اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806244042112696

تحصیل پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در کانادا

کد: 139806244042112696

http://bit.ly/2LBXb7y

، تهران , (اخبار رسمی): تحصیل داروسازی در کانادا در دانشگاه‌های معتبر این کشور امکان‌پذیر است. دانشجویان و متقاضیان خارجی می‌توانند برای سپری کردن دوره‌های داروسازی و کسب اطلاعات درباره کاربرد داروها و نحوه ساخت، توسعه و نگهداری آنها وارد دانشگاه‌های کشور کانادا شوند.

تحصیل پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی در کانادا
تحصیل پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در کانادا

تحصیل پزشکی در کانادا

تحصیل پزشکی در کانادا در رشته‌‌ها و مقاطع مختلف پزشکی، در بازه‌‌های زمانی متعددی صورت می‌‌گیرد و مورد تقاضای بسیاری از افراد قرار می‌گیرد. مدت زمان تحصیل دکترای پزشکی (Medicine Doctorate)، به مدت 3 الی 4 سال بوده و تحصیل در زمینه دستیار دکتر پزشکی نیز به مدت 2 سال به طول می‌‌‌انجامد.

متقاضیان جهت پذیرش در دانشکده‌‌های پزشکی کشور کانادا باید معدل حد نصاب را کسب کرده باشند. معدل GPA جهت تحصیل پزشکی در کشور کانادا باید بین 5/3 الی 4 در مقیاس 4 نمره باشد. بر اساس آمارهای به دست آمده از انجمن دانشکده‌‌های کانادا (AFMC) معدل اکثریت دانشجویانی که مورد پذیرش قرار می‌گیرند، نمره 80/3 از 4 نمره است که تقریبا معادل 5/95 درصد می‌‌شود. به طور کلی مدت زمانی که دانشجویان جهت اخذ مدرک پزشکی در کانادا باید سپری کنند، به صورت ذیل است:

  • مقطع کارشناسی در رشته‌‌های علوم پایه = 4 سال
  • در سایر رشته‌ها باید پیش نیاز دروس علوم پایه گذرانده شود
  • تحصیلات پزشکی (MD) : چهار سال
  • دوره رزیدنتی (متناسب با تخصص انتخابی) = بین 3 الی 7 سال

نکته دیگر این که برخی از پزشکان تمایل دارند، تحصیلات تکمیلی  خود را در فلوشیپ (Fellowship) به ثمر برسانند.

تحصیل دندانپزشکی در کانادا

برای ورود به دانشگاه‌های کانادا و تحصیل دندانپزشکی در کانادا دانشجویان و متقاضیان باید دانش کافی از شرایط تحصیل در این کشور داشته باشند. این اطلاعات از این جهت مورد نیاز است تا افراد بتوانند در دوره‌های مطالعه، تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری‌ها، اختلالات و شرایط دهان، لثه، بافت‌ها و استخوان‌های مجاور و مرتبط با دندان شرکت کنند. در این مقاله سعی شده است در خصوص تحصیل دندانپزشکی در کانادا اطلاعاتی ارائه شود.

شرایط مهاجرت به کانادا با کشورهای اروپایی مشابه نیست و برای مهاجرت به این کشور پیشرفته باید شرایط خاصی داشت تا بتوان ویزای مربوطه را دریافت کرد. تحصیلات دندانپزشکی در این کشور برای دانشجویان، بررسی تمام اجزای تشکیل دهنده فک و دندان و شرکت در دوره‌های عملی و تئوری را امکان‌پذیر می‌سازد. در دوره‌های عملی و تئوری تحصیل دندانپزشکی در کانادا، دانشجو از ساختار و ناهنجاری‌های دندان و دندان شناسی مطلع خواهند شد.

به طور کلی برای درمان دندان، اعضای یک گروه درمانی شامل دندانپزشک، دستیاران، بهداشت کاران دهان، کارشناسان دندان و دندان درمان‌ها هستند.

تحصیل داروسازی در کانادا

تحصیل داروسازی در کانادا در دانشگاه‌های معتبر این کشور امکان پذیر است. دانشجویان و متقاضیان خارجی می‌توانند برای سپری کردن دوره‌های داروسازی و کسب اطلاعات درباره کاربرد داروها و نحوه ساخت، توسعه و نگهداری آنها وارد دانشگاه‌های کشور کانادا شوند. آموزش و تحصیل داروسازی در زمینه نحوه تولید مولکول‌های دارویی و ساخت دارو انجام می‌شود و دانشجویان و فارغ التحصیلان می‌توانند از دانش خود برای توسعه روش‌های جدید جهت ساخت داروهای موثر استفاده کنند.

دوره‌های تحصیل داروسازی در این کشور به طور معمول بر روی دروس فیزیک، زیست شناسی، آناتومی، فیزیولوژی و شیمی متمرکز است. فارغ التحصیلان رشته داروسازی در کانادا می‌توانند بخش مهمی از صنعت مراقبت‌های بهداشتی و درمانی باشند و در بخش‌های ساخت، توسعه و عرضه دارو نقش مهمی داشته باشند. 

برتری تحصیل داروسازی در کانادا

در کشور کانادا موسسه‌های آموزشی و دانشگاه‌های پیشرفته بی‌شماری برای مطالعه رشته داروسازی وجود دارند. علاوه بر این، دانشجویان می‌توانند از تجربه مشارکت و دوستی با سایر دانشجویان با فرهنگ‌های مختلف بهره‌مند شوند. کشور کانادا به عنوان یک کشور چند ملیتی شناخته می‌شود و کیفیت آموزش و سطح زندگی در این کشور از بالاترین و استانداردترین کیفیت آموزش و سطح زندگی در جهان است. همچنین لازم به ذکر است که هزینه‌های تحصیل و شهریه‌های دانشگاهی برای دانشجویان بین‌المللی در دانشگاه‌های این کشور بسیار پایین‌تر از سایر کشورهای جهان است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت مشاوره با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سابقه ترین مجموعه مهاجرتی ایران با شخصیتی حقوقی مستقل و تشکیل شده از دپارتمان های مختلف مهاجرتی در زمینه ی ویزاهای سرمایه گذاری و ویزاهای کاری و کار آفرینی و ویزاهای تحصیلی و ویزاهای کوتاه مدت و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه داشته است. این مجموعه یک شخص کاملا حقوقیست که مالکیت آن به صورت سهامی بوده که منحصر و متعلق به یک فرد نیست که در آن وکلای کشورهای کانادا و انگلستان و ایران به صورت سهامدار شناخته شده واین مجموعه به صورت کاملا شرکتی اداره میشود. بیشترین آمار ویزاها و اقامت واخذ پاسپورت کشور دوم را این مجموعه داشته که در قسمت ویترین مجموعه میتوانید مشاهده بفرمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش