اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805153929811120

چگونه سینک ظرفشویی را انتخاب کنیم

روش‌های انتخاب سینک ظرفشویی مناسب برای زیبایی بیشتر آشپزخانه

کد: 139805153929811120

http://bit.ly/31pS4we

، تهران , (اخبار رسمی): برای انتخاب سینک ظرفشویی گزینه‌های زیادی مثل سینک زیر کابینتی فاقد سینی، سینک فانتزی روکار و انواع مختلف سینک فانتزی توکار وجود دارد. انتخاب سینک ظرفشویی یکی از عوامل زیبایی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن است.

روش های انتخاب سینک ظرفشویی مناسب برای زیبایی بیشتر آشپزخانه
انتخاب سینک ظرفشویی مناسب از عوامل زیبایی آشپزخانه

گروه طراحی دکوراسیون داخلی نیکا چوب آماده ارائه خدمات صفر تا صد از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی منزل است

تنوع بسیار زیادی در انواع مختلف سینک‌ها وجود دارد که باید با توجه به نیازی که در آشپزخانه برای شستن ظروف وجود دارد، مورد مناسب را انتخاب کرد. حال در کنار استفاده مناسب از سینک ظرفشویی، باید به زیبایی آن نیز توجه شود.

در مورد هزینه‌های نصب و قیمت انتخاب سینک ظرفشویی نیز می‌توان گفت که سینک‌های دو لگنه یا بیشتر، هزینه بیشتری خواهند داشت. انتخاب سینک‌های ظرفشویی سه گانه نیز هزینه بیشتری نسبت به سینک‌های تک لگنه و دو لگنه دارد.

قیمت سینک‌های تک لگنه و دو لگنه تفاوت زیادی ندارند و قیمت آنها با توجه به متریالی که برای ساخت استفاده شده است، طریقه نصب و اندازه آن تغییر می‌کند. در چنین شرایطی تعداد لگن سینک اهمیت نخواهد داشت.

انتخاب سینک ظرفشویی تک لگنه

افرادی که تمایل دارند که سینک ظرفشویی ارتفاع زیادی داشته باشد تا بتوانند به راحتی تمامی ظروف را در آن بچینند، انتخاب سینک ظرفشویی یک لگنه با عمق زیاد گزینه مناسبی خواهد بود.

سینک‌های بزرگ و عمیق باعث راحت‌تر شدن کار شستشوی ظروفی همچون تابه و قابلمه‌های بزرگ یا تخته‌های آشپزی را راحت‌تر می‌کند.

همچنین زمانی که ظروف کثیف در سینک باشد، از فضای بیرونی نمای بدی نخواهد داشت، زیرا می‌توان به راحتی تمامی ظروف را در سینک چید.

مسلما انتخاب سینک ظرفشویی تک لگنه گزینه مناسبی برای استفاده چند منظوره نیست. برای افرادی که از ماشین ظرفشویی استفاده نمی‌کنند سینک تک لگنه انتخاب خوبی نخواهد بود. زیرا انجام تمامی کارها از قبیل شستشو، آب کشی و خشک کردن ظروف در یک سینک ظرفشویی تک لگنه کار سختی است.

انتخاب سینک ظرفشویی تک لگنه برای افرادی مناسب است که همیشه برای شستن ظروف از ماشین ظرفشویی استفاده می‌کنند. همچنین اگر بیشتر از ظروف بزرگ استفاده می‌شود، سینک‌های تک لگنه با ارتفاع زیاد و به سبک‌های مدرن انتخاب جالبی خواهند بود.

تنوع زیادی در سبک طراحی دکوراسیون مدرن در انتخاب سینک ظرفشویی وجود دارد که این روزها سینک را به عوامل زیبایی طراحی دکوراسیون آشپزخانه تبدیل کرده است.

انتخاب سینک ظرفشویی تک لگنه مدرن

می‌توان با به کار بردن ایده‌های کوچک اما خلاقانه از سینک ظرفشویی تک لگنه برای زیبایی بیشتر طراحی دکوراسیون آشپزخانه استفاده کرد

همچنین خطوط روی سینی‌ها مانع از جمع شدن آب در فضای اطراف سینک می‌شود. همانطور که توضیح داده شد، طراحی سینک‌ها به قدری با ایده‌های مدرن تغییر کرده‌اند که می‌توان موارد جالب و منحصر به فردی را به عنوان سینک آشپزخانه انتخاب کرد.

انتخاب دو سینک ظرفشویی تک لگنه

با استفاده از دو سینک تک لگنه بزرگ و عمیق در طراحی دکوراسیون آشپزخانه علاوه بر استفاده از مزایای سینک ظرفشویی تک لگنه فضایی کافی برای آب کشی یا خشک کردن ظروف در اختیار خواهد بود.

منظور از انتخاب سینک ظرفشویی دو لگنه تنها نصب یک سینک ساده نیست. می‌توان از ایده‌های مختلف و مدرنی برای ترکیب و هماهنگی نصب سینک‌ها در کنار یکدیگر استفاده کرد.

افرادی که به طراحی دکوراسیون با ایده‌های خاص علاقه دارند، پس حتما از ایده‌های خلاقانه و منحصر به فرد در طراحی سینک ظرفشویی استفاده کنند.

انتخاب سینک ظرفشویی دو لگنه با یک سینک اضافه کوچک

اگر شخصی به سینک بیشتری در آشپزخانه نیاز دارد با در نظر گرفتن هزینه‌ها و میزان فضای بیشتری که نیاز است، می‌توان یک سینک تک لگنه کوچک مربعی یا دایره‌ای شکل در فاصله‌ای نزدیک به سینک دو لگنه یا در فضای کابینت جزیره‌ای نیز در نظر گرفت.

خوب مسلما از سینک ظرفشویی دو لگنه برای شستن و خشک کردن ظروف استفاده خواهد شد. انتخاب یک سینک تک لگنه کوچک مدرن و زیبا می‌تواند محلی برای شستن لیوان‌ها یا استفاده مهمانان باشد. به قدری ایده‌های خاص در سینک‌های مدرن متنوع است که می‌توان انواع آنها را برای زیباتر شدن طراحی دکوراسیون آشپزخانه انتخاب کرد.

انتخاب سینک ظرفشویی دو لگنه

بهترین و پرطرفدارترین گزینه در انتخاب سینک ظرفشویی مسلما سینک‌های دو لگنه هستند. به دلیل ایجاد فضای کافی و همچنین امکان انجام چند کار به صورت همزمان همانند شستشو و آبکشی ظروف، بیشتر افراد سینک‌های دو لگنه را انتخاب می‌کنند.

اگر شخصی بیشتر اوقات خود ظرف‌ها را شستشو می‌دهد و کمتر از ماشین ظرفشویی استفاده می‌کند، حتما انتخاب سینک ظرفشویی دو لگنه را باید در اولویت خود قرار دهد.

با انتخاب این سینک‌ها می‌توان علاوه بر فراهم کردن فضای بیشتر با کمی خلاقیت و ذوق و انتخاب نوعی خاص از انواع این سینک‌ها، زیبایی خاصی در فضای دکوراسیون آشپزخانه مدرن ایجاد کرد.

اصولا سینک‌های ظرفشویی دو لگنه خیلی بزرگ نیستند زیرا دو قسمت آن از یکدیگر جدا می‌شوند و هر یک از آنها به تنهایی خیلی بزرگ نیست. شستن ظروف خیلی بزرگ همانند تابه یا تخته‌های آشپزی به دلیل بزرگ نبودن لگن‌های این سینک‌ها کار سختی است.

یک راه حل برای رفع این مشکل در انتخاب سینک ظرفشویی دو لگنه وجود دارد. با انتخاب سینک ظرفشویی دو لگنه که یکی از آنها بزرگتر از دیگری باشد می‌توان از لگن بزرگ‌تر برای شستن ظروف و از لگن کوچک‌تر برای خشک کردن آنها استفاده کرد.

اصولا عمق و ارتفاع لگن‌های این سینک‌ها نیز نسبت به سینک‌های تک لگنه کمتر است. با انتخاب این سینک‌ها فضای بیشتری در بخش زیرین برای طراحی کابینت آشپزخانه وجود خواهد داشت.

اما اصولا افرادی که سینک ظرفشویی کوچکی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه انتخاب کرده‌اند، تمایل به جایگزینی آن با سینک‌های بزرگ‌تر و عمیق‌تر دارند. این افراد انتخاب سینک ظرفشویی تک لگنه یا دو سینک تک لگنه بزرگ با عمق زیاد را گزینه مناسب‌تری می‌دانند.

انتخاب سینک ظرفشویی مناسب یکی از انتخاب‌هایی است که به هنگام شروع کار طراحی یا تغییر دکوراسیون آشپزخانه پیش روی است. موارد زیادی همچون انتخاب متریال، رنگ صفحه کابینت، سبک طراحی دکوراسیون مدرن یا کلاسیک، انتخاب کفپوش، سبک نورپردازی، شیرآلات، انتخاب رنگ، طراحی کابینت آشپزخانه چوبی یا ام دی اف و… نیاز به تجربه برای انتخابی درست دارند.

در صورتی که نیاز است تا از سینک ظرفشویی دو لگنه برای چند کار استفاده شود اما نیاز به فضای بیشتری در لگن‌های آن است، می‌توان تا سینک‌های دو لگنه بزرگ‌تر با عمق بیشتر را انتخاب کرد. خوب مسلما این سینک‌ها فضای بیشتری از کابینت‌های آشپزخانه را اشغال می‌کنند، اما در عین حال امکان انجام چند کار به صورت همزمان نیز برای آنها فراهم می‌شود.

پس به هنگام انتخاب سینک ظرفشویی حتما از میزان فضای مورد نیاز آن و فضایی که باید به آن اختصاص داده شود، باید مطمئن شد.

انتخاب سینک ظرفشویی سه لگنه

با انتخاب سینک ظرفشویی سه لگنه خیلی راحت می‌توان در فضای کافی ظروف را شستشو داد و از لگن دیگر برای خشک کردن آن استفاده کرد و در عین حال یک فضای خالی نیز در اختیار داشت.

به دلیل بزرگ‌تر بودن سینک‌های ظرفشویی سه لگنه مسلما فضای بیشتری از بخش زیرین و صفحه کابینت را باید به نصب این سینک‌ها اختصاص داد.

مسلما انتخاب سینک ظرفشویی سه لگنه گزینه بسیار مناسبی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه‌های بزرگ با فضای کافی است.

به هنگام انتخاب سینک ظرفشویی حتما میزان فضای مورد نیاز برای شستشو ظروف، میزان استفاده از ماشین ظرفشویی و همچنین فضایی که در اختیار است را باید در نظر گرفت.

همانطور که ذکر شد اگر اولویت در شستن ظروف استفاده از ماشین ظرفشویی است مسلما انتخاب سینک ظرفشویی تک لنگه بهترین گزینه خواهد بود.

اما اگر آشپزخانه شلوغ است که نیاز به شستشو ظروف و استفاده از سینک را بیشتر می‌کند، می‌توان انتخاب سینک ظرفشویی دو لگنه یا سه لگنه را جز اولویت‌های قرار داد.

انتخاب سینک ظرفشویی مناسب یکی از انتخاب‌هایی است که به هنگام شروع کار طراحی یا تغییر دکوراسیون آشپزخانه پیش روی است. موارد زیادی همچون انتخاب متریال، رنگ صفحه کابینت، سبک طراحی دکوراسیون مدرن یا کلاسیک، انتخاب کفپوش، سبک نورپردازی، شیرآلات، انتخاب رنگ، طراحی کابینت آشپزخانه چوبی یا ام دی اف و… نیاز به تجربه برای انتخابی درست دارند.

گروه طراحی دکوراسیون داخلی نیکا چوب آماده ارائه خدمات صفر تا صد از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی منزل است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه طراحی دکوراسیون داخلی نیکا چوب

گروه طراحی دکوراسیون داخلی نیکا چوب آماده ارائه خدمات در زمینه طراحی دکوراسیون اداری، دکوراسیون تجاری، دکوراسیون منزل، دکوراسیون هتل، دکوراسیون رستوران و کافی شاپ به مخاطبین است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل