اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805023884812608

مشخصات ورق‌های گالوانیزه رنگی

کد: 139805023884812608

http://bit.ly/2SJi7ex

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ورق‌های رنگی از ضخامت ۰٫۱۸ میلی متر الی ۰٫۹ میلی متر تولید شرکت‌های داخلی و خارجی است.

مشخصات ورق‌های گالوانیزه رنگی
مشخصات ورق‌های گالوانیزه رنگی

پلیت های گالوانیزه رنگی نوعی ورق نازک جهت انجام عملیات فرمینگ و پوشش سقف استفاده می‌شود. این ورق‌ها در رنگ‌های مختلف مثل خاکستری، قرمز، سبز، آبی و … موجود هستند. این ورق‌ها با توجه به پوشش گالوانیزه و رنگ کوره‌ای سطحی گزینه مناسبی جهت حفاظت از سازه در برابر باران و آثار تخریبی نور خورشید است.

ورق‌های روکش دار با رنگ پوشش داده شده:

ورق‌های بام روکش دار، ورق‌های سقف بسیار بادوام هستند که پوشش رنگ با کیفیت بالا در سراسر سقف یا روکش دارند. ضخامت پوشش بستگی به شرایط آب و هوایی و استفاده آن در شرایط اقلیمی مختلف دارد.

ویژگی‌ها:

سبک وزن اما بسیار مقاوم است.

زیبایی

طیف گسترده‌ای از رنگ

نصب آسان

مقاوم در برابر نورخورشید، باد، باران

ضد آب، این ورق‌ها می‌توانند با توجه به ضخامت و نوع فرمینگ بادهای شدید را تحمل کنند.

قابل بازیافت

رسانایی گرمایی کم

عایق خوب

مواد ساختاری

این ورق‌ها با فولاد ضد زنگ، آلومینیوم، مس و قلع به عنوان ماده پایه روکش می‌شوند. مواد دیگری مانند پلاستیزول، سیلیکون پلیستر به عنوان عناصر رنگ‌آمیزی به عنوان لایه دیگری روی روکش زیرین استفاده می‌شوند.

ابعاد و رنگ

ضخامت: از ضخامت ۰٫۱۸ میل الی ۰٫۹ میل بسته به سفارش مشتری قابل تولید و تامین است.

رنگ: این ورق‌ها در رنگ‌های جذاب و زیبا به همراه فرمینگ مناسب بسته به طرح سازه مشتری موجود است. رنگ‌های جذاب می‌تواند قرمز ، خاکستری، آبی، سفید ، زیتونی یا خاکستری روشن باشد.

مقاومت UV 

پلاستیکیزول مورد استفاده در ساخت این ورق‌ها رزین‌های ترموپلاستی مبتنی بر پلی وینیل کلرید است که برای ساختن زنجیرهای مولکولی کوتاه برای ایجاد مقاومت UV مناسب هستند که برای سقف سوله‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مقاومت حرارتی

این ورق‌ها می‌تواند دمای مداوم را از ۴۰ درجه تا ۸۰ درجه تحمل کنند. هم چنین این ورق‌ها، حفاظت بهتری را در برابر هوای سرد از خود نشان می‌دهد.

طول عمر

هر دو سطح ورق گالوانیزه می‌‌شوند و با مواد قلیایی استاندارد پوشش داده می‌شوند. این فرایند دوام زیادی را فراهم می‌کند (عمر مفید این ورق‌ها ۱۵ الی ۲۵ سال در محیط‌های گرم و مرطوب و سرد و مرطوب و بیش از ۴۰ سال در محیط‌های گرم و خشک و سرد و خشک). 

مصارف کاربردی

پوشش سقف ساختمان‌های مسکونی

پوشش سقف ساختمان های تجاری

پوشش سقف انبارها

پوشش سقف مراکز خرید

پوشش سقف صنایع تولیدی

پوشش سقف سوله‌های صنعتی

ورق‌های گالوانیزه رنگی پوشش داده شده:

ورق‌های رنگی با پوشش رنگ گالوانیزه ورق‌های پوشش سقف هستند که از ورق‌های فولادی ساخته شده که قبل از رنگ کاری کوره‌ای با گالوانیزه و روی آبکاری می‌شوند. رنگ‌ها بر روی این ورق‌ها متناسب با موارد استفاده در شرایط گوناگون مورد مصرف قرار می‌گیرند. ورق‌های فولادی گالوانیزه رنگی عمدتا در شکل‌های سینوسی، ذوزنقه، شادولاین، طرح سفال و … موجود هستند.

امکانات این ورق‌ها شامل زیباییضد خوردگی بودن، مقاوم در برابر شرایط جوی نامساعد، ساخته شده از مواد قابل بازیافت و در نتیجه می‌تواند ۱۰۰٪ بازیافت شود، در دسترس بودن در رنگ‌های مختلف و نصب آسان، رسانایی گرمایی کم، عایق خوب و قیمت مناسب است.

مصالح ساختمانی:

۱- سطح ورق روغنی فولادی با مواد گالوانیزه که شامل آلومینیوم، مس، قلع، روی است پوشش می‌شود.

۲- رنگ سطحی پشت کار که از محلول‌های ضد زنگ به رنگ خاکستری است پوشش می‌شود.

۳- سطح نهایی کاربا رنگ و رزین که متشکل از مواد پلاستیزول، سیلیکون، پلی استر است. پوشش شده و آن‌ها دورن کوره هایی با دمای تقریبی ۱۸۰ درجه پخته شده که این باعث دوام بسیار زیاد محصول نهایی می‌شود.

ابعاد و رنگ:

ضخامت: ضخامت استاندارد از ۰٫۸۸ میلی متر الی ۰٫۹ میلی متر قابل تولید و تامین است.

چرا باید از ورق‌های گالوانیزه در سازه‌های صنعتی استفاده کرد؟

موادی مانند فولاد به شدت مستعد خوردگی هستند و نیز تهدیدات جدی دیگری ناشی از آلودگی‌های محیط زیستی، رطوبت و اشعه UV خورشید وجود دارد. بنابراین برای اجتناب از این مشکلات، پوششی از مواد با خورندگی کمتر مثل روی (Zn)، روی ورقه‌های فولادی پوشانده شده‌است. این فرآیند گالوانیزه کردن نامیده می‌شود و به ارایه محافظت عالی از ورق‌ها به مدت طولانی کمک می‌کند.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ورق‌های رنگی از ضخامت ۰٫۱۸ میلی متر الی ۰٫۹ میلی‌متر تولید شرکت‌های داخلی و خارجی است. علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این شرکت مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهزیار فولاد صنعت

ورق استیل شرکت بازرگانی مهزیار فولاد صنعت تامین کننده انواع ورق استیل دکوراتیو و پانچ شده جهت مصارف ساختمانی و صنعتی ، ورق های استیل نسوز در ایران . به آلیاژی که پایه آن آهن است و کمتر از 2% کربن دارد استیل میگویند . ورق استیل ورقی با خاصیت فلز استیل است که دارای ویژگی های براقی ، زیبایی ، سطح صاف ، عدم خوردگی و زنگ زدگی است . تولید ورق استیل در ابعاد ، اندازه های مختلف و قطعات به صورت مربع و مستطیل صورت میگیرد و در نهایت به صورت رول و شیت عرضه میگردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید