنایی با مدار برد الکترونیکی و انواع آن

بردهای الکترونیکی در تمامی وسایل برقی مانند ماشین لباسشویی، ظرفشویی، آبمیوه گیری، پکیج دیواری، تلویزیون و ... کاربرد دارند. این قطعات از یک برد تشکیل شده اند و قطعات الکترونیکی مختلفی با روش خاصی بر روی این برد سوار می شوند و جریان در مدار از طریق اتصالات مسی صفحه برد انجام می شود.

بردهای الکترونیک در انواع مختلفی از جمله بردهای تک لایه، دولایه و چند لایه تولید می شوند که تفاوت این بردها در این است که در بردهای تک لایه قطعات مختلفی فقط در یک طرف برد مونتاژ می شود. اما در تخته های دولایه این قطعات در دو طرف برد نصب می شوند و ساختار پیچیده تری دارند.

تخته های چندلایه نیز از لایه های مختلفی تشکیل شده اند و در هر یک از این لایه ها قطعات با توجه به نوع دستگاه و عملکرد آن به روش خاصی سوار می شوند. هر چه پیچیدگی دستگاه بیشتر باشد، برد مدار استفاده شده در آن پیشرفته تر و نوع قطعات به کار رفته در آن متفاوت است.

بازار کار و درآمد یک تعمیرکار برد الکترونیکی چقدر است؟ 

یکی از اصلی‌ترین نیازهایی که هر فردی دارد داشتن شغل مناسب است. رضایت شغلی یکی از مواردی است، که علاوه بر میزان حقوق و درآمد در هنگام انتخاب شغل باید به آن توجه داشت. حال در این بخش به معرفی شغل تعمیر برد الکترونیکی و آینده شغلی و میزان درآمد آن پرداخته شده است.

مشاغل فنی معمولا دارای درآمد بالایی بوده و نیازمند مهارت می‌باشند، می توان به شکل‌های مختلف این مهارت‌ها را فراگرفت. برد الکترونیکی از جمله قطعاتی است که در انواع وسایل الکترونیکی به کار می رود.

شغل تعمیر برد الکترونیکی از جمله مشاغل فنی بوده که دارای بازار کار عالی بوده و بسیاری از افراد علاقمند به فعالیت در این حرفه می‌باشند.

منبع : رسالت نیوز

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه فنی سرویسکاران 24

تعمیرات و نگهداری از تاسیسات ساختمان ،تعمیر موتورخانه ، تعمیر پمپ آب خانگی ، تعمیر پکیج شوفاژدیواری ، تعمیر چیلر ، تعمیر کولر آبی ، تعمیر اسپیلت ، تعمیر ونگهداری استخر و دیگر خدمات تاسیسات ساختمان به همراه کادری مجرب و دوره دیده زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]