اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808254225712608

فروش و تامین ورق استیل نسوز

کد: 139808254225712608

http://bit.ly/37qMZaP

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت مهزیار فولاد، تامین کننده‌ی انواع ورق استیل نسوز در گریدهای ۳۰۹-۳۱۰-S310- و ۳۲۱، در ضخامت‌های ۱ الی ۴۰ میلیمتر و در ابعاد مختلف که تولید کمپانی‌های معتبر اروپایی همچون کلمبوس (اسپانیا)، اتوکمپو(فنلاند) و آکرونی (اسلوونی) هستند، است.

فروش ، و تامین ورق استیل نسوز ( گرید ۳۰۹-۳۱۰-s310- 321 )
فروش و تامین ورق استیل نسوز

ورق استیل نسوز ( گرید ۳۰۹ ، ۳۱۰ ، s310 ، ۳۲۱ ) چیست؟

ورق استیل نسوز، به ورق‌هایی گفته می‌شود که هر چقدر میزان کروم در آن بیشتر باشد، مقاومت آن در برابر دمای بالاتر بیشتر می‌شود. ورق‌هایی مانند ورق استیل نسوز ۳۲۱ ، تا ۷۵۰ درجه‌ی سانتی گراد و ورق استیل نسوز ۳۰۹، تا ۸۵۰ درجه‌ی سانتی گراد و ورق استیل نسوز ۳۱۰ ، تا ۱۰۰۰ درجه‌ی سانتی گراد، توانایی و قابلیت مقاومت در برابر حرارت و دمای بالاتر را دارد. ورق استیل نسوز ۳۱۰ ، در برابر خوردگی، حرارت و سایش مقاومت بالایی دارد و انعطاف پذیری، جوش پذیری آن بالاست.

مهمترین ویژگی ورق استیل نسوز ۳۱۰ ، نسوز بودن آن است و در دماهای بالا کاربرد زیادی دارد، همچنین از دیگر ویژگی‌های این فولاد، می‌توان به این اشاره کرد که این ورق جذب آهن ربا نمی‌شود و همچنین تفاوت ورق استیل نسوز ۳۱۰ با ورق استیل نسوز s310 ، در این است که در ورق استیل نسوز s310، میزان کربن کمتر است که به مراتب مقاومت این ورق در مقایسه با ورق استیل نسوز ۳۱۰ ، کمتر است.

ورق استیل ۳۰۹، نیز قابلیت جوشکاری مناسبی دارد، اما این ورق قابلیت سختی پذیری از طریق عملیات حرارتی را ندارد. ورق استیل ۳۰۹، در محیط‌های دریایی و آب‌های شور، نسبت به ورق استیل نسوز دیگر، در برابر خوردگی مقاومت بیشتری دارد. همچنین از  ورق استیل نسوز ۳۰۹ ، در محیط‌های اسیدی استفاده می‌شود، زیرا مقاومت بسیار خوبی در برابر خوردگی دارد و جهت نگهداری و حمل و نقل اسید نیتریک و اسید سولفوریک و اسیدهای ترکیبی و ... استفاده می‌شود.

ورق استیل نسوز ۳۲۱ نیز بعنوان فولاد زنگ نزن  X6crNiTi18-10 طبق استاندارد  DIN آلمان، به شماره مواد ۱/۴۵۴۱  با نام استیل ۳۲۱ ( استاندارد آمریکا ) مطرح شده است. ورق استیل نسوز ۳۲۱، نیز مقاومت خوبی در برابر خوردگی و اکسید شدن دارد و تا دمای حدود ۹۰۰ درجه‌ی سانتی گراد پاسخگوی نیاز است. ورق استیل ۳۲۱ ، در کشورهای چین، تایوان، هند و روسیه و …. تولید شده و وارد ایران می‌شود.

شرکت مهزیار فولاد، با سال‌ها تجریه و تخصص در زمینه‌ی تامین و فروش صنعت فولاد بصورت هدفمند، درصدد آن است که در راستای فروش ورق استیل نسوز، در گریدهای ۳۰۹ ، ۳۱۰ ، s310 ، ۳۲۱ ، خریداران را جهت خرید ورق استیل نسوز یاری کند، بدین جهت شرکت مهزیار فولاد، علاوه بر امکانات فروش، خدمات جانبی دیگری از جمله برشکاری، خمکاری، سوراخکاری و آنالیز و آزمایش را نیز برای مشتریان و خریداران فراهم آورده است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شرکت مهزیار فولاد صنعت به آدرس mahzyar.net مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهزیار فولاد صنعت

ورق استیل شرکت بازرگانی مهزیار فولاد صنعت تامین کننده انواع ورق استیل دکوراتیو و پانچ شده جهت مصارف ساختمانی و صنعتی ، ورق های استیل نسوز در ایران . به آلیاژی که پایه آن آهن است و کمتر از 2% کربن دارد استیل میگویند . ورق استیل ورقی با خاصیت فلز استیل است که دارای ویژگی های براقی ، زیبایی ، سطح صاف ، عدم خوردگی و زنگ زدگی است . تولید ورق استیل در ابعاد ، اندازه های مختلف و قطعات به صورت مربع و مستطیل صورت میگیرد و در نهایت به صورت رول و شیت عرضه میگردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار