اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980415382688181

برگزاری کارگاه‌های تخصصی پرسونال برندینگ شرکت رهپویان 7

کد: 13980415382688181

http://bit.ly/2LGBPGo

، تهران , (اخبار رسمی): بنا به اعلام سرکار خانم نوشین منوچهری، رییس هیت مدیره و مدیر دپارتمان توانمندسازی بانوان شرکت رهپویان 7، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تخصصی پرسونال برندینگ از ابتدای تیر ماه آغاز شد.

برگزاری کارگاههای تخصصی پرسونال برندینگ  شرکت رهپویان 7 آغاز شد .
اعلام برگزاری کارگاه تخصصی پرسونال برندینگ توسط رهپویان 7

شرکت رهپویان 7 ، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تخصصی پرسونال برندینگ را از ابتدای تیر ماه اعلام کرد. با توجه به اهمیت تعامل در این کارگاه، ظرفیت کارگاه تنها 3 نفر در نظر گرفته شده است. همچنین با هماهنگی شرکت کنندگان یک جلسه مشاوره خصوصی یک ساعته جهت برنامه ریزی بهتر برای ایشان برگزار خواهد شد. 

اهمیت مبحث پرسونال برندینگ

برندسازی شخصی یا همان پرسنال برندینگ به فرایند تحلیل، درک و شکل دادن به نحوه نگرش و تصویر ذهنی جهان بیرونی از یک نفر  اشاره دارد. برندسازی شخصی فرآیندِ اختصاص دادن خود به موضوعی ویژه همراه با اعتماد و باور ِخویشتن و تلاش مستمر برای بهتر شدن در مهارتی خاص و یا تائیرگذاری بر دیگران است. این فقط مربوط به ارتقاء مهارت‌ها نیست بلکه در مورد چگونگی به اشتراک گذاشتن آن با افراد است تا آنها بدانند که این فرد در واقع چه کسی است.

از این رو، در برندسازی شخصی (پرسونال برندینگ) مهم ترین مسئله ارتقاء و پیشرفت خود است. افراد فارغ از سن، موقعیت و تجارتی که به آن مشغول هستند اهمیت برندسازی را درک می‌کنند چرا که هریک از افراد مدیر بازاریابی خود هستند و برندی به نام خود دارند.

سرکار خانم منوچهری در پایان اضافه کرد: «این کارگاه در ادامه برنامه‌های آموزشی و تخصصی با رویکرد توسغع فردی بوده که شرکت رهپویان 7 بصورت مستمر آن را در برنامه اجرایی خود خواهد داشت.»

علاقمندان جهت ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت رهپویان 7 به آدرس www.7salescoaching.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رهپویان 7

شرکت رهپویان 7 ستاره آسمان با استفاده از نیروهای متخصص و با تجربه در زمینه ارایه مشاوره و آموزشهای تخصصی مرتبط با حوزه مدیریت کسب و کار ، برگزاری کارگاههای آموزشی ، برگزاری دوره های آموزشی مجازی ، ارایه تورهای مدیریتی فعالیت دارد . بیش از 20 سال سابقه فعالیت در ایران و خارج از کشور و همچنین همکاری با مجموعه های نوین و نمایندگی مجموعه دانشگاههای مارکتینگ لندن در ایران باعث افزایش کیفیت خدمات این شرکت گردیده است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش