اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805153927010994

دستگاه استخوان جدا کن چیست؟

تولید اولین دستگاه استخوان جدا کن در ایران

کد: 139805153927010994

http://bit.ly/31k4s0C

، یزد , (اخبار رسمی): دستگاه استخوان جدا کن یکی دیگر از محصولات تولیدی پویا صنعت است. این دستگاه برای اولین بار توسط تیم تولیدی پویا صنعت طراحی و تولید شده است.

تولید اولین دستگاه استخوان جدا کن در ایران
تولید اولین دستگاه استخوان جدا کن در ایران

دستگاه استخوان جدا کن یکی دیگر از محصولات تولیدی پویا صنعت است. این دستگاه برای اولین بار توسط تیم تولیدی پویا صنعت طراحی و تولید شده است. در این دستگاه برای جدا کردن استخوان از گوشت استفاده می‌شود. این محصول در سال 98 طراحی و تولید شد. این دستگاه یکی از تجهیزات آماده سازی در آشپزخانه صنعتی است.

یکی از پر مصرف ترین مواد غذایی پروتئینی در رستوران‌ها مرغ است. غذاهای زیادی با مرغ طبخ می‌شود. مانند جوجه کباب، شنیسل، جوجه چینی و غیره. اما یکی از مشکلات و دغدغه‌های اصلی رستوران داران و آشپزان جدا کردن گوشت مرغ از استخوان است.

انجام این کار با دست بسیار سخت و دشوار است. هنگام جدا کردن, امکان دارد گوشت مرغ به صورت درست و سالم از استخوان جدا نشود. حتی امکان دارد,  گوشت له شود یا حتی تکه‌ای از گوشت به استخوان بچسبد یا جدا نشود. که این موضوع سبب اصراف در مواد غذایی و همچنین کند شدن سرعت آماده سازی غذا می‌شود.

مشخصات فنی دستگاه استخوان جدا کن

برای رفع مشکلات مربوط به جدا کردن استخوان مرغ از گوشت، گروه تولیدی صنعتی پویا صنعت دستگاه استخوان جدا کن را با سیستم پنوماتیک طراحی و تولید کرد. این دستگاه در ابعاد 70*50*50 تولید شده است و وزن آن حدود 17 کیلوگرم است. با توجه به این مشخصات دستگاه فضای زیادی را نیاز ندارد.  جنس قطعات به کار برده شده در این دستگاه استنلس استیل است. این دستگاه مناسب برای رستوران‌ها و آشپزخانه صنعتی است.

 گروه تولیدی صنعتی پویا صنعت توانسته در زمینه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات آماده سازی مواد غذایی به به یک برند موفق تبدیل شود. این گروه موفق به اختراع اولین دستگاه جوجه زن اتوماتیک نیز شده است. 

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت پویا صنعت به آدرس pooyasanatco.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پویا صنعت

تولید انواع دستگاه های صنایع غذایی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار