اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805093904311120

انواع طراحی اتاق هتل

اتاق‌های هتل چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند؟

کد: 139805093904311120

http://bit.ly/2SSPv2w

، تهران , (اخبار رسمی): آگاهی از استانداردها و اصول معماری در طراحی هتل علاوه بر مشخص کردن قسمت‌های مختلفی که باید در طراحی هتل در نظر گرفته شود، شرایط و قوانین کلی را نیز مشخص می‌کند.

اتاق های هتل چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند؟
طراحی دکوراسیون هتل از خدمات گروه طراحی دکوراسیون داخلی هتل

گروه طراحی دکوراسیون داخلی نیکا چوب آماده ارائه خدمات صفر تا صد مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی دکوراسیون هتل است

با توجه به سبک و نوع هتل می‌توان انواع طراحی اتاق هتل را برای آن در نظر گرفت. همه این موارد تنها به ارائه خدمات، امکانات و نوع هتل بستگی دارد. انواع بسیار زیادی هتل وجود دارد. مسلما تفاوت‌های بسیار زیادی در انواع طراحی اتاق هتل ۵ ستاره با یک هتل آپارتمان یا یک متل وجود دارد.

آگاهی از استانداردها و اصول معماری در طراحی هتل علاوه بر مشخص کردن قسمت‌های مختلفی که باید در طراحی هتل در نظر گرفته شود، شرایط و قوانین کلی را نیز مشخص می‌کند.

در طراحی دکوراسیون هتل باید قسمت‌های مختلفی را در نظر داشت. به طور مثال طراحی داخلی لابی هتل، سرویس بهداشتی، حمام، طراحی دکوراسیون رستوران در هتل، طراحی آشپزخانه هتل و موارد بسیار دیگری وجود دارد که همه آنها با پیروی از اصول و قواعدی نیاز به دیزاین مطابق با استانداردها دارند.

در اینجا انواع طراحی اتاق هتل، مطابق با نیازها و شرایطی که وجود دارد را مطرح می‌کند.

انواع طراحی اتاق هتل

اتاق نشیمن یا سالن پذیرایی (Parlor)

اتاق معمولی بدون حمام (Room without Bath)

اتاق با چشم انداز جنگل (Woods Views Room)

اتاق معمولی با حمام (Room with Bath)

واحدهای فامیلی (Family Units)

اتاق خانواده (Family Room)

اتاق ضیافت (Banquet room)

اتاق با استخر خصوصی (Room with Private Pool)

اتاق با بالکن (Balcony Room)

اتاق های تو در تو (Connected Room)

اتاق های دور (Remote Function)

بنگلو (Bangalow)

آپارتمان (Apartement)

استودیو (Studio)

کابانا (Cabana)

سوئیت یک نفره (Single Suit)

سوئیت ماه عسل برای اقامت (Dolcetiva Suit)

سوئیت ماه عسل (Fiesta Suit)

سوئیت مجلل (Imperial Suit)

سوئیت محصور (Pent House Suit)

سوئیت معمولی (Junior Suit)

سوئیت دو لوکس (deluxe suit)

سوئیت دوبلکس (Doublex Suit)

سوئیت مسافران مهم (VIP Suit)

سوئیت اداری (Office Suit)

سوئیت کنفرانس (Conference Suit)

سوئیت کوچک (Mini Suit)

طراحی سوئیت در هتل

سوئیت یکی از انواع طراحی اتاق هتل است که در آن پذیرایی در قسمت جلویی سالن و اتاق خواب در قسمت پشتی طراحی می‌شود. در طراحی اتاق سوئیت بعضی از هتل‌ها به شکل دوبلکس، طراحی دکوراسیون اتاق خواب و حمام در چند پله بالاتر از پذیرایی انجام می‌شود. می‌توان در طراحی این اتاق یک آشپزخانه نیز در نظر گرفت.

طراحی اتاق ۳ نفره در هتل

اتاق ۳ نفره یکی از انواع طراحی اتاق هتل است که به اختصار با علامت TPL نمایش داده می‌شود. اصولا در طراحی این اتاق محلی برای قرارگیری ۳ تخت خواب یک نفره یا محلی برای یک تخت خواب دو نفره و یک تخت یک نفره در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر این موضوع با توجه به امکانات و تعداد ستاره‌های هتل باید در طراحی اتاق مواردی از قبیل طراحی حمام و سرویس بهداشتی، تهویه مناسب، نورگیری، تلوزیون و سایر موارد را در نظر داشت.

طراحی اتاق ۲ نفره در هتل

اتاق ۲ نفره یکی از انواع طراحی اتاق هتل است که به اختصار با علامت DBL نمایش داده می‌شود. در طراحی اتاق ۲ نفره باید محلی برای قرار دادن یک تخت دو نفره یا دو تخت مجزا یک نفره در نظر گرفت. اتاق دبل دارای یک تخت دو نفره به هم چسبیده و اتاق توئین دو تخت مجزا یک نفره دارد.

طراحی اتاق ۱ نفره در هتل

اتاق ۱ نفره یکی از انواع طراحی اتاق هتل است که در آن تنها فضایی برای قرار دادن یک تخت خواب یک نفره در نظر گرفته می‌شود. این اتاق‌ها را به اختصار با علامت SGL نمایش می‌دهند.

همانگونه که توضیح داده شد هر یک از انواع طراحی اتاق هتل از قوانین و اصول خاصی طبق شرایط و امکاناتی که دارند، پیروی می کنند. آگاهی اولیه و سطح دانش یکی از اصول مهم و اساسی در این زمینه است.

گروه طراحی دکوراسیون داخلی نیکا چوب آماده ارائه خدمات صفر تا صد مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی دکوراسیون هتل است. می‌توان برای دریافت مشاوره رایگان، پاسخ سوالات و برآورد تقریبی هزینه‌های پروژه‌های اجرایی با کارشناسان این مجمووعه تماس برقرار کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه طراحی دکوراسیون داخلی نیکا چوب

گروه طراحی دکوراسیون داخلی نیکا چوب آماده ارائه خدمات در زمینه طراحی دکوراسیون اداری، دکوراسیون تجاری، دکوراسیون منزل، دکوراسیون هتل، دکوراسیون رستوران و کافی شاپ به مخاطبین است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل