اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805133918912696

شرایط کسب ویزای تحصیلی کانادا

کد: 139805133918912696

http://bit.ly/31YOQzW

، تهران , (اخبار رسمی): دریافت ویزای تحصیلی کانادا و تحصیل در این کشور خواسته بسیاری از علاقه‌مندان به تحصیل در خارج از کشور است. از همین رو مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تصمیم بر آن دارند تا در رابطه با ویزای تحصیلی کانادا در این مقاله توضیحاتی را ارائه کند.

ویزای تحصیلی کانادا
شرایط کسب ویزای تحصیلی کانادا

بدون در دست داشتن این ویزا نمی‌توان وارد کشور کانادا شد. تحصیل در کشور کانادا یک فرصت فوق‌العاده برای بسیاری از علاقه‌مندان است. بسیاری از افرادی که مدرک تحصیلی خود را از دانشگاه‌های برتر کشور کانادا دریافت می‌کنند، شانس بسیار بالایی برای دریافت کار در آینده خواهند داشت.

تحصیل در کشور کانادا فرصتی است که به کمک آن می‌توان از آینده شغلی مناسبی برخوردار شد. کشور کانادا از قدرت اقتصادی بسیار مناسبی برخوردار است و بسیاری از دانشجویان بین‌المللی پس از پایان تحصیل خود، شغلی مناسبی در کانادا می‌یابند. مدرک تحصیلی دانشگاه‌های کشور کانادا در قاره اروپا نیز دارای اعتبار است و امکان کاریابی برای دانشجویان در اروپا نیز وجود دارد.

دو زبان فرانسوی و انگلیسی در کشور کانادا رایج هستند و تحصیل در این کشور نیز به این دو زبان ممکن است. دانشجویان برای تحصیل در مقطع لیسانس باید مدرک پیش دانشگاهی خود را در دست داشته باشند. همچنین برای تحصیل در مقاطع بعدی تحصیلی به مدرک دوره قبل نیاز خواهید داشت.

ویزای تحصیلی کانادا 2019

برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا رعایت نکاتی که شانس کسب آن را زیاد کند لازم است. به عنوان مثال دانش آموزان یا دانشجویانی که می‌خواهند ویزای تحصیلی و پذیرش از دانشگاه‌ها یا کالج‌های کانادا را به دست آورند نباید گپ تحصیلی داشته باشند زیرا آفیسر سفارت کانادا به گپ تحصیلی حساسیت زیادی دارد و در صورتی که متقاضی مهاجرت سن عرفی تحصیل در آن مقطع تحصیلی را نداشته باشد، برای او ویزای تحصیلی صادر نمی‌کند. در مقطع کارشناسی ارشد اگر فرد متقاضی زیر 30 سال سن داشته باشد گپ تحصیلی و خلاء چند ساله را باید با سابقه کار تکمیل کند.

مدارک لازم برای ویزای تحصیلی کانادا شامل:

  • نامه پذیرش تحصیلی از یک موسسه معتبر
  • در صورتی که شخصی قصد ادامه تحصیل در استان کبک را داشته باشد ارائه نامه CAQ به سفارت کانادا الزامی است
  • اسکن صفحات پاسپورت جدید و در اسکن صفحات پاسپورت قبلی در صورت موجود بودن
  • یک قطعه عکس 3/5 در 4/5
  • ارائه نامه تمکن مالی به زبان انگلیسی
  • املاک و دارایی‌های هر فرد که نشان دهنده تعلق خاطر متقاضی به کشور خود است و اینکه قصد او را بعد از تحصیل برای بازگشت به کشورش را نشان می‌دهد
  • نامه سابقه کاری همراه با بیمه؛ در این خصوص آنچه مهم و مسلم است این است که سابقه کاری فرد متقاضی باید در راستای  مدرک تحصیلی خود باشد
  • تکمیل فرم اپلیکیشن ویزا
  • اخذ پذیرش تحصیلی در کانادا

برای آنکه بتوان ویزای تحصیلی کانادا را به دست آورد ابتدا باید یک موسسه آموزشی مناسب برای خود پیدا کرد. باید به یک نکته بسیار مهم در رابطه با زمان ثبت درخواست خود نیز توجه داشت. اگر شخصی قصد پذیرش در مدارس کانادا را دارد، حداقل 6 ماه قبل از تاریخ مشخص درخواست خود را باید ثبت کند. اگر شخصی قصد پذیرش در دانشگاه یا کالج را دارد، حداقل یک سال قبل درخواست پذیرش خود را باید ثبت کند و باید با این موسسه علمی از طریق ایمیل ارتباط برقرار کند و از آنها بخواهد تا اطلاعات دقیقی در رابطه با نحوه پذیرش ارائه دهند. آنچه بی تردید به آن نیاز است عبارتند از:

هزینه ثبت درخواست برای دریافت پذیرش تحصیلی

  • شهریه تحصیل در موسسه علمی
  • مدارک مربوط به تسلط به زبان‌های خارجی
  • مدارک تحصیلی دوره‌های قبل
  • تکمیل فرم درخواست پذیرش دانشگاه

شرایط اخذ ویزای تحصیلی کانادا

پیش‌تر اشاره شد که دانشجویان خارجی که قصد ادامه تحصیل در کانادا را دارند، به ویزای تحصیلی کانادا نیاز خواهند داشت. در کشور کانادا معمولا از ویزای تحصیلی به عنوان اجازه تحصیل یاد می‌شود. برای دریافت ویزای تحصیل کانادا باید از طرف یکی از موسسات علمی در کشور کانادا پذیرش دریافت کرد. در صورتی که دانشگاه به شخص اعلام کند که باید در دوره‌های پیش آمادگی شرکت کند، تنها در آن بازه زمانی به او ویزا داده خواهد شد. اگر بتوان آن دوره‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشت، می‌توان ویزای خود را مجددا تمدید کرد.

همچنین به مدارک شناسایی نیاز است. مدرک شناسایی عبارت است از گذرنامه معتبر یا کارت شهروندی ایالات متحده و 2 قطعه عکس رنگی. شخص باید نام و تاریخ تولد خود را پشت عکس‌ها بنویسد، سپس باید مدارکی را ارائه دهد که نشان می‌دهد او از تمکن مالی کافی برای زندگی در کشور کانادا برخوردار است که در ادامه توضیحات تکمیلی آن ارائه شده است.

ویزای تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان

تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان هم در صورت اجتماع شرایط امکان‌پذیر خواهد بود. برای تحصیل در این کشور بدون مدرک زبان نیاز است که ابتدا از یک موسسه معتبر پدیرش تحصیلی مشروط گرفته شود. پذیرش مشروط نیز بدان معناست که آن دانشجو در دوره آکادمیک دانشگاه یا کالج پذیرفته می‌شود اما شرط ورود به دوره اصلی آنها سطح و یا مدرک زبان دانشگاه مورد نظر است. برخی از دانشگاه‌ها و یا کالج‌ها دوره‌های زبان پیش نیاز را در همان مرکز برگزار می‌کنند و برخی دیگر از آنها با موسسات زبان همکار، فعالیت می‌کنند. دانشجویان فوق، بعد از اخذ مدرک مورد نیاز با ارائه کارنامه از موسسه زبان معرفی شده می‌توانند در آن دوره‌ها شرکت کنند.

برای دانشجویانی که در مقاطع کارشناسی قصد ادامه تحصیل خواهند داشت و در سنین بین 18تا 20 سال قرار دارند نیز شرایط به همین منوال است و افراد می‌توانند بدون مدرک زبان از دانشگاه پذیرش بگیرند و با شرکت در دوره‌های زبان پیش نیاز مورد آن موسسه خود را برای ورود به دانشگاه آماده کنند.

ویزای تحصیلی کانادا برای کودکان

کانادا از جمله کشورهایی است که در سال‌های اخیر برای فرزندان و کودکان زیر 18 سال ویزای تحصیلی صادر می‌کند تا بتوانند در یک کشور وسیع و پیشرفته به تحصیل بپردازند. از جمله مزیت‌های تحصیل در این کشور برای کودکان عدم نیاز به هیچ گونه مدرک زبان است که دغدغه مدرک و دانش زبان را برطرف می‌کند و دیگر نیازی به آزمون‌های اخذ مدرک آیلتس و تافل و مانند آنها نخواهند داشت.

در وهله اول داشتن یک پذیرش تحصیلی از کالجی معتبر در این کشور لازم است تا بتوان از طریق آن برای کسب ویزای تحصیلی اقدام کرد. بهترین سنین برای مهاجرت تحصیلی را افرادی دارند که با سن زیر 18 سال قصد تحصیل در کانادا را دارند. به دلیل چشم اندازی که کانادا در جذب مهاجرین از طریق تحصیل دارد و پیش بینی می‌شود تا سال 2020 یک میلیون مهاجر جذب کند، به دنبال این است که بیشتر این مهاجرین را از بین افرادی جذب کند که در محیط کشورش به سازگاری رسیده‌اند و در آینده بتوانند برای این کشور به عنوان نیروی کار سودآوری، منفعت لازم را داشته باشند.

لذا سیاست دولت این کشور در این است که بیشتر این مهاجرین را از طریق تحصیل جذب کنند و دانش آموزان به دلیل سن بسیار مناسبی که دارند، هم در آینده نیروی کار خوبی هستند و هم با تحصیل در مدارس و کالج‌ها در محیط این کشور نیز حضور دارند و با آن بیگانه نیستند. طبیعتا شانس صدور ویزای تحصیلی این افراد به نسبت متقاضیان مقاطع دیگر تحصیلی دارای خیلی بیشتر است.

تمکن مالی در ویزای تحصیلی کانادا

چنانچه در بخش قبل گفته شد، یکی از مدارکی که برای ویزای تحصیلی کانادا به آن نیاز است، گواهی تمکن مالی است. باید ثابت کرد که توانایی کافی برای پوشش هزینه‌های خود و همراهان احتمالی را دارد. می‌توان از طریق مدارک زیر تمکن مالی خود را برای کشور کانادا ثابت کرد:

  • یک گواهی معتبر به نام شخص از طرف یکی از بانک‌های کشور کانادا (در صورتی که شخص، سرمایه خود را به کانادا منتقل کرده است)
  • گواهی سرمایه گذاری تضمین شده از طرف موسسه مالی در کشور کانادا
  • گواهی دریافت وام دانشجویی از طرف یکی از بانک‌های کانادا
  • گواهی چرخش مالی 4 ماه گذشته
  • گواهی پرداخت شهریه دانشگاه و محل اقامت 
  • یک حواله بانکی که قابل انتقال به دلار کانادا باشد
  • نامه‌ای معتبر از طرف دانشگاه، مدرسه یا فرد مبنی بر آنکه هزینه‌های تحصیل را پرداخت می‌کند

مشاوره تحصیلی کانادا

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به عنوان یکی از موسسات مهاجرت که در زمینه مهاجرت به کانادا و یا کشورهای دیگر فعالیت کرده  است این افتخار را دارد که به همه مشاوره‌ای همه جانبه و جامع در زمینه تحصیل به کانادا ارائه کند تا همه بدون ریسک مهاجرت به ویزای تحصیلی این کشور دست پیدا کنند.

تحصیل در کشور کانادا یکی از برترین فرصت‌هایی است که می‌تواند برای ادامه تحصیل در خارج از ایران در اختیار هر فرد قرار گیرد. رتبه علمی دانشگاه‌های کشور کانادا به خوبی این عبارت را تایید می‌کنند. با این وجود همه کسانی که قصد ادامه تحصیل در این کشور را دارند باید ویزای تحصیلی کانادا را دریافت کنند. این ویزا در حقیقت مجوز اقامت در کشور کانادا در طول تحصیل در این کشور است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سابقه ترین مجموعه مهاجرتی ایران با شخصیتی حقوقی مستقل و تشکیل شده از دپارتمان های مختلف مهاجرتی در زمینه ی ویزاهای سرمایه گذاری و ویزاهای کاری و کار آفرینی و ویزاهای تحصیلی و ویزاهای کوتاه مدت و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه داشته است. این مجموعه یک شخص کاملا حقوقیست که مالکیت آن به صورت سهامی بوده که منحصر و متعلق به یک فرد نیست که در آن وکلای کشورهای کانادا و انگلستان و ایران به صورت سهامدار شناخته شده واین مجموعه به صورت کاملا شرکتی اداره میشود. بیشترین آمار ویزاها و اقامت واخذ پاسپورت کشور دوم را این مجموعه داشته که در قسمت ویترین مجموعه میتوانید مشاهده بفرمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]