اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104266298912308

تعمیرکار برد بشم یا تعمیر کار آبگرمکن دیواری؟

مقایسه در آمد یک سرویسکار آبگرمکن با تعمیرکار برد پکیج

کد: 140104266298912308

https://bit.ly/3PgQQg6

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله جنجالی دو شغل تخصصی در زمینه تاسیسات خانگی را با هم مقایسه کرده ایم تا کسانی که قصد ارائه خدمات در این زمینه ها را دارند راحت تر تصمیم بگیرند و متوجه شوند که درآمد تکنسین ها در چه میزان است.

درآمد سرویس آبگرمکن توسط تکنسین چقدر است؟ اگر بخواهیم مبلغ مشخصی برای این سوال بدهیم، اشتباه است، میزان درآمد بستگی به تعداد مشتری ، شهر و استان و منطقه خدماتی و موارد دیگر دارد.

قبل از مقایسه، به شما توصیه می کنیم که شغل حرفه ای یا فنی را به عنوان شغل دوم داشته باشید زیرا می توانید درآمد خوبی کسب کنید.

بلکه خدمات خوب و باکیفیت را با قیمت های مناسب ارائه دهید تا حجم مشتری شما افزایش یابد و به قول بازاری ها وقت بیکاری نداشته باشید

درآمد سرویس آبگرمکن توسط تکنسین چقدر است؟

اگر بخواهیم مبلغ مشخصی برای این سوال بدهیم، اشتباه است، میزان درآمد بستگی به تعداد مشتری ، شهر و استان و منطقه خدماتی و موارد دیگر دارد.

برای اینکه بتوانید در این زمینه فعالیت کنید باید آموزش های لازم را فرا گرفته و پس از آموزش با متخصص وارد بازار کار شوید و تجربه جدیدی کسب کنید.

امروزه آموزشگاه‌های مختلفی به آموزش تعمیر و سرویس آبگرمکن می پردازند و پس از گذراندن دوره و امتحان نهایی مدرک فنی و حرفه ای را زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور به شما می دهند که در سطح بین المللی معتبر است.

دوستان به سرویس آبگرمکن توجه کنید به قول بعضی از تکنسین ها که میگن کار خاص و راحتی است ریزه کاری هایی دارد که نیاز به دقت در مونتاژ قطعات دارد.

میانگین درآمد میانگین تکنسین سرویس و تعمیر آبگرمکن از 8/000/000 تا 12/000/000 تومان در ماه است.

دریافت این مبلغ در ماه مستلزم تجربه کاری زیاد و تعداد مشتری ثابت تعدادی مشتری جدید در ماه است.

هزینه سرویس آبگرمکن در محل 200/000 تومان و هزینه سرویس در کارگاه 350/000 تومان است.

بازار کار و حقوق تکنسین تعمیر برد پکیج دیواری چقدر است؟

یکی از نیازهای اساسی هر فردی داشتن شغل مناسب است. رضایت شغلی یکی از مواردی است که در انتخاب شغل علاوه بر حقوق و درآمد باید به آن توجه کرد. حال در این قسمت به کار تعمیر برد الکترونیک و آینده کار و درآمد آن پرداخته شده است.

مشاغل فنی معمولاً پردرآمد هستند و نیاز به مهارت دارند، این مهارت ها را می توان به روش های مختلفی آموخت. برد الکترونیکی یکی از قطعاتی است که در انواع وسایل الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد.

تعمیرات برد الکترونیک پکیج یکی از حرفه‌های فنی است که بازار کار بسیار خوبی دارد و افراد زیادی به این حرفه علاقه مند هستند.

آشنایی با برد الکترونیکی پکیج و انواع آن

بردهای الکترونیکی در تمامی وسایل برقی مانند ماشین لباسشویی، ظرفشویی، آبمیوه گیری، تعمیر پکیج دیواری، تلویزیون و ... کاربرد دارند. این قطعات از یک برد تشکیل شده اند و قطعات الکترونیکی مختلفی با روش خاصی بر روی این برد سوار می‌شوند و جریان در مدار از طریق اتصالات مسی صفحه برد انجام می شود.

بردهای الکترونیک در انواع مختلفی از جمله بردهای تک لایه، دولایه و چند لایه تولید می‌شوند که تفاوت این بردها در این است که در بردهای تک لایه قطعات مختلفی فقط در یک طرف برد مونتاژ می شود. اما در تخته های دولایه این قطعات در دو طرف برد نصب می‌شوند و ساختار پیچیده تری دارند.

تخته های چندلایه نیز از لایه های مختلفی تشکیل شده اند و در هر یک از این لایه ها قطعات با توجه به نوع دستگاه و عملکرد آن به روش خاصی سوار می‌شوند. هر چه پیچیدگی دستگاه بیشتر باشد، برد مدار استفاده شده در آن پیشرفته تر و نوع قطعات به کار رفته در آن متفاوت است.

ارائه کار در مورد تعمیر بردهای الکترونیکی

ساختار برد الکترونیک بسیار ظریف و حساس است و می‌توان با کوچکترین ضربه ای اتصالات مختلف آن را قطع کرد و در عملکرد دستگاه اختلال ایجاد کرد. برای تعمیر بردهای الکترونیکی نیاز به دانش و تجربه بالایی در زمینه الکترونیک و قطعات مختلف آن و همچنین دانستن عملکرد قطعاتی مانند مقاومت، خازن و ... دارید.

تعمیر برد مدارهای الکترونیکی یکی از کارهایی است که فرد نیاز به کسب تجربه فراوان و افزایش دانش خود در زمینه الکترونیک دارد تا بتواند این قطعات را عیب یابی و تعمیر کند.

منبع :  resalat-news.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه فنی سرویسکاران 24

تعمیرات و نگهداری از تاسیسات ساختمان ،تعمیر موتورخانه ، تعمیر پمپ آب خانگی ، تعمیر پکیج شوفاژدیواری ، تعمیر چیلر ، تعمیر کولر آبی ، تعمیر اسپیلت ، تعمیر ونگهداری استخر و دیگر خدمات تاسیسات ساختمان به همراه کادری مجرب و دوره دیده زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]