اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805053890911576

بررسی عملکرد سامانه حضور و غیاب

کد: 139805053890911576

http://bit.ly/2SIh5Q0

، تهران , (اخبار رسمی): سامانه حضور و غیاب شامل یک سری سخت افزار و نرم افزار است که می‌توانند به صورت هماهنگ با هم کار کنند و از این طریق بستری مناسب برای کنترل تردد، حضور و غیاب، میزان دستمزد و … را فراهم کنند.

عملکرد سامانه حضور و غیاب
بررسی عملکرد سامانه حضور و غیاب

سامانه‌هایی که برای حضور و غیاب و کنترل تردد به کار می‌روند امروزه به کمک نرم افزار و تکنولوژی‌های متعدد بهینه شده‌اند و احتمال خطا یا آسیب به آنها بسیار کم شده است.

از این رو می‌توان گفت تقریباً تمامی ادارات و کارخانجات و هر شرکتی که تعداد کارمند زیادی دارند از این سامانه بهره می‌برند.

کاربرد سامانه حضور و غیاب یا Attendance system

سامانه حضور و غیاب همانطورکه از نامش پیداست، از این تکنولوژی برای بهبود عملکرد حضور و غیاب و کنترل تردد کارمندان و کارگران استفاده می‌کند. از این رو می‌توان آن را در هر شرکت یا اداره‌ای مورد استفاده قرار داد.

با توجه به این که نحوه محاسبه دستمزد یا حقوق کارگران و کارمندان بر اساس ساعات کاری آنها تعیین می‌شود، استفاده از سامانه حضور و غیاب به بهتر شدن عملکرد این بخش منجر می‌شود و از تنش‌های احتمالی جلوگیری می‌کند.

عملکرد سامانه حضور و غیاب

سامانه حضور و غیاب ممکن است به صورت حضوری یا اینترنتی کار کند. در ادارات و شرکت‌هایی که کارمندان فعالیت‌های فیزیکی دارند، این سامانه‌ها با اتصال به بخش کنترل تردد در جلوی درب ورود و خروج افراد را بررسی و ثبت می‌کند. Attendance system دارای سخت افزاری است که از روش‌های مختلف مانند دریافت کد یا کارت پرسنلی یا روش‌های بیومتریک و تشخیص فردی، کار خود را انجام می‌دهد. بسته به نیاز ارگان، این دستگاه به بخش‌های دیگر نیز می‌تواند اتصال پیدا کند. 

شرکت پفاو با داشتن پرسنل مجرب و دسترسی به دانش روز، نسبت به پیاده سازی سیستم های کنترل تردد و حضور و غیاب با بالاترین کیفیت اقدام می‌کند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت  به ادرس  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پفاو

شرکت پفاو با هدف ارائه خدمات فنی و مهندسی در زمینه تامین تجهیزات فنی و اجرا سیستم های نظارت تصویری تحت شبکه و آنالوگ، سیستم های کنترل الکترونیک تردد و حضور و غیاب، پروژه های شبکه و فیبرنوری، سیستم های هوشمند سازی ساختمان و اطفا و اعلام حریق با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص، فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]