اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808194203512608

بررسی انواع لوله‌های فولادی درزدار سایز بالا

کد: 139808194203512608

http://bit.ly/32CFhGG

، تهران , (اخبار رسمی): لوله‌های فولادی درز دار با قطرهای ۲۰ الی ۱۲۰ اینچ با ضخامت‌های مختلف و گریدهای X42 الی X70 با استانداردهای نفت و گاز پتروشیمی موجود و قابل استفاده هستند.

لوله های سایز بالا
بررسی انواع لوله‌های فولادی درزدار سایز بالا

انواع لوله های فولادی درزدار

مصارف لوله‌های سایز بالا 

  • خطوط انتقال آب، نفت، گاز پتروشیمی
  • پایه اسکله و پل صنعتی
  • ستون ساختمان
  • کشتی سازی
  • نوار نقاله

لوله‌های سایز بالا با استاندارد API5L 

این لوله‌ها در صنایع نفت و گاز خام استفاده می‌شود و در صورت باز شدن از خط می‌توان از آنها برای مصارف دیگر همچون ستون سازی پل و یا انتقال سیال در فشارهای پایین استفاده کرد. گریدهای مختلف این لوله عبارتند از X60  – X52 – X56 – X46 – X42 – A -B – X80 – X70 – X65

لوله های سایز بالا با توجه به نوع استاندارد و گرید در جهت استفاده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. به طور مثال لوله با قطر ۵۶″ و ضخامت ۱۹ میلی متر با گرید X70  می‌تواند جایگزین لوله ۵۶″ با ضخامت ۲۷ میل و X52  شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهزیار فولاد صنعت

ورق استیل شرکت بازرگانی مهزیار فولاد صنعت تامین کننده انواع ورق استیل دکوراتیو و پانچ شده جهت مصارف ساختمانی و صنعتی ، ورق های استیل نسوز در ایران . به آلیاژی که پایه آن آهن است و کمتر از 2% کربن دارد استیل میگویند . ورق استیل ورقی با خاصیت فلز استیل است که دارای ویژگی های براقی ، زیبایی ، سطح صاف ، عدم خوردگی و زنگ زدگی است . تولید ورق استیل در ابعاد ، اندازه های مختلف و قطعات به صورت مربع و مستطیل صورت میگیرد و در نهایت به صورت رول و شیت عرضه میگردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]