اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106086387512308

دلیل کم شدن باد کولر گازی چیست؟

علت کاهش پرتاب باد کولر گازی و آبی

کد: 140106086387512308

https://bit.ly/3e0FsXP

، تهران , (اخبار رسمی): بروز این مشکل علل مختلفی دارد، که در اینجا به برخی از آنها اشاره می‌کنیم. اما به این نکته مهم دقت فرمایید، قبل از اینکه بخواهید به دنبال راه‌حلی برای حل مشکل کاهش پرتاب باد کولر گازی باشید. ابتدا کنترل از راه دور دستگاه را بررسی کنید، و ببینید چگونه راه اندازی شده است.

کاهش پرتاب باد کولر گازی و آبی

اگر از کاربران کولر گازی و آبی هستید، شاید شما هم با مشکل کاهش پرتاب باد کولر گازی و آبی مواجه شده‌اید. اکثر افراد برای رفع این موضوع سرعت و قدرت کولر را افزایش می‌دهند، اما این کار کمکی به افزایش پرتاب باد کولر نمی‌کند. بلکه باعث افزایش هزینه برق و فشار بیشتر بر روی دستگاه می‌شود.

(علت خاموش شدن کولر گازی بعد از چند دقیقه)

بروز این مشکل علل مختلفی دارد، که در اینجا به برخی از آنها اشاره می‌کنیم. اما به این نکته مهم دقت فرمایید، قبل از اینکه بخواهید به دنبال راه‌حلی برای حل  مشکل کاهش پرتاب باد کولر گازی باشید. ابتدا کنترل از راه دور دستگاه را بررسی کنید، و ببینید چگونه راه اندازی شده است. برای استفاده بهتر از کولر گازی باید با راهنمای کنترل کولر گازی آشنایی کامل داشته باشید.

کولر گازی به دو قسمت داخلی و خارجی تقسیم می‌شود، که قسمت داخلی، شامل فن دمنده و اواپراتور و قسمت خارجی، دارای کندانسور و کمپرسور است. کاهش قدرت باد کولر گازی مشکلی است که باید به دنبال آن در قسمت داخلی کولر گازی بود.

هر دستگاه الکتریکی برای عملکرد بهتر نیاز به سرویس دوره‌ای دارد. اگر سرویس کولر گازی به موقع انجام نشود و فقط از آن استفاده شود، پس از مدتی دستگاه خراب شده و از کار می‌افتد. دقت داشته باشید که سرویس کولر گازی به همراه شارژ گاز در محل با 30% تخفیف توسط متخصصین ما انجام می‌شود.

متخصصین ما در گروه فنی سرویسکاران 24 در بخشی دیگر از این مقاله در مورد کاهش پرتاب باد کولر آبی هم سخن خواهند گفت و شما را بیشتر با صفر تا صد بروز این مشکل در آنها  آشنا می‌کنند.

مهمترین دلایل کاهش پرتاب باد کولر گازی

  • کثیفی فیلتر کولر گازی

  • کثیفی اواپراتور

  • مشکلات دمنده کولر گازی

  • یخ زدن کوئل‌های اواپراتور

  • انسداد و سوراخ شدن لوله‌های کولر گازی

  • خرابی برد کولر گازی

  • اتمام گاز کولر گازی

  • آسیب دیدن برد کولر

  • عدم سرویس به موقع کولر گازی

با توجه به این نکات و بررسی دقیق آنها می‌توانید، مشکل عدم پرتاب باد بوسیله کولر گازی را برطرف کنید. دقت داشته باشید که بررسی این موارد نیاز به تجربه و دانش لازم دارد، در صورت عدم آگاهی و ناتوانی در انجام آن از کارشناسان خبره در این حوزه کمک بخواهید. تعمیر کولر گازی غرب تهران یکی از خدمات ما در این منطقه می‌باشد، که در کوتاهترین زمان ممکن صورت می‌گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه فنی سرویسکاران 24

تعمیرات و نگهداری از تاسیسات ساختمان ،تعمیر موتورخانه ، تعمیر پمپ آب خانگی ، تعمیر پکیج شوفاژدیواری ، تعمیر چیلر ، تعمیر کولر آبی ، تعمیر اسپیلت ، تعمیر ونگهداری استخر و دیگر خدمات تاسیسات ساختمان به همراه کادری مجرب و دوره دیده زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی