اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980428386787151

در الکامپ 98 صورت گرفت

رونمایی از نرم افزار حسابداری قیاس، محصول راهکار نوین سیاق

کد: 13980428386787151

http://bit.ly/2Sv9ofV

، تهران , (اخبار رسمی): راهکار نوین سیاق با هدف کمک به کسب و کار‌های کوچک و بزرگ و همچنین ارائه محصولات خود در بیست و پنجمین دوره الکامپ حضور یافته است.

رونمایی از نرم افزار حسابداری قیاس محصول شرکت راهکار نوین سیاق در الکامپ 98
رونمایی از نرم افزار حسابداری قیاس، محصول راهکار نوین سیاق

گروه نرم افزاری سیاق علاوه بر محصولات قبلی خود، دو محصول دیگر با برند قیاس و راهکار‌های نرم افزاری سیاق را نیز در الکامپ ۹۸ عرضه می‌کند.

الکامپ به عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری کشور هرساله میزبان حضور گسترده شرکت‌ها و استارتاپ‌های این حوزه است.

نرم افزار حسابداری شرکتی قیاس که در الکامپ ۹۸ رونمایی شد، مناسب شرکت‌ها و کسب و کار‌های کوچک و متوسط است.

این محصول، ترکیب جامعی از نرم افزار حسابداری، خرید و فروش، خزانه و انبار برای مدیریت فروشگاه‌ها است که در نسخه‌های مختلف قابل دریافت است.

دولتی، مدیر عامل شرکت راهکار نوین سیاق در این خصوص گفت: «در بحث قیاس، دغدغه برندینگ است؛ برای همین محصولات با کیفیت بالا و قیمت  پایین عرضه می‌شوند.»

ارائه خدمات جدید ابری محصولات نرم افزاری  در حوزه مالی، از دیگر خدماتی است که در الکامپ عرضه می‌شود. افراد می‌توانند این محصولات را که با قیمت پایین عرضه می‌شوند، اجاره کنند.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک تهران (الکامپ) از 27 تا 30 تیرماه در محل نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.seyagh.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه نرم افزاری قیاس

گروه نرم افزاری قیاس با بیـش از 20 سال حضور در بــازار نرم افزارهای مالی و صنعتی کشور، توانسته است نرم افزارهای خود را در تمامی بستر های موجود وب ، ویندوز و موبایل با استفاده از تکنولوژی و فناوری روز، به بازار ارائه دهد. نرم افزار حسابداری تحت‌ وب یکی از محصولاتی می باشد که ‌برای اولین بار در ایران، کلی فعالیت‌های مالی را با بهترین کیفیت و عملکرد همراه با سرعتی بی نظیر در بستر وب و بصورت آنلاین پیاده‌سازی می کند. در عین حال نرم افزارهای رایگانی را هم برای کاربران اندروید خود قرار داده است که می توان نرم افزار حسابداری رایگان و همچنین نرم افزار فروشگاهی رایگان اندروید را از طریق کافه بازار دریافت بفرمایید. نرم افزار حسابداری بازرگانی، حسابداری تولیدی، حسابداری فروشگاهی ، حسابداری پیمانکاری ، حسابداری خدماتی و همچنین نرم افزارهای مالی، خزانه داری، انبارداری و حقوق و دستمزد از دیگر محصولاتی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]