اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808224216212696

تحصیل پزشکی، دانپزشکی و داروسازی در سوئیس

کد: 139808224216212696

http://bit.ly/351IJfV

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از با کیفیت‌ترین سیستم‌های آموزشی جهان به خصوص در زمینه مدارس عالی پزشکی و دندانپزشکی با حقوق‌های بالا و اساتید مجرب مربوط به کشور متمدن سوئیس است. تحصیل پزشکی در سوئیس که از نظر شاخص رفاه اجتماعی ثروتمندترین کشور جهان نام گرفته است. بسیار رقابتی و گزینشی است و متقاضیان فراوانی دارد.

تحصیل پزشکی در سوئیس، تحصیل دندانپزشکی در سوئیس، تحصیل داروسازی در سوئیس
تحصیل پزشکی، دانپزشکی و داروسازی در سوئیس

تحصیل پزشکی در سوئیس که از نظر شاخص رفاه اجتماعی ثروتمندترین کشور جهان نام گرفته است بسیار رقابتی و گزینشی است و متقاضیان فراوانی دارد. به طوری‌که بسیاری از دانشگاه‌‌های با کیفیت سوئیس دیگر اقدام به جذب دانشجویان مهاجر خارجی نمی‌کنند. اما با این حال دانشگاه‌هایی در سوئیس وجود دارد که مهاجران با استعداد می‌توانند در آنها به تحصیل بپردازند و حتی با رعایت شرایط لازم بتوانند از بورسیه تحصیلی نیز بهره‌مند شوند.

در ادامه توضیحاتی در خصوص تحصیل پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارائه شده است.

درباره کشور سوئیس

سوئیس علی‌رغم کوچک بودن یکی از پرچمداران آموزش اروپا است. مدارس پزشکی سوئیس نیز بسیار محبوب است. این کشور نسبتا فشرده در بخش مرکزی اروپا است. بیش از یک چهارم آن با جنگل پوشیده شده است. در مرز قله کوه‌های آلپ قرار دارد. تاریخ این ایالت کاملا غنی است. لذا میراث فرهنگی بسیار گسترده‌‌ای در این کشور وجود دارد. بسیاری از هنرمندان و دانشمندان مشهور در این کشور پرورش یافته‌اند.

بسیاری از بازدیدکنندگان تحت تاثیر معماری منحصربه‌فرد آن قرار می‌گیرند. سوئیس چهار اثر ثبت شده در یونسکو دارد. سنت‌های آموزش پزشکی در سوئیس همزمان با تاسیس دانشگاه بازل به وجود آمده است. ثبت نام برای دانشجویان خارجی در دانشکده پزشکی بسیار دشوار است. زیرا این حرفه در بین شهروندان سوئیس بسیار محترم و معتبر است. بسیاری از شهروندان این کشور رشته پزشکی را انتخاب می‌کنند.

دانشکده‌ها و دانشگاه‌های پزشکی سوئیس این موارد را ارائه می‌دهند:

  • پزشک عمومی یا درمانگر خانگی
  • پزشک بیماری‌های داخلی شامل متخصص قلب و عروق
  • متخصص اطفال
  • مختصص زنان و زایمان
  • جراح (مراقبت‌های فوری پزشکی و اختلالات ارگانیسم)
  • انکولوژیست
  • روانپزشک
  • ارتوپدی

شرایط و ضوابط تحصیل پزشکی در سوئیس

مهاجرت به سوئیس از طریق اخذ ویزای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی یک راه کم خطر و ریسک پایین برای اخذ اقامت این کشور زیبا است. با توجه به نوع رشته تحصیلی در پزشکی و همچنین نوع برنامه‌‌هایی که در دانشگاه محل تحصیل تدریس می‌شود یک دوره پزشکی در کشور متمدن سوئیس می‌تواند بین پنج الی هفت سال طول بکشد. معمولا دانشگاه‌های کشور سوئیس مسائل را از پایه شروع به تدریس می‌کند به همین جهت اگر شخصی در دوره‌‌های قبلی تحصیلی خود اطلاعات لازم را کسب نکرده باشد در دانشگاه‌های پزشکی کشور سوئیس به صورت سیستماتیک تمام مسائل مورد نیاز را از پایه مانند آناتومی و زیست می‌آموزد تا به مسائل تخصصی‌تر پزشکی برسد.

برای بررسی و انتخاب دانشگاه پزشکی جهت تحصیل در کشور سوئیس لازم است به لیست دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم ایران باید توجه داشت تا دچار مشکل نشد.

در لیست زیر چند مورد از این دانشگاه‌ها ذکر شده است

  • دانشگاه برن
  • دانشگاه بازل
  • دانشگاه فرایبورگ
  • دانشگاه ژنو
  • دانشگاه Neuchâtel
  • دانشگاه لوزان
  • دانشگاه لوسرن
  • دانشگاه زوریخ
  • دانشگاه علوم کاربردی زوریخ
  • دانشگاه لوگانو
  • دانشگاه سنت گالن
  • موسسه فدرال فناوری ETH و ….

تمام دانشگاه‌های پزشکی کشور پیشرفته سوئیس از جایگاه علمی مطلوبی در دنیا بهره‌مند هستند و مدارک معتبری ارائه می‌دهند.

تحصیل دندانپزشکی در سوئیس

عده‌ای از متقاضیان مهاجرت علاقه‌مند هستند از طریق فرصت تحصیل دندانپزشکی در سوئیس به اروپا مهاجرت کنند و از مزایای زندگی در سوئیس برخوردار شوند. با توجه به این که سوئیس صلح طلب‌ترین کشور جهان و همچنین امن‌ترین کشور دنیاست بدیهی است که زندگی در چنین کشوری متقاضیان فراوانی خواهد داشت. از طرفی با توجه به این که سوئیس جزو ثروتمندترین کشورهای جهان است شهروندان این کشور از امتیازات و رفاه اجتماعی بسیار بالایی برخوردار هستند. همچنین دانشگاه‌های زیادی در سوئیس وجود دارند که در رنکینک جهانی جزو صد دانشگاه برتر جهان قرار دارند و از اعتبار بالایی برخوردارند. به همین دلیل تحصیل دندانپزشکی در سوئیس از هر نظر می‌تواند فرصت مناسبی برای ادامه تحصیل در اروپا باشد. 

در مورد کشور سوئیس

کشور سوئیس به عنوان نماد صلح در جهان دارای 7.5 میلون نفر جمعیت بوده و با کشورهای آلمان، ایتالیا، فرانسه و اتریش هم مرز است. به دلیل همسایگی این کشورها و مهاجرت فراوان از این کشورها به سوئیس امروزه سوئیس دارای چهار زبان آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی و انگلیسی باشد. مردم کشور سوئیس اکثرا پیرو مسیحیت هستند و بعد از دین مسیح، مسلمانان بیشترین جمعیت تشکیل‌دهنده این کشور هستند. اقتصاد کشور سوئیس برپایه دریافت مالیات، بانکداری جهانی و گردشگری است. همچنین جاذبه گردشگری سوئیس برپایی ورزش‌های زمستانی با انکانات رفاهی بالا در مناطق کوه‌های زیبای آلپ است. زندگی در کشور سوئیس دارای مزیت‌هایی از جمله این است که این کشور جزو کشورهای حوزه شنگن است و با دریافت ویزای سوئیس می‌توان تا 90 روز به سایر کشورهای اروپایی عضو شنگن سفر کرد. همچنین سوئیس امن‌ترین کشور جهان است و رفاه اجتماعی در این کشور بسیار بالاست.

تحصیل داروسازی در سوئیس

تحصیل داروسازی در سوئیس یکی از پرطرفدارترین رشته‌ها در کشور سوئیس است. امروزه افراد زیادی تصمیم به تحصیل در سوئیس در شاخه رشته‌های پزشکی دارند. مانند همه جای دنیا قبولی در رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی در سوئیس نیز با آزمون ورودی همراه است. سوئیس از کیفیت شگفت انگیزی به خصوص زندگی، آموزش در مدارس عالی پزشکی و حقوق بالا برای پزشکان برخوردار است.

اخذ پذیرش از دانشگاه‌های کشور سوئیس از سیستم رقابتی تابعیت می‌کنند. قوانین حاکم بر اخذ پذیرش پزشکی در بسیاری از کالج‌ها برای شهروندان اتحادیه اروپا متغیر است. دانشگاه‌های این کشور رتبه‌بندی QS با آمار سال 2019 رتبه خوبی را به خود اختصاص داده‌اند.

رشته‌های داروسازی در سوئیس

بیشترین رشته‌هایی که با رشته داروسازی مرتبط هستند و از طریق این رشته‌ها می‌توان در رشته داروسازی تحصیل کرد عبارتنداز شیمی، فیزیولوژی، ساخت دارو، دارو شناسی و زیست شناسی.

نکته بسیار مهم در کشورهای خوب دنیا و تحصیل در آنها این است که تنها مسیر خوشبختی از یک‌سری رشته خاص رد نمی‌شود. فرهنگی که متاسفانه در ایران در این چند سال اخیر نهادینه شده است. پس تنها مسیر موفقیت و خوشبختی از رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی نمیگذرد و این کشور به دلیل دارا بودن بالاترین استانداردها و پارامترهای زندگی حتی تحصیل و کار در رشته‌های دیگر زندگی آرامش بخشی را رقم می‌زند.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت سفیران سروش سعادت به آدرس موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سابقه ترین مجموعه مهاجرتی ایران با شخصیتی حقوقی مستقل و تشکیل شده از دپارتمان های مختلف مهاجرتی در زمینه ی ویزاهای سرمایه گذاری و ویزاهای کاری و کار آفرینی و ویزاهای تحصیلی و ویزاهای کوتاه مدت و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه داشته است. این مجموعه یک شخص کاملا حقوقیست که مالکیت آن به صورت سهامی بوده که منحصر و متعلق به یک فرد نیست که در آن وکلای کشورهای کانادا و انگلستان و ایران به صورت سهامدار شناخته شده واین مجموعه به صورت کاملا شرکتی اداره میشود. بیشترین آمار ویزاها و اقامت واخذ پاسپورت کشور دوم را این مجموعه داشته که در قسمت ویترین مجموعه میتوانید مشاهده بفرمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان