اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807304153612608

خرید و فروش و قیمت روزانه انواع فولاد

کد: 139807304153612608

http://bit.ly/2W6wxqH

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به خواص فوق العاده فولاد Mo40، مهزیار فولاد با دانش و آگاهی بر نیازهای صنایع، این متریال بسیار مهم را با کیفیت عالی و قیمت مناسب برای مشتریان فراهم کرده است. برای خرید فولاد آلیاژی دارای مولیبدن می‌توان با مجموعه تخصصی مهزیار فولاد در ارتباط بود.

خرید ، فروش و قیمت روزانه فولاد های Mo40 , 1.7225 , 4140 , 42crmo4
خرید و فروش و قیمت روزانه انواع فولاد

فولاد Mo40 ، نوعی فولاد بسیار مقاوم و با ویژگی‌های کاربردی بسیار عالی است که برای ساخت آن دسته از تجهیزات صنعتی به کار می‌رود که تحت فشار یا ضربه و حرارت بالا قرار دارند. این نوع فولاد را جزو فولادهای آلیاژی با کیفیت بالا دسته بندی می‌کنند. در ترکیب شیمیایی اولیه تهیه این فولاد، عناصری مانند مولیبدن، کربن و کروم وجود دارد. فولاد Mo40 در استانداردهای مختلف با عناوین متفاوت شناخته می‌‌شود.

افزودن درصد معینی از عنصر مولیبدن به ترکیب اولیه فولاد Mo40 ، سختی فولاد و خاصیت سختی پذیری آن را افزایش می‌دهد. همچنین میزان چقرمگی فولاد در این حالت نیز افزایش پیدا می‌کند. مولیبدن را معمولاً در کنار دو عنصر کروم و نیکل به کار می‌برند زیرا به طور همزمان قادرند برخی از خواص فولاد نظیر استحکام کششی، سختی و مقاومت به خوردگی را بهینه سازی کنند. فولاد Mo40 به طور ویژه برای کاربردهای صنعتی سنگین استفاده می‌شود.

فولاد Mo40 در استاندارد AISI با عنوان فولاد ۴۱۴۰ شناخته می‌شود.

انواع فولادهای آلیاژی در استاندارد AISI با یک کد چهار رقمی شناخته می‌شوند. بر همین اساس، برخی از انواع فولادها بر حسب عناصر تشکیل دهنده آنها در این استاندارد نامگذاری می‌شوند؛ این عناصر شامل بور، کربن، منگنز، مولیبدن، نیکل، سیلیس، کروم و وانادیوم هستند.

فولاد AISI 4140 ، یک فولاد آلیاژی بر اساس عناصر کروم، منگنز و مولیبدن است. این فولاد جزو آلیاژهای کم کربن دسته بندی می‌شود و دارای توان کششی و مقاومت به سختی بسیار بالایی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهزیار فولاد صنعت

ورق استیل شرکت بازرگانی مهزیار فولاد صنعت تامین کننده انواع ورق استیل دکوراتیو و پانچ شده جهت مصارف ساختمانی و صنعتی ، ورق های استیل نسوز در ایران . به آلیاژی که پایه آن آهن است و کمتر از 2% کربن دارد استیل میگویند . ورق استیل ورقی با خاصیت فلز استیل است که دارای ویژگی های براقی ، زیبایی ، سطح صاف ، عدم خوردگی و زنگ زدگی است . تولید ورق استیل در ابعاد ، اندازه های مختلف و قطعات به صورت مربع و مستطیل صورت میگیرد و در نهایت به صورت رول و شیت عرضه میگردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]