اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805273965411120

پیاده‌سازی دکوراسیون آشپزخانه مدرن

همه چیز درباره طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن

کد: 139805273965411120

http://bit.ly/31OTWPb

، تهران , (اخبار رسمی): جزئیات پرطرفدار و محبوب و عناصر کلیدی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن شامل انتخاب سبک دیزاین و طراحی، انتخاب رنگ، تجهیزات آشپزخانه، لوازم تزئینی، انتخاب رنگ صفحه کابینت، انواع بین کابینتی تا سایر جزئیات نظیر انتخاب سینک ظرفشویی در ادامه بیان شده است.

همه چیز درباره طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن
نیکا چوب آماده ارائه خدمات در زمینه طراحی دکوراسیون منزل، دکوراسیون آشپزخانه و طراحی کابینت

اگر برای شروع کار بازسازی دکوراسیون آشپزخانه به سبک مدرن به شرکت طراحی دکوراسیون داخلی، معمار، کارشناس و متخصصان را دسترسی وجود ندارد، باید پیش از شروع کار درباره همه موارد در این زمینه اطلاعات کافی کسب کرد.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن در اوج سادگی، زیبایی خاص و منحصر به فردی در فضای داخلی منزل ایجاد می‌کند.

در ادامه جزئیات پرطرفدار و محبوب و عناصر کلیدی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن را از انتخاب سبک دیزاین و طراحی، انتخاب رنگ، تجهیزات آشپزخانه، لوازم تزئینی، انتخاب رنگ صفحه کابینت، انواع بین کابینتی تا سایر جزئیات نظیر انتخاب سینک ظرفشویی مناسب توضیح داده شده است.

مسلما طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن به فضای قدیمی دکوراسیون منزل قدرت و زیبایی خاصی می‌بخشد. در طراحی دکوراسیون مدرن، تکنولوژی‌های به روز و متریال‌های پرطرفدار با قابلیت‌های زیاد در به کاربردن خلاقیت و تنوع وجود دارد.

عناصر کلیدی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن

انتخاب لوازم آشپزخانه مدرن و هوشمند

سبک نورپردازی

امکان انتخاب انواع متریال

طراحی کابینت آشپزخانه جزیره

طراحی انواع بین کابینتی

استفاده از تکنولوژی رنگ پلی اورتان

انتخاب سینک‌های ظرفشویی خاص و….

مواردی که در طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن وجود ندارد!

سبک طراحی دکوراسیون داخلی سنتی و تزئینات خیلی زیاد از مواردی هستند که در طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن وجود ندارد. به چند مورد از آنها در ادامه اشاره شده است:

سطوح و صفحه کابینت رنگی یا تزئین شده

لبه‌های کابینت گرد یا به هم پیوسته

لوازم و اثاثیه سنتی یا قدیمی در آشپزخانه

تزئینات برجسته یا رنگی

انتخاب رنگ با کنتراست بالا

رنگ سفید یکی از بهترین و پرطرفدارترین انتخاب‌ها در طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن است. اما مسلما رنگ سفید یا رنگ طوسی مدرن تنها گزینه‌های مورد توجه در دکوراسیون مدرن نخواهند بود.

می‌توان از رنگ‌های تیره، شفاف، براق، نرم و لطیف، یا ترکیبی از انواع رنگ‌ها در طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن استفاده کرد.

ترکیب انواع رنگ‌ها در طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن

ترکیب رنگ‌ها با کنتراست بالا: سفید، سیاه و زغالی

ترکیب رنگ‌های خنثی: خاکستری، طوسی، خاکستری مایل به قهوه‌ای، رنگ عاج فیل، فیلی رنگ

ترکیب رنگ‌های تیره: سبز کله غازی، رنگ آبی نیرو دریایی، قرمز، زرد، انواع رنگ سبز

طراحی کابینت با صفحه‌های صاف و درب‌های بدون دستگیره

طراحی کابینت مدرن با صفحه‌های کاملا صاف و درب‌های بدون دستگیره از ویژگی‌های بارز است که در بیشتر طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن دیده می‌شود. این سبک از طراحی باعث می‌شود تا زیبایی رگه‌ها و طرح‌های طبیعی روکش‌های چوبی روی صفحه‌های کابینت کاملا مشخص باشند.

طراحی کابینت جزیره خلاقانه

کابینت جزیره آشپزخانه با سنگ‌های طبیعی با طرح آبشاری، طراحی کشو و طبقه‌های خلاقانه مخفی در بخش‌های مختلف آن و استفاده از متریال‌های مختلف در طراحی کابینت جزیره، از ویژگی‌های پرطرفدار در طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن هستند.

سنگ مرمر، بتن، سنگ کوارتز، چوب یا سنگ‌های مصنوعی از گزینه‌های پیش رو برای انتخاب متریال صفحه کابینت و سطح رویه کابینت جزیره آشپزخانه است.

انتخاب لوازم آشپزخانه هوشمند و مدرن

در طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن باید از لوازم آشپزخانه خاص و هوشمند استفاده کرد. مسلما استفاده از لوازم آشپزخانه خیلی قدیمی و سنتی زیبایی و جلوه کابینت‌های مدرن را از بین خواهد برد.

 استفاده از لوازم هوشمند و لوکس در طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن بسیار حائز اهمیت است.

استفاده از متریال چوب برای رویه کابینت‌ها، درب‌های بدون دستگیره و کاملا صاف، انتخاب هود، سینک و گازهای مدرن، طراحی ماکروفر و فر توکار و انتخاب صندلی کابینت جزیره آشپزخانه خاص، همگی از مشخصه‌های بارز طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن هستند.

انتخاب سینک ظرفشویی مدرن

باید گفت که توجه به جزئیات از جمله انتخاب سینک ظرفشویی مناسب از اهمیت زیادی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن برخوردار است. انتخاب درست سینک ظرفشویی علاوه بر ایجاد فضای کافی در صفحه رویی کابینت، باعث راحت تمیز شدن آشپزخانه نیز می‌شود.

می‌توان از سیاه مات، سفید، طلایی مات یا براق، رنگ کروم یا مسی برای انتخاب رنگ سینک ظرفشویی استفاده کرد.

می‌توان از انواع متریال‌ها در کنار یکدیگر استفاده کرد اما نتیجه کار و شکلی که در نهایت به وجود می‌آید را در نظر داشت.

سادگی در کنار زیبایی منحصر به فرد مشخصه اصلی طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن است.

انتخاب بین کابینتی

انتخاب بین کابینتی‌های طراحی شده از جنس سرامیک به شکل کاشی، کاشی‌های شیشه‌ای طرح‌دار یا ورق‌های شیشه‌ای رنگی، بین کابینتی از جنس تخته سنگ یا موزاییک‌ها همگی می‌توانند گزینه‌های مناسبی باشند. می‌توان از هر رنگ یا طرحی برای انتخاب انواع بین کابینتی استفاده کرد.

باید دقت کرد که انتخاب بین کابینتی باید طبق سبک طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن و هماهنگ با سایر موارد انجام شود.

انتخاب سبک نورپردازی مدرن

نوع نورپردازی از دو جهت در طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن حائز اهمیت است. انتخاب یا طراحی شکل ظاهری لوسترها و انتخاب نوع نور دو مورد مهم در نورپردازی مدرن هستند.

نورپردازی هوشمند و جزئیات را نباید فراموش کرد. به طور مثال خودکار بودن تنظیم نور فضای آشپزخانه در ساعات مختلف یا نورپردازی در بخش‌های زیرین رویه کابینت هر دو حائز اهمیت هستند. نورپردازی کابینت جزیره آشپزخانه نیز در زیبایی نتیجه کار بسیار تاثیرگذار است.

توجه به جزئیات در طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن

برای مرتب و منظم دیده شدن فضای داخلی پس از طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن حتما باید به جزئیات توجه کرد. به طور مثال انتخاب صندلی کابینت جزیره آشپزخانه، انتخاب یا طراحی لوسترهای خاص، استفاده از گلدان‌های زیبا یا دستگاه قهوه‌ساز همگی از جزئیات دکوراسیون آشپزخانه به شمار می‌روند.

پس از به پایان رسیدن پروژه طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن و به کاربردن ایده‌های خلاقانه در انتخاب این جزئیات کوچک، می‌توان دید که چه تاثیری در زیبایی نهایی خواهد داشت.

مسلما طی کردن همه این مراحل در کنار کارشناسان و متخصصان فعال در این زمینه رضایت از نتیجه نهایی کار را به همراه خواهد داشت. گروه طراحی دکوراسیون داخلی نیکا چوب ارائه‌دهنده خدمات صفر تا صد مشاوره، طراحی، تولید، نصب و اجرا در زمینه دکوراسیون منزل، دکوراسیون آشپزخانه و طراحی کابینت است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با گروه طراحی دکوراسیون داخلی نیکا چوب ارتباط برقرار کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه طراحی دکوراسیون داخلی نیکا چوب

گروه طراحی دکوراسیون داخلی نیکا چوب آماده ارائه خدمات در زمینه طراحی دکوراسیون اداری، دکوراسیون تجاری، دکوراسیون منزل، دکوراسیون هتل، دکوراسیون رستوران و کافی شاپ به مخاطبین است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل