اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804303874011120

دکوراسیون آشپزخانه کوچک و مدرن

انتخاب رنگ مناسب برای طرح کابینت آشپزخانه کوچک

کد: 139804303874011120

http://bit.ly/2Sy1Ysh

، تهران , (اخبار رسمی): انتخاب رنگ مناسب برای طرح کابینت آشپزخانه کوچک می‌تواند گزینه‌های زیادی از جنبه‌های زیبایی یا بزرگ‌تر دیده شدن فضا پیش روی قرار دهد. در ادامه تعدادی از محبوبترین رنگ‌ها برای طرح کابینت آشپزخانه و مطابق با مد جدید و سبک مدرن، برای زیبایی و بزرگ‌تر دیده شدن فضای داخلی معرفی شده است.

انتخاب رنگ مناسب برای طرح کابینت آشپزخانه کوچک
انتخاب رنگ مناسب در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه و طراحی کابنیت

رنگ‌هایی که در ادامه برای طرح کابینت آشپزخانه کوچک معرفی می‌شود بسیار کارآمد هستند. انواع رنگ سفید، رنگ‌های زمینی گرم، رنگ‌های ساحلی و انواع رنگ کرم در پالت رنگی، گزینه‌های مناسبی برای انتخاب رنگ دیزاین و طرح کابینت آشپزخانه کوچک هستند.

بهترین رنگ برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه رنگی است که در نهایت شکل انفجاری و بی نظم و تربیت در فضای داخلی ایجاد نکند. حس و حالی که در نهایت از رنگ طرح کابینت آشپزخانه کوچک ایجاد می‌شود باید با سایر قسمت‌ها در طراحی دکوراسیون منزل هماهنگی داشته باشد و در عین حال باعث بزرگ تر دیده شدن فضای داخلی شود.

زمانی که قصد انتخاب رنگ طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک، طرح کابینت آشپزخانه کوچک، رنگ رویه کابینت و سایر سطوح و هماهنگی همه آنها با مدرن‌ترین سبک از دیزاین  وجود دارد، باید میزان نور طبیعی فضا را در نظر گرفت تا بتوان در نهایت بهترین رنگ‌ها را برای پیاده سازی بهترین نتیجه انتخاب کرد.

برای جلوگیری از شلوغی و نمای به هم ریخته فضای کوچک دکوراسیون آشپزخانه، باید سعی کرد حداکثر تا ۳ رنگ را انتخاب کرد. اگر تمایل به ایجاد فضای شاد وجود دراد حتما از رنگ‌های پر انرژی استفاده شود.

در ادامه چند نمونه از ترکیب رنگ‌های مدرن و محبوب برای طرح کابینت آشپزخانه کوچک و دیزاین داخلی برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه معرفی شده است.

ترکیب رنگ سفید، آبی و خاکستری مدرن در طرح کابینت آشپزخانه کوچک

با طراحی یک کابینت جزیره در قسمت جلویی فضای داخلی آشپزخانه به رنگ سفید علاوه بر ایجاد امکان چیدمان صندلی، می‌توان باعث بزرگتر دیده شدن فضای داخلی شد. دیوار و سقف سفید و رنگ رویه کابینت روشن علاوه با انعکاس نور باعث روشن‌تر و بزرگ‌‍تر دیده شدن فضا می‌شود.

ترکیب رنگ سفید کابینت آشپزخانه، روی کابینت خاکستری، استفاده از رنگ آبی ملایم برای تهیه صندلی‌ها و رنگ آمیزی قسمتی از دیوار و انتخاب ظروف به رنگ زرد، نما و جلوه خاص و منحصر به فرد به دکوراسیون آشپزخانه می‌بخشد. ترکیب این رنگ‌ها علاوه بر ایجاد فضایی پر انرژی و روشن، باعث بزرگتر دیده شدن فضای کوچک می‌شود.

ترکیب رنگ سفید به همراه چوب طبیعی

رنگ‌هایی که در طرح دیزاین داخلی و طرح کابینت آشپزخانه کوچک انتخاب می‌شود نباید تیره یا بولد باشند. می‌توان با استفاده از انواع رنگ سفید در پالت آن و ترکیب آنها بین تمامی قسمت‌ها مرزبندی رنگی ایجاد کرد.

می‌‌توان از انواع سفیدها در پالت رنگی برای ایجاد نمایی یکپارچه نیز استفاده کرد.

برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن و ایجاد فضایی گرم می‌توان طرح کابینت آشپزخانه کوچک را از جنس و روکش‌های چوب طبیعی انتخاب کرد. طراحی کفپوش چوبی یک هماهنگی خاص با سبک طراحی کابینت‌ها ایجاد می‌کند و فضای سرد رنگ سفید را از بین می‌برد.

ترکیب رنگ های تابستانی با تناژ قرمز

استفاده از رنگ‌های گرم و تابستانی در دیزاین و طرح کابینت آشپزخانه کوچک علاوه بر ایجاد فضای شاداب و پرانرژی، فضایی گرم و مهمان دوستانه را نیز در منزل ایجاد می‌کند.

استفاده از تناژهای مختلف رنگ قرمز از بهترین گزینه‌ها برای طرح کابینت آشپزخانه کوچک است. به طور مثال استفاده از رنگ نارنجی باعث افزایش اشتها و تمایل به صحبت کردن می‌شود. به طور مثال طراحی کابینت آشپزخانه ام دی اف به رنگ قرمز و انتخاب رنگ سفید برای صفحه کابینت و ترکیب رنگ دارچینی، نارنجی و کاری در قسمت‌های مختلف فضای داخلی می‌تواند فضای دوست داشتنی و پرانرژی را در آشپزخانه ایجاد کند.

برای ایجاد یک تعادل از هارمونی رنگ‌ها می‌توان رنگ صفحه کابینت را سفید یا در تناژهای رنگ‌های خنثی انتخاب کرد. نورپردازی مناسب، انتخاب رنگ صندلی و لوازم آشپزخانه نیز در هماهنگی رنگ‌ها و فضای داخلی آشپزخانه دخیل هستند.

ترکیب رنگ قهوه‌ای، مسی، آبی و طوسی مدرن

می‌توان با استفاده از کاشی و سرامیک‌های طراحی شده و انتخاب متریال طبیعی همچون صفحه کابینت سنگی یا فلز مس حس و حالی مدرن و با رنگ و بویی از طبیعت در آشپزخانه ایجاد کرد.

طرح کابینت آشپزخانه کوچک به رنگ قهوه‌ای ملایم و ترکیب آن با رویه کابینت سنگ طبیعی گرانیت به رنگ آبی، کاشی و سرامیک‌های طراحی شده برای دیزاین دیوار و استفاده از سنگ طبیعی برای کفپوش می‌تواند یکی از بهترین ایده‌‌ها باشد.

نصب آیینه، استفاده از لوازم و قفسه‌ها به رنگ مسی، نصب سینک از جنس مس یا به رنگ مسی و استفاده از لوستر و چراغ‌های مسی که با ایده‌های خلاقانه از ایده‌هایی برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک و مدرن هستند.

ترکیب رنگ بژ و خاکی نیز تکمیل کننده این سبک از دیزاین برای طراحی و انتخاب رنگ کفپوش آشپزخانه هستند.

ترکیب رنگ آبی فیروزه‌ای، سبز و زرد

ترکیب بعضی از رنگ‌های حس و حالی از سرخوشی و زندگی به فضا و طراحی دکوراسیون داخلی منزل می‌بخشند. می‌توان تناژی از انواع رنگ آبی فیروزه‌ای با رنگ مات و تیره‌تر را برای رنگ آمیزی دیوار و رنگ تیره تر از آن را برای طرح کابینت آشپزخانه کوچک انتخاب کرد.

استفاده از کاشی‌های سرامیکی با ترکیب رنگی آبی فیروزه‌ای وسبز برای تزئیین دیوار، انتخاب رنگ صفحه کابینت سفید یا شیشه‌ای، برای ایجاد تعادل در هارمونی رنگ‌ها و فضایی پر انرژی نیز گزینه‌های مناسبی هستند.

ترکیب رنگ زرد، سفید و سیاه

استفاده از رنگ زرد در طرح کابینت آشپزخانه کوچک یا دکوراسیون آشپزخانه محبوبیت زیادی دارد. رنگ زرد جر تناژ رنگ‌های گرم است که می‌توان از آن برای رنگ آمیزی دیوار، صندلی‌ها یا انتخاب آن برای رنگ صفحه کابینت نیز استفاده کرد.

با روشنایی روز فضایی متفاوت در آشپزخانه دیده می‌شود و در شب هنگامی که از نور لامپ استفاده می‌شود نیز، رنگ متفاوتی مشاهده خواهد شد.

ترکیب رنگ دیوارهای زرد با طرح کابینت آشپزخانه سفید یا انتخاب رنگ سفید برای دیوارها و رنگ زرد برای طرح کابینت آشپزخانه ایده آل هستند. با این تناژ رنگی انتخاب رنگ صفحه کابینت سیاه می‌تواند فضایی خاص و منحصر به فرد در منزل و آشپزخانه ایجاد کند.

ترکیب انواع رنگ طوسی مدرن

استفاده از تناژ رنگی یکسان با تفاوت خیلی کم در طرح کابینت آشپزخانه کوچک باعث ایجاد هماهنگی و نمایی زیبا می‌شود. زمانی که تفاوت خیلی کم بین رنگ دیوارها، رنگ رویه کابینت با قسمت‌های چوب کاری آشپزخانه و کفپوش وجود داشته باشد، فضای داخلی دکوراسیون آشپزخانه بسیار بزرگتر دیده می‌شود.

علاوه بر انتخاب رنگ مدرن طوسی و ترکیب آن با تناژهای هم ردیف همانند خاکستری، ذغالی، نقره‌ای، طوسی مات، طوسی روشن و… انتخاب سبک نورپردازی، میزان تاریکی محیط و استفاده از تناژ رنگ‌های ملایم‌تر در بخش‌های مختلف، فضایی منحصر به فرد قابل پیاده سازی است.

می‌توان این تناژ رنگی را تا انتخاب رنگ صفحه کابینت و سطوح کفپوش نیز برای ایجاد هماهنگی و تناسب بیشتر ادامه داد.

ترکیب رنگ سبز ملایم، آبی و سفید

ترکیب رنگ و هماهنگی میان انواع سبز به همراه آبی همیشه گزینه مناسبی برای ایجاد سرزندگی و شادابی در طراحی دکوراسیون داخلی است. ترکیب انواع رنگ سبز با تناژهای مختلف با رنگ‌های مرتبط در تناژهای مختلف آبی به همراه رنگ سفید همیشه یکی از پرطرفدارترین انتخاب‌ها است.

انتخاب رنگ صفحه کابنیت سفید باعث روشنایی بیشتر و ایجاد فضایی پرانرژی می‌شود. می‌توان برای گرما بخشیدن به این تناژهای رنگی، از نارنجی استفاده کرد. ترکیب رنگ نارنجی در طرح کابینت آشپزخانه کوچک با این تم رنگی علاوه بر ایجاد فضایی گرم، انرژی و سرزندگی خاصی به این طیف رنگی لطیف می‌بخشد.

ترکیب رنگ سفید و سیاه در طرح کابینت آشپزخانه کوچک

ترکیب رنگ سفید و سیاه گزینه بسیار مناسبی برای طراحی انواع کابینت است. می‌توان رنگ سفید و سیاه را با هر رنگ دیگری نظیر زرد، قرمز یا رنگ‌های سرد ترکیب کرد.

به طور مثال رنگ آمیزی دیوار به رنگ سفید با ترکیبی از طراحی کابینت آشپزخانه ام دی اف سیاه یا روکش کابینت با رنگ پلی اورتان با انواع تناژ سیاه یکی از گزینه‌های پیش رو است.

پس زمینه با ترکیب رنگی سفید و سیاه باعث نمایش بیشتر لوازم آشپزخانه و اثاثیه همانند گاز، یخچال و لوازم تزئیناتی با هر رنگی می‌شود.

ترکیب رنگ سبز و کرم با روکش‌های چوبی

ترکیب رنگ‌هایی که در طبیعت وجود دارند و استفاده از آنها در طراحی دکوراسیون منزل همیشه راهی برای ایجاد فضا و حس و حالی پر انرژی در منزل است. ترکیب رنگ سبز چمنی، کرم به همراه رنگ‌های گرم چوب و انتخاب رنگ صفحه کابینت با رنگ زرد ملایم، هارمونی خاصی از ترکیب انواع رنگ‌ها است.

استفاده از این ترکیب رنگی نیازی به نورپردازی خیلی زیادی ندارد و همیشه باعث روشن‌تر دیده شدن فضای داخلی می‌شود.

تماشای نمونه تصاویر از پروژه‌های طراحی کابینت و پروژه‌های طراحی دکوراسیون آشپزخانه می‌تواند ایده‌های بسیاری را در اختیار قرار دهد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره می‌توانند به سایت طراحی دکوراسیون داخلی نیکا چوب به آدرس nikachoob.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه طراحی دکوراسیون داخلی نیکا چوب

گروه طراحی دکوراسیون داخلی نیکا چوب آماده ارائه خدمات در زمینه طراحی دکوراسیون اداری، دکوراسیون تجاری، دکوراسیون منزل، دکوراسیون هتل، دکوراسیون رستوران و کافی شاپ به مخاطبین است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل