اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806094001512696

تحصیل داروسازی در هلند

کد: 139806094001512696

http://bit.ly/2LA653Q

، تهران , (اخبار رسمی): تحصیل داروسازی در هلند شرایط خاص خود را دارد. در ادامه روش تحصیل این رشته در هلند بیان شده است.

تحصیل داروسازی در هلند
تحصیل داروسازی در هلند

تحصیل در رشته داروسازی در کشور هلند به 2 دسته تقسیم می‌شود که عبارت است از دوره چهار ساله اول علوم پایه و دوره دو ساله عملی یا همان کارآموزی.

دوره دو ساله عملی یا همان کارآموزی، همانند دوره طرحی است که در ایران برای داروسازان اتفاق می‌افتد! لازم به ذکر است که چنانچه فرد در دروه چهار سال اول متوقف شود به یک لیسانس علوم پایه می‌دهند و اگر آن دوره دو ساله را ادامه دهد عملا می‌تواند به مدرک داروسازی نائل شود. پس از این دوره عملا فرد با چهار سال دیگر تحصیل می‌تواند دکترای داروسازی را بگیرد و به عنوان دکتر داروساز در همه اتحادیه اروپا مشغول به کار شود.

مدرک صادر شده از دانشگاه‌های هلند دارای مهر آپستل هستند و عملا در تمام حوزه شنگن دارای اعتبار هستند. یکی از حسن‌های بزرگ تحصیل در هلند این است که با پذیرش در هلند عملا 90درصد راه ویزا هم طی شده و فقط باید تشریفات اداری صدور ویزا انجام شود و از این رو است که بسیاری از مهاجران، این کشور را جهت تحصیل انتخاب می‌کنند.

تحصیل داروسازی در هلند یا انگلیس؟

تحصیل داروسازی در هلند در قیاس با تحصیل داروسازی در انگلیس قرار می‌گیرد. مدت زمان دوره تحصیل در این کشور به میزان 6 سال و در کشور انگلیس 5 سال است. از دیگر تفاوت‌های حائز اهمیت در این باب دوره‌های قبل از دانشگاهی است. در کشور هلند دوره‌های پیش نیاز برای تحصیلات دانشگاهی در رشته داروسازی ارائه نمی‌شود. این در حالی است که در کشور انگلیس دانشجویان بین المللی باید دوره‌های پیش نیاز را سپری کنند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به آدرس emigrationplus.com مراجعه کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سابقه ترین مجموعه مهاجرتی ایران با شخصیتی حقوقی مستقل و تشکیل شده از دپارتمان های مختلف مهاجرتی در زمینه ی ویزاهای سرمایه گذاری و ویزاهای کاری و کار آفرینی و ویزاهای تحصیلی و ویزاهای کوتاه مدت و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه داشته است. این مجموعه یک شخص کاملا حقوقیست که مالکیت آن به صورت سهامی بوده که منحصر و متعلق به یک فرد نیست که در آن وکلای کشورهای کانادا و انگلستان و ایران به صورت سهامدار شناخته شده واین مجموعه به صورت کاملا شرکتی اداره میشود. بیشترین آمار ویزاها و اقامت واخذ پاسپورت کشور دوم را این مجموعه داشته که در قسمت ویترین مجموعه میتوانید مشاهده بفرمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش