اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806204032811120

راهنمای انتخاب و طراحی میز اداری از میان انواع آنها

کد: 139806204032811120

http://bit.ly/32OrzkR

، تهران , (اخبار رسمی): میز یکی از مهمترین اثاثیه لازم برای انجام کار یا حتی بازی در محل کار و منزل است. انتخاب یا طراحی یک میز مناسب و کارآمد می‌تواند در مرکز محل کار یا منزل به کار یا فعالیت خاصی اختصاص داده شود. می‌توان از یک میز برای چند کار مثل بازی کردن، مطالعه کتاب، کار کردن یا برای گپ و گفت با دوستان استفاده کرد.

راهنمای انتخاب و طراحی میز اداری از میان انواع آن ها
طراحی دکوراسیون اداری از خدمات گروه طراحی دکوراسیون داخلی نیکا چوب

طراحی میز اداری یکی دیگر از موارد حائز اهمیت در طراحی دکوراسیون داخلی اداری است. رفع نیازهای کارمندان و احساس راحتی در فضایی شاد و دوست‌داشتنی باعث ارتقا وضعیت نتیجه کار می‌شود

زمانی که قرار است میز اداری یا خرید یک میز ناهارخوری ساده طراحی شود، تازه می‌توان متوجه شد که انواع مختلف میزها و با چه تعداد کاربردهای فراوان و هوشمندانه وجود دارند. به همین دلیل در ادامه سعی شده است تا انواع طراحی میز اداری و کاربردهای آنها را برای راهنمایی مخاطبان و در نهایت انتخاب بهترین نوع میز متناسب با نیاز را معرفی کرد.

ساخت انواع میز اداری یا سایر میزها شامل دسته بندی و موارد زیادی می‌شود. از طراحی میز سنتی، میزهای بزرگ چوبی با طراحی مدرن، میزهای فلزی یا طراحی میز اداری شیشه‌ای تنها تعدادی از انواع سبک و دسته‌بندی هستند.

هر کدام از این دسته‌بندی‌ها مثل میز مطالعه مناسب برای خواندن و نوشتن، میز کامپیوتر، میز اداری، میز منشی، میز با قفسه یا فضایی برای جای کتاب، برای رفع نیازها در دسته‌ای خاص طراحی و ساخته می‌شوند.

انتخاب متریال، سبک طراحی میز و هزینه‌ای که برای آن در نظر گرفته شده است، تا حد زیادی به طراحی دکوراسیون داخلی و اتاقی که قرار است میز در آن را قرار گیرد، بستگی دارد. پس فضای موجود، سبک دیزاین و نیازهایی که مد نظر است را باید بررسی کرد، و پس از آن می‌توان برای طراحی میز اداری یا انواع آن اقدام کرد.

انواع طراحی میز اداری با کاربردهای متفاوت

میزها در دسته بندی‌های زیاد و متنوعی با توجه به کارآیی و متریال مصرفی دسته‌بندی می‌شوند. از طراحی میزهای نازک بدون کشو تا میزهای پهن و بزرگ که برای دسته‌بندی و نگهداری انواع فایل‌های اداری فضای بخصوصی دارند، همگی از انواع طراحی میز اداری هستند. انتخاب سبک طراحی میز اداری کاملا وابسته به سبک طراحی دکوراسیون داخلی اتاقی است که قرار است از آن استفاده شود.

طراحی میز تحریر

می‌توان از یک میز مینیمال، با طراحی یک فضای کوچک برای نگهداری لوازم و یک صفحه بزرگ برای قرار دادن لپ تاپ و سایر لوازم استفاده کرد. میزهای مینیمال بسیار مناسب فضای خالی کنار دیوار یا قرار گرفتن در قسمت میانی اتاق‌های کوچک اداری یا هوم آفیس هستند.

طراحی میز تحریر یا میز مینیمال بیشتر مناسب استفاده لپ تاپ هستند و خیلی برای کار کردن با کامپیوتر مناسب نیست. برای طراحی یک هوم آفیس و یا طراحی یک میز برای فضای کوچک خالی محل کار، طراحی میز تحریر یا میز مینیمال گزینه مناسبی است.

طراحی میز کامپیوتر

در طراحی دکوراسیون اداری مدرن و همچنین دیزاین هوم آفیس، انتخاب میز کامپیوتر به عنوان طراحی میز اداری که تمامی کارمندان قصد استفاده از آن را دارند، مسئله مهمی است.

طراحی میز کامپیوتر باید به شکلی انجام شود که فضای مناسب برای قرار دادن مانیتور، کیس کامپیوتر یا آل این وان، نگهداری از لوازم جانبی کامپیوتر، قرار گرفتن مرتب کابل‌ها و محلی برای استفاده از موس و کیبورد، به شکلی کاربردی طراحی و دیزاین شوند.

همانند میز تحریر علاوه بر طراحی فضایی برای قرار دادن سخت افزار کامپیوتر، باید سادگی و کارآمد بودن میز نیز در نظر گرفته شود.

طراحی میز باید به شکلی باشد که همواره مناسب قرار گرفتن یک مانیتور بزرگ یا فضایی برای قرار گرفتن سایر لوازم فراهم باشد. درست است که در حال حاضر بیشتر افراد دیگر از کامپیتورهایی با مانیتورهای بزرگ و جاگیر به همراه کیس، کار نمی‌کنند، اما حالا تعدد لوازم دیجیتالی و هوشمند دائما در حال افزایش است. استفاده از لپ تاپ، تب لت، دستگاه پرینتر، اسکنر، فکس، تلفن و… تنها تعدادی از مواردی هستند که یک کارمند به هنگام کار به آن ها نیاز خواهد داشت.

اگر در طراحی میز اداری و انتخاب میز کامپیوتر دقت کرد، می‌توان تنها با یک میز تمامی نیازها را برطرف کرد. در این حالت دیگر نیاز به اشغال فضای بیشتر برای قرار دادن انواع میزها برطرف می‌شود. همچنین در طراحی دکوراسیون هوم آفیس نیز یک میز کامپیوتر با چند قابلیت می‌تواند فضای کمتری را اشغال کند.

طراحی میز اداری کلاسیک

میز اداری کلاسیک باید حتما در سبک خاصی از طراحی دکوراسیون اداری یا طراحی هوم آفیس استفاده شود. سطح بزرگ میز اداری کلاسیک و تعداد کشوهای زیاد برای نگهداری از لوازم و محلی بزرگ برای قرار دادن پاها علاوه بر ایجاد فضایی خاص، راحتی را نیز به همراه دارد.

چوب‌های حکاکی شده، عظمت و زیبایی خاصی به میز اداری کلاسیک می‌بخشد و آن را از سایر سبک‌ها جدا می‌کند.

اغلب یک سبک خاصی برای طراحی میز اداری سنتی استفاده می‌شود. اما تنوع بسیار زیادی برای ساخت و طراحی میز اداری کلاسیک وجود دارد.

طراحی میز اداری کلاسیک مستطیلی (Rectangle desk)

میز کلاسیک L شکل (L-shape desk)

میز کلاسیک U شکل (U-shape desk)

و Massive desk systems

طراحی میز کلاسیک قفسه بندی شده

میز کلاسیک قفسه بندی شده ترکیبی از میز کلاسیک یا میز ساده به همراه قفسه است. می‌توان قفسه با درب شیشه‌ای یا قفسه‌های مربعی شکل ساده برای این میز طراحی کرد.

می‌توان از این میزها در گوشه‌ای از سالن پذیرایی بزرگ یا سالن غذا خوری استفاده کرد. زیرا طراحی خاص قفسه‌های این میز می‌تواند شکلی تزئینی به آن ببخشد. حال با قرار دادن یک صندلی زیبا می‌توان از این میز برای کار نیز استفاده کرد. البته قبل از طراحی این میز باید به میزان فضای موجود توجه کرد.

طراحی میز اداری گوشه‌ای

می‌توان از میز اداری گوشه‌ای به عنوان راه حلی برای فضاهای کم یا کنج دیوار خالی استفاده کرد. با توجه به ابعاد فضای کوچکی که در اختیار است می‌توان تنوع زیادی برای طراحی میز اداری گوشه‌ای داشت. با توجه به ابعادی که در اختیار است می‌توان برای کنج دیوار یک میز اداری L شکل طراحی کرد.

در طراحی میز اداری گوشه‌ای تنها باید به فضای کافی برای قرار گرفتن مناسب پاها توجه کرد.

طراحی میز سکرتری (Secretary desk)

میز سکرتری سبکی از طراحی میز است که یک قفسه بزرگ برای نگهداری لوازم در بین آن قرار داده می‌شود که اصولا یک درب چوبی یا شیشه‌ای برای آن در نظر گرفته می‌شود.

اصولا این میزها به شکلی به هم پیوسته با ارتفاع زیاد طراحی می‌شوند. اگر قرار است آراستگی خاص و زیبایی متفاوتی در فضای داخلی ایجاد شود، میز سکرتری یکی از سبک‌های خاص در انواع فرنیچرها است.

افرادی که تمایل به سبک طراحی دکوراسیون لاکچری و ایجاد فضای رسمی و فرمال در محل کار یا قسمتی از منزل خود را دارند، می‌تواند میز سکرتری را به عنوان یکی از انتخاب‌ها قرار دهند.

طراحی میز دیواری

طراحی میز دیواری به شکلی است که به صورت مستقیم این میزها روی دیوار نصب می‌شوند و اینگونه است که می‌توان از فضای باقیمانده زیر میز برای سایر کارها استفاده کرد.

اصولا برای طراحی میز دیواری قفسه‌های کوچک و شلف در نظر گرفته می‌شود. طراحی قفسه‌ها به شکل عمودی روی یکدیگر باعث افزایش کارایی استفاده از فضای کوچک موجود می‌شود.

طراحی میز دیواری برای استفاده از فضای موجود در طراحی دکوراسیون اتاق خواب یا خوابگاه‌ها گزینه بسیار مناسبی است.

اگر شخصی قصد شروع و اجرای پروژه اداری را دارد، دکوراسیون اداری طوسی انتخابی ایده آل به سبک دیزاین مدرن است که در حال حاضر طرفداران زیادی دارد. انتخاب رنگ طوسی به عنوان رنگ غالب و اصلی و ترکیب آن با سایر رنگ‌های مکمل فضایی منحصر به فرد و مدرن را ایجاد می‌کند.

طراحی میز اداری یکی دیگر از موارد حائز اهمیت در طراحی دکوراسیون داخلی اداری است. رفع نیازهای کارمندان و احساس راحتی در فضایی شاد و دوست داشتنی باعث ارتقا وضعیت نتیجه کار می‌شود.

گروه طراحی دکوراسیون داخلی نیکا چوب آماده ارائه تمامی خدمات از طراحی میز اداری، پارتیشن، طراحی سقف، نورپردازی، طراحی سالن غذاخوری، دیوارکوب، طراحی میز مدیریت، طراحی کانتر و پذیرش، طراحی کابینت‌های اداری و سایر موارد در زمینه طراحی دکوراسیون اداری است. می‌توان برای مشاوره رایگان، دریافت پاسخ سوالات یا برآورد تقریبی هزینه پروژه‌های طراحی دکوراسیون اداری به سایت شرکت نیکاچوب به آدرس اینترنتی nikachoob.com مراجعه کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه طراحی دکوراسیون داخلی نیکا چوب

گروه طراحی دکوراسیون داخلی نیکا چوب آماده ارائه خدمات در زمینه طراحی دکوراسیون اداری، دکوراسیون تجاری، دکوراسیون منزل، دکوراسیون هتل، دکوراسیون رستوران و کافی شاپ به مخاطبین است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل