اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807184117212696

تحصیل پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در استرالیا

کد: 139807184117212696

http://bit.ly/33nYwEO

، تهران , (اخبار رسمی): علاقه‌مندان به تحصیل پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در استرالیا باید ابتدا شرایط پذیرش در دانشگاه‌های این کشور را دارا باشند. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است به علاقه‌مندان در مسیر اخذ پذیرش از دانشگاه‌های کشور استرالیا و همچنین دریافت ویزای تحصیلی مشاوره دهد.

تحصیل پزشکی،تحصیل دندانپزشکی و داروسازی در استرالیا
تحصیل پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در استرالیا

تحصیل پزشکی در استرالیا

علاقه‌مندان به تحصیل پزشکی در کشور استرالیا ابتدا باید شرایط پذیرش در دانشگاه‌های این کشور را دارا باشند و سپس درخواست ویزای تحصیلی کنند، در این بین عواملی از قبیل ارائه مدرک دیپلم دوازده ساله، عدم وجود فاصله تحصیلی و داشتن سن مناسب، توانایی مالی و دانش زبان از شرایط و اصول اولیه مورد نیاز این فرآیند خواهند بود و پیشنهاد می‌شود که قبل از هر اقدامی در مورد شانس موفقیت خود با متخصصان این امر مشورت کرد، معمولا به دو صورت امکان تحصیل پزشکی در استرالیا فراهم است. 

تحصیل دندانپزشکی در استرالیا

با توجه به نیاز فوری بازار کار و نیز کیفیت برتر آموزشی تحصیل دندانپزشکی در استرالیا همواره مورد توجه دانشجویان خارجی بوده و است. همانند هر کشوری اخذ پذیرش از دانشگاه‌های علوم پزشکی استرالیا در رشته دندانپزشکی بسیار سخت و رقابتی بوده و هر ساله تنها یک درصد از داوطلبان در این رشته پر متقاضی قبول می‌شوند. برای اخذ پذیرش از دانشگاه‌های علوم پزشکی استرالیا نیازمند تامین شرایط و مدارکی جهت احراز صلاحیت است. شرایط اصلی تحصیل دندانپزشکی در استرالیا شامل قبولی در آزمون پذیرش پزشکی، ارائه مدرک دیپلم متوسطه و نیز اثبات مهارت زبان انگلیسی است.

آیا برای تحصیل دندانپزشکی در کشور استرالیا باید از مقطع کارشناسی شروع به تحصیل کرد؟

شرایط و مدارک مورد نیاز جهت اخذ پذیرش از دانشگاه‌های استرالیا در رشته دندانپزشکی چیست؟

آیا امکان اخذ اقامت و کار پس از تحصیل در این کشور برای این رشته وجود دارد؟

برای کار به عنوان یک دندانپزشک در کشور استرالیا، ابتدا باید دوره دانشگاهی در رشته دندانپزشکی را سپری کرد. زمانی که شخصی نمره شاخص پذیرش دانشگاهی (UAI) را کسب کند باید آزمون پذیرش پزشکی و علوم بهداشتی (UMAT) را بگذارند. در ادامه، لیسانس جراحی دندان یا لیسانس علوم دندان را به اتمام رسانده و برای فوق لیسانس در رشته دندانپزشکی درخواست پذیرش دهد. پس از فارغ التحصیلی باید در هیئت دندانپزشکی استرالیا ثبت نام کرده و حداقل 60 ساعت فعالیت توسعه شغلی پیوسته (CPD) را در طی سیکل 3 ساله انجام دهد.

تحصیل داروسازی در استرالیا

برای تحصیل داروسازی در استرالیا و در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد لازم است در دوره‌های دانشگاهی با کسب نمره قبولی در امتحانات ورودی شرکت کرد. بعد از قبولی در امتحانات نهایی و کسب مدرک از دانشگاه‌های این کشور باید در مجمع داروسازان استرالیا ثبت نام کرد؛ سپس یک دوره کارآموزی یک ساله را با یک داروساز مجرب که ممکن است توسط سازمان داروسازان معرفی شود گذراند. هنگامی که دوره کارآموزی نزد یک داروساز مجرب به پایان رسید می‌توان در دو بخش شفاهی و کتبی در آزمون ورودی مجمع داروسازان شرکت کرد تا جواز کار در زمینه داروسازی را در این کشور دریافت کرد.

مقطع کارشناسی این رشته در استرالیا چهار  سال به طول می‌انجامد و برای ورود به دانشگاه‌های داروسازی استرالیا تسلط کافی بر دروس ریاضی و فیزیک، شیمی، زیست شناسی از واجبات اخذ پذیرش است. لازم به ذکر است که تسلط به زبان انگلیسی برای پذیرش در مقطع کارشناسی داروسازی الزامی است. اما تحصیل در دوره کارشناسی ارشد در رشته داروسازی دو سال به طول خواهد انجامید و تسلط به رشته‌های فیزیولوژی، شیمی و بیوشیمی، زیست شناسی و فارماکولوژی با مدرک قبولی در از آزمونMCAT از الزامات پذیرش در داروسازی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سابقه ترین مجموعه مهاجرتی ایران با شخصیتی حقوقی مستقل و تشکیل شده از دپارتمان های مختلف مهاجرتی در زمینه ی ویزاهای سرمایه گذاری و ویزاهای کاری و کار آفرینی و ویزاهای تحصیلی و ویزاهای کوتاه مدت و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه داشته است. این مجموعه یک شخص کاملا حقوقیست که مالکیت آن به صورت سهامی بوده که منحصر و متعلق به یک فرد نیست که در آن وکلای کشورهای کانادا و انگلستان و ایران به صورت سهامدار شناخته شده واین مجموعه به صورت کاملا شرکتی اداره میشود. بیشترین آمار ویزاها و اقامت واخذ پاسپورت کشور دوم را این مجموعه داشته که در قسمت ویترین مجموعه میتوانید مشاهده بفرمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]