اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806023981210994

دستگاه جوجه زن اتوماتیک مناسب برای رستوران‌ها و آشپزخانه‌های صنعتی

کد: 139806023981210994

http://bit.ly/32cblSj

، یزد , (اخبار رسمی): خرید دستگاه جوجه زن باعث افزایش سرعت سیخ گیری جوجه کباب در رستوران‌ها می‌شود.

دستگاه جوجه زن اتوماتیک مناسب برای رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی
دستگاه جوجه زن اتوماتیک پویا صنعت

دستگاه جوجه زن یکی از پرکاربردترین  تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات رستوران است که  از آن برای بهبود کارایی و عملکرد و همچنین صرفه جویی در زمان و هزینه استفاده می‌شود.

سیخ گیری و پخت جوجه کباب خوشمزه به  تعداد زیاد به زمان زیادی نیاز دارد. برای پخت جوجه کباب خوشمزه و خوش طعم روش‌های زیاد و متنوعی وجود دارد. 

پخت جوجه کباب خوشمزه

جوجه کباب یکی از غذاهای بسیار لذیذ و مورد علاقه نه تنها ایرانیان بلکه برای کل مردم دنیا است. در کشورهای مختلف جوجه را با ادویه‌های مخصوص به آن منطقه طعم دار می‌کنند و آن را در شکل‌های متفاوت و به روش‌های متفاوت می‌پزند.

جوجه کباب یکی از غذاهایی است که اکثر ایرانی‌ها موقع گردش و دورهمی آن را انتخاب می‌کنند. چون به جز اینکه غذایی دلچسب و دلنشین است. پخت جوجه کباب نیز آسان است. 

جوجه کباب هم می‌تواند به صورت فیله و یا به صورت استخوانی آماده شود. این موضوع بستگی به ذائقه افراد دارد و نوع گوشت مرغی که در اختیار است. جوجه با روش‌های مختلف و گوناگونی طعم دار می‌شود. اما اکثرا دستور پخت‌های جوجه کباب،  جوجه به همراه پیاز، ادویه جات متنوع، زعفران، آبلیموی تازه است. در بعضی از دستور پخت‌ها از خامه و مقداری روغن مایع و ماست هم برای خوشمزه تر کردن جوجه کباب نام برده شده است. 

سیخ گیری جوجه کباب

سیخ گیری جوجه کار بسیار سختی است که باید با ظرافت انجام شود. سیخ گیری جوجه قلق خاصی دارد. اگر سیخ گیری جوجه‌ها متناسب و خوب انجام نشود این امکان وجود دارد که جوجه‌ها خوب پخته نشوند یا به اصطلاح مغز پخت نشوند. حتی امکان دارد که بعضی از قطعات جوجه‌ها سوخته شود.

رعایت وزن هنگام سیخ گیری نیز بسیار مهم است. سیخ جوجه‌ها باید هم وزن متناسب و یکدست باشند. سیخ گیری یکسان جوجه‌ها توسط نیروی انسانی کاری بسیار دشوار و سخت است. 

این کار برای مصارف خانگی شاید کمی زمان بر باشد اما در جمع‌های خانوادگی گاها اینکار دلنشین هم می‌شود. اما مسئله سیخ گیری جوجه کباب برای رستوران‌ها، تالارها و …فلسفه دیگری دارد. چرا که تعداد بالای سیخ جوجه کباب اهمیت سرعت عمل در کنار حفظ کیفیت را پر رنگ و مهم می‌سازد.

با اختراع دستگاه جوجه زن اتوماتیک به عنوان یکی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات رستوران, توسط گروه تولیدی صنعتی پویا صنعت فرایند و روند سیخ گیری جوجه در رستوران‌ها و مراکز طبخ غذا بسیار مطلوب و آسان شد است. 

به کارگیری تجهیزات مناسب آشپزخانه صنعتی یا تجهیزات رستوران و تاثیر آن با کیفیت پخت جوجه کباب

گروه تولیدی صنعتی پویا صنعت دستگاه جوجه زن اتوماتیک را با هدف سرعت بخشیدن به روند سیخ گیری جوجه اختراع کرده است. این دستگاه با آماده سازی بیش از ۸۰۰ سیخ در ساعت این مشکل را  با حفظ کیفیت حل کرده است. از سویی این مجموعه برای سرعت بخشیدن به مراحل پخت جوجه کباب پیشنهاد استفاده از دستگاه کباب پز تابشی پویا صنعت را می‌دهد. دستگاهی که بی تردید در ترکیب با دستگاه جوجه زن اتوماتیک ترکیب طلائی سرعت و کیفیت را برای رستوران شما به ارمغان خواهد آورد.

دستگاه جوجه زن اتوماتیک پویاصنعت

این دستگاه برای اولین بار در ایران توسط مجموعه پویا صنعت طراحی و ساخته شده است. دستگاه جوجه زن اتوماتیک بسیار مناسب برای صنعت رستوران و هتلینگ است. به عنوان صاحب رستوران یا هتل با تهیه این دستگاه می‌توان در یک ساعت  400 تا ۸۰۰ سیخ جوجه کباب داشت. اندازه و وزن سیخ جوجه کباب بر اساس سلیقه و استراتژی رستوران قابل سفارشی سازی است.  یعنی مشتری برای  خوردن جوجه کباب معطل نمی‌شود و این مهم باعث بالا رفتن رضایت مشتری می‌شود.دستگاه جوجه زن پویا صنعت قابلیت دارد تا سیخ گیری را هم با سیخ چوبی و هم با سیخ فلزی انجام دهند.

نحوه کارکرد دستگاه جوجه زن

قالب دستگاه جوجه زن  شامل ۵ ردیف است. که هر ردیف ظرفیت تا ۲۰۰ گرم جوجه کباب را دارد. در صورتی که ظرفیت قالب تغییر کند تنها با سفارش قالب جدید به این مهم می‌توان دست یافت. باید دقت داشت که سطح مقطع سیخ‌ها باید گرد باشد. سیخ‌های چوبی که برای اینکار مناسب است به راحتی در بازار یافت می‌شوند. سیخ فلزی را می‌توان به همراه دستگاه از مجموعه پویا صنعت تهیه کرد.

سیستم دستگاه پنوماتیک(بادی) است. دستگاه با برق کار می‌کند و توسط یک کمپرسور انرژی باد را به انرژی حرکتی تبدیل می‌شود. این دستگاه می‌تواند در یک ساعت ۴۰۰ سیخ جوجه و در مدل‌های سفارشی خود تا ۸۰۰ سیخ جوجه را آماده کند.

ویژگی‌های دستگاه جوجه زن

ویژگی‌های عمومی:

  • سیخ گیری بدون دخالت دست با رعایت کامل اصول بهداشتی
  •  دستگاه به گونه‌ای طراحی شده که نیاز به نیروی ماهر ندارد.
  • سیخ گیری یکنواخت و در نتیجه پخت بهتر 
  •  قابلیت سیخ گیری در وزن‌های مختلف با سیخ چوبی و فلزی
  • در دو مدل پنوماتیک (بادی) و هیدرولیک
  • سرعت بالای عملکرد دستگاه نسبت به حالت دستی
  • طراحی بهینه و ابعاد کوچک دستگاه

گروه تولیدی صنعتی پویا صنعت اولین تولید کننده تجهیزات خط تهیه و پخت کباب اتوماتیک، دستگاه جوجه زن و دستگاه همبرگر زن در ایران است. که توانسته است  به صنعت آشپزی و صنعت تجهیزات آشپزخانه صنعتی کمک قابل توجهی کند. این گروه با در نظر گرفتن نیاز مشتری سعی در کاهش هزینه‌ها برای صاحبان رستوران و سایر مراکز طبخ غذا دارد.

دستگاه جوجه زن تولید شده توسط این گروه دارای گواهی ثبت اختراع است. همچنین این محصول دارای دورازده ماه گارنتی و ده سال خدمات پس از فروش است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پویا صنعت

تولید انواع دستگاه های صنایع غذایی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار