اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808064166812696

مهاجرت به آمریکا

کد: 139808064166812696

http://bit.ly/2N9JxsU

، تهران , (اخبار رسمی): شور آمریکا در تمامی زمینه‌ها یا برترین است یا جزء برترین هاست و این بهترین دلیل برای اقبال و اشتیاق همگان است. همین فرصت آمریکایی می‌تواند بزرگ‌ترین تهدید هم باشد.

مهاجرت به آمریکا، ویزای تحصیلی آمریکا، ویزای کاری آمریکا
مهاجرت به آمریکا

آمریکا از ابتدای کشف و بنای آن تا به امروز، همواره مورد توجه عموم مردم دنیا بوده است و مهاجرت به آمریکا یکی از آرزوهای دیرینه افرادی است که قصد مهاجرت دارند. این کشور یعنی جایی که امروزه به سرزمین فرصت‌ها معروف است. کشوری است که از آغاز، بر مبنای ایده‌های ترقی خواهانه و توسعه طلبانه اروپاییان به عنوان انسان‌های پیشرو تاسیس شد و به سرعت رشد کرد؛ تا آنجا که می‌توان گفت در عصر حاضر، پیشرفته ترین و قدرتمندترین کشور دنیا محسوب می‌شود.

شرایط مهاجرت به آمریکا برای ایرانیان در حال حاضر چگونه است؟

در حال حاضر آمریکا به هیچ ایرانی ویزا نمی‌دهد یا اینکه برای برخی ویزاها شرایط صدرو ویزا فراهم است؟

بهترین روش مهاجرت به امریکا در حال حاضر کدام روش است؟

محدودیت‌های اداره ماجرت امریکا تا کی ادامه دارد؟

از همان سال‌های اول تا همین امروز و با وجود تغییرات عمده‌ای که در تمامی زمینه‌ها و رویکردها در دنیا به وجود آمده است، همچنان ایالات متحده آمریکا مقصد شماره یک مهاجران از چهار گوشه عالَم است. کشور آمریکا در تمامی زمینه‌ها یا برترین است یا جزء برترین هاست و این بهترین دلیل برای اقبال و اشتیاق همگان است. همین فرصت آمریکایی می‌تواند بزرگ ترین تهدید هم باشد. 

درباره کشور آمریکا

آمریکا سرزمینی بسیار وسیع در میانه آمریکای شمالی است و بیش از پنجاه ایالت دارد. از آن جا که این کشور به صورت فدرال اداره می‌شود، برخی قوانین از ایالتی به ایالت دیگر فرق می‌کند. از تمام نژادها و ملیت‌ها تا تمام ادیان و مرام‌ها را می‌توان در این کشور دید. این کشور، چهارمین کشور جهان از نظر وسعت و سومین از نظر جمعیت است. سیستم آموزشی و دانشگاهی آمریکا اصولا معیار استاندارد آموزشی و پژوهشی در دنیا است. دانشگاه‌های این کشور همواره جزء برترین‌های دنیا بوده است و فراتر آن که حتی بسیاری از دانشگاه‌ها در سراسر دنیا زیر نظر دانشگاه‌های آمریکایی اداره می‌شوند. علاوه بر کیفیت، از نظر کمیت نیز ایالات متحده در این زمینه پیشتاز است.

ویزای تحصیلی آمریکا

بسیاری بر این باورند که امریکا به ایرانیان دیگر ویزای تحصیلی نمی‌دهد. در صورتی که اینگونه نیست و صدور ویزای تحصیلی آمریکا تحت شرایطی ممکن است. شاید باید اینگونه گفت که ویزای تحصیلی آمریکا غیر ممکن نیست اما سخت است.  با توجه به آخرین قوانین مهاجرتی امکان اخذ ویزای تحصیلی آمریکا به یک آرزو برای ایرانیان تبدیل شده است.

با تصمیماتی که از سوی شخص اول این کشور اتخاذ شده شرایط صدور ویزا برای یک تبعه ایرانی و اخذ ویزای تحصیلی آمریکا در حال حاضر اصلا آسان نیست و اگر شخصی اقدام به این امر کند ریسک بزرگی کرده است.  شخصی که مشتاق به تحصیل در خارج از کشور و مشخصا آمریکا باشد دو مرحله پیش رو خواهد داشت.

ابتدا جهت اخذ پذیرش از یک مدرسه، کالج یا دانشگاه اقدام کرده و سپس درخواست ویزای تحصیلی آمریکا را می‌دهد، با اخذ پذیرش نهایی از سوی موسسات آموزش عالی در آمریکا فرد موفق به دریافت نامه I20 خواهد شد که طبق قوانین لازم است تا قبل از 120 روز از شروع ترم تحصیلی درخواست ویزا کرد. در این قسمت زمانبندی نقش بسیار مهمی دارد که بتوان به تاریخ مصاحبه رسید. با توجه به اینکه تحصیل در امریکا برای دانشجویان و دانش اموزان خارجی پولی بوده و فرد باید برای این مضوع به مراکز آموزشی شهریه پرداخت کند اخذ پذیرش کار آنچنان سختی نیست و اما نکته اصلی مرحله ویزاست که ریزه کاری‌های آن باید رعایت شوند.

ویزای کاری آمریکا

 کشور آمریکا کشور آمال و آرزوهای بسیاری از مردم جهان است بخاطر شرایط جوی و اقتصادی و شرایط رفاه اجتماعی بالا بسیاری به دنبال پیدا کردن بهترین راه مهاجرت به آمریکا هستند و اخذ ویزای امریکا بسیار دشوار است حال با هر عنوانی که فردی بخواهد وارد آمریکا شود باید دلیل موجهی داشته باشد تا افسر ویزا به اقناع برسد و به وی ویزا بدهد.

انواع ویزاهای کاری امریکا وجود دارد که لازم است افراد در مورد آنها اطلاعاتی داشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سابقه ترین مجموعه مهاجرتی ایران با شخصیتی حقوقی مستقل و تشکیل شده از دپارتمان های مختلف مهاجرتی در زمینه ی ویزاهای سرمایه گذاری و ویزاهای کاری و کار آفرینی و ویزاهای تحصیلی و ویزاهای کوتاه مدت و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه داشته است. این مجموعه یک شخص کاملا حقوقیست که مالکیت آن به صورت سهامی بوده که منحصر و متعلق به یک فرد نیست که در آن وکلای کشورهای کانادا و انگلستان و ایران به صورت سهامدار شناخته شده واین مجموعه به صورت کاملا شرکتی اداره میشود. بیشترین آمار ویزاها و اقامت واخذ پاسپورت کشور دوم را این مجموعه داشته که در قسمت ویترین مجموعه میتوانید مشاهده بفرمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار