اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807304152112696

مهاجرت به استرالیا با ویزای تحصیلی

کد: 139807304152112696

http://bit.ly/2ojf5Da

، تهران , (اخبار رسمی): کشورهایی همچون استرالیا و کانادا را می‌توان خانه مهاجران دانست، زیرا اکثر مهاجران با توجه به خواسته‌های خود یک هدف مشترک دارند و آن هم مهاجرت به کشوری است که تغییر مثبتی در زندگی شخص ایجاد کند.

مهاجرت به استرالیا، ویزای تحصیلی استرالیا،اعزام دانشجو به استرالیا
مهاجرت به استرالیا با ویزای تحصیلی

گزینه‌های متفاوت و راه‌های متنوع مهاجرتی برای اتباع خارجی جهت مهاجرت به استرالیا از سوی دولت و اداره مهاجرت این کشور پیش بینی شده است. افرادی که به تازگی تحقیقات خود را در راستای مهاجرت شروع کرده‌اند و در میان کشورها به جستجوی کشور ایده آل هستند، کشورهایی همچون استرالیا و کانادا را انتخاب می‌کنند.

اکثر مهاجران به دنبال درآمد بهتر، کسب رفاه اجتماعی خوب، آینده‌ای بهتر برای فرزندان و در نهایت کسب اقامت در یک پایگاه و کشور امن و داشتن پاسپورتی معتبر هستند.

  • راه‌های مهاجرت به استرالیا چیست؟
  • ارزانترین ویزای استرالیا کدام نوع ویزا است؟
  • مهاجرت به کانادا بهتر است یا استرالیا؟

افرادی که به دنبال فرصت زندگی و کار در کشور استرالیا هستند، ابتدا باید نسبت به نوع ویزایی که می‌تواند فرد را به استرالیا برساند آشنایی و انتخاب صحیح داشته باشند. در این نوشتار در باب مهاجرت به استرالیا اطلاعاتی ارائه شده است. 

ویزای تحصیلی استرالیا

افراد به عنوان یک محصل خارجی با اخذ ویزای تحصیلی استرالیا امکان تحصیل در این کشور را از مقاطع ابتدایی تا مقاطع دانشگاهی خواهند داشت. به گفته اداره مهاجرت استرالیا می‌‌توان برای این ویزا اقدام کرد به شرطی که فرد 6 سال یا بیشتر داشته باشد. در ادامه شرایط ویزای تحصیلی کشور استرالیا در شرایط سنی متفاوت و مقاطع مختلف تحصیلی از تحصیل در دبستان تا مقاطع دانشگاهی آمده است.

افرادی که میل دارند برای تحصیل فرزندان خود اقدام کنند و به همراه آنها ویزای گاردین استرالیا را دریافت کنند، تا دانشجویان مجرد یا متاهلی که مایل به تحصیل در استرالیا هستند می‌توانند شرایط دریافت ویزای تحصیلی کشور استرالیا و همچنین ویزای همراه برای همسر و فرزندان را دریابند.

  • شرایط دریافت ویزا جهت تحصیل در مدارس استرالیا و ویزای گاردین برای والدین به چه صورت است؟
  • مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی استرالیا برای فرزندان به چه صورت است؟
  • آیااخذ ویزای تحصیلی استرالیا بدون مدرک زبان ممکن است؟

ویزای تحصیلی استرالیا 2019

بدون مبالغه می‌توان ویزای تحصیلی این کشور را به عنوان یکی از ارزشمندترین ویزاهای تحصیلی دنیا معرفی کرد. عوامل زیادی توانسته این ویزا را نزد دانشجویان بین المللی محبوب کند که در ادامه متن به مزایای آن اشاره شده است. نام این ویزا Subclass 500 است و می‌توان با این ویزا صاحب یک اقامت بلند مدت موقت در استرالیا شد. مدت زمانی که این ویزا به افراد اجازه اقامت در استرالیا را می‌دهد متناسب با نوع برنامه تحصیلی خواهد بود و تا 5 سال نیز قابلیت افزایش و تمدید را دارد.

می‌توان با این ویزا فرصت تحصیل در یکی از بهترین نظام‌های آموزشی دنیا را بدست آورد و همچنین می‌توان اعضای خانواده خود را نیز به همراه خود به استرالیا آورد. جهت درخواست برای این ویزا فرد می‌تواند زمانی که در خاک استرالیاست یا خارج استرالیا به صورت آنلاین درخواست دهد.

چند نکته را برای اخذ این ویزا باید در همین ابتدا در نظر گرفته شود:

  • هزینه بررسی ویزا نزد اداره مهاجرت استرالیا 620 دلار است، این هزینه غیر قابل بازگشت است.
  • برای درخواست این ویزا باید حداقل 6 سال داشت.
  • اگر فرد زیر 18 سال باشد برای اقامت تحصیلی نیاز به یک قیم در کنار خود دارد.
  • ویزای تحصیلی استرالیا پس از اتمام تحصیل امکان تمدید یا تبدیل به 15 نوع ویزای دیگر استرالیا را دارد.

اعزام دانشجو به استرالیا

عده زیادی از هموطنان ایرانی از طریق اعزام دانشجو به استرالیا وارد شده و ضمن استفاده از مزایای تحصیل در استرالیا اقامت بلند مدت نیز دریافت کرده‌اند. 

برای اخذ ویزای تحصیلی استرالیا باید چه شرایط و مدارکی را داشت؟

نقش موسساتی که در این زمینه خدمات مشاوره و اجرایی در اخذ پذیرش و ویزا ارائه می دهند چیست؟

با توجه به این که تمام درخواست‌های پذیرش برای تحصیل در کالج باید از طریق سیستم بین المللی درخواست آنلاین انجام شود باید نهایت دقت در مراحل پذیرش صورت گیرد تا نوع رشته، سطح زبان، سن متقاضی و مدارک مورد نیاز هنگام ارسال تکمیل باشد. بسیاری از افراد به دلیل نقص مدارک فرصت تحصیل در استرالیا را از دست داده‌اند. 

عده‌ای از متقاضیان تصور می‌کنند امکان دارد از طریق ویزای تحصیلی استرالیا برای کار تمام وقت در این کشور اقدام کنند. یک دانشجوی بین الملل موظف است در 80٪ از کلاس‌های خود شرکت کند. در غیر این صورت حتی اگر فرد گواهی پزشکی داشته باشد، نامه‌ای از دانشگاه به اداره مهاجرت ارسال خواهد کرد و ویزای دانشجو باطل خواهد شد.

در مورد کشور استرالیا

استرالیا، یک کشور مستقل در نیمکره جنوبی، واقع در اقیانوسیه است. پایتخت آن کانبرا است و بزرگترین شهر آن سیدنی است. استرالیا شش ایالت بزرگ در سطح جهان دارد. استرالیا، نیوزیلند، نیوگینه و جزایر دیگر معمولا همگی با هم با نام (Australasia) نامیده می‌شوند که یکی از بزرگترین مناطق آب و هوایی در جهان است. 25 میلیون نفر در استرالیا اقامت دارند و حدود 80% آنها در ساحل شرقی زندگی می‌کنند. بیش از نیمی از جمعیت استرالیا در شهرهای سیدنی، ملبورن، بریزبن، پرت و آدلاید زندگی می‌کنند.

استرالیا با معادن خود یعنی معادن ذغال سنگ، آهن، طلا، الماس و کریستال معروف است و بخشی از اقتصاد استرالیا را تشکیل می‌دهد، همچنین استرالیا تولید کننده پشم و بزرگترین تولید کننده بوکسیت جهان شناخته شده است. از طرفی استرالیا در جذب دانشجویان بین الملل موفق عمل کرده و در بین دانشجویان، علاقه مندان زیادی دارد. از جمله دانشگاه‌های معروف استرالیا دانشگاه تاسمانی، دانشگاه تکنولوژی کوئینزلند، دانشگاه سیدنی غرب، دانشگاه بازاریابی و کسب و کار کاپلان، مدرسه کسب و کار ملبورن (MBS)، دانشگاه نیو ساوت ولز، دانشگاه گریفیت و دانشگاه ساحل آفتاب است.

شرایط اعزام دانشجو به استرالیا

برای تحصیل در استرالیا در گام اول  باید مراحل زیر صورت گیرد. این روند کلی در صورتی که به درستی طی شود درصد دریافت ویزا را بسیار بیشتر خواهند کرد:

  • تصمیم گیری در مورد انتخاب دوره تحصیلی و رشته و موسسه مورد نظر 
  • ارسال درخواست به دانشگاه
  • دریافت نامه پذیرش از دانشگاه
  • دریافت تایید الکترونیکی ثبت نام (ECOE)
  • درخواست دریافت ویزای تحصیلی از سفارت

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سابقه ترین مجموعه مهاجرتی ایران با شخصیتی حقوقی مستقل و تشکیل شده از دپارتمان های مختلف مهاجرتی در زمینه ی ویزاهای سرمایه گذاری و ویزاهای کاری و کار آفرینی و ویزاهای تحصیلی و ویزاهای کوتاه مدت و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه داشته است. این مجموعه یک شخص کاملا حقوقیست که مالکیت آن به صورت سهامی بوده که منحصر و متعلق به یک فرد نیست که در آن وکلای کشورهای کانادا و انگلستان و ایران به صورت سهامدار شناخته شده واین مجموعه به صورت کاملا شرکتی اداره میشود. بیشترین آمار ویزاها و اقامت واخذ پاسپورت کشور دوم را این مجموعه داشته که در قسمت ویترین مجموعه میتوانید مشاهده بفرمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه