اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805153927510994

دستگاه گوشت خرد کن تولیدی دیگر از گروه صنعتی پویا صنعت

کد: 139805153927510994

http://bit.ly/31zgp2z

، یزد , (اخبار رسمی): دستگاه گوشت خرد کن مناسب برای آشپزخانه‌های صنعتی و رستوران تولید شد.

دستگاه گوشت خرد کن تولیدی دیگر از گروه تولیدی صنعتی پویا صنعت
دستگاه استخوان جدا کن

دستگاه گوشت خرد کن یا خرد کن گوشت یکی دیگر از تولیدات گروه تولیدی صنعتی پویا صنعت در سال 98 است. این دستگاه یکی از پرکاربردترین و اصلی‌ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات رستوران است. از این دستگاه برای خرد کردن گوشت در حجم بالا و زیاد استفاده می‌شود.

چرا نباید در آشپزخانه‌های صنعتی گوشت را با دست خرد کرد؟ یکی از مهم ترین و در واقع اصلی ترین مواد اولیه غذایی گوشت است. با اینکه حجم گوشت برای منزل کم است خرد کردن گوشت در منزل کار سختی است. حال در یک رستوران یا آشپزخانه صنعتی که میزان مصرف گوشت روزانه شاید نزدیک به یک تن باشد، خرد کردن و قطعه قطعه کردن گوشت چه کار زمان بر و طاقت فرسایی است!

درآشپزخانه صنعتی مصرف روزانه گوشت بسیار بالا است. در رستوران‌ها و آشپزخانه‌های صنعتی خرد کن گوشت اغلب توسط افراد و پرسنل انجام می‌شود. برای اینکار از ابزار تیز و برنده‌ای مانند ساطور یا چاقو استفاده می‌شود. استفاده از این روش قدیمی علاوه براینکه زمان زیادی را لازم دارد, ممکن است به بافت گوشت آسیب برساند. و گوشت له شود. همچنین این روش باعث هدر رفت گوشت می‌شود. به طور مثال امکان دارد مقداری از گوشت به تخته کار یا چاقو بچسبد, که دیگر نمی‌توان از این گوشت استفاده کرد.

مهم ترین نکته وجود خطر برای پرسنل است. کارکردن با ابزار برنده هیچ گونه ایمنی برای فرد ندارد. و امکان دارد دست فرد یا پرسنل به شدت آسیب ببیند. به خصوص اگر گوشت یخ زده باشد.

همچنین وسایل مورد نیاز برای خرد کردن گوشت با دست، بعد از مدتی به دلیل استفاده فراوان کند می‌شوند یا می‌شکنند. در نتیجه باید در یک دوره کوتاه مدت به طور مداوم این وسایل تعویض شوند. از نظر اقتصادی این کار اصلا مقرون به صرفه نیست.

نکته دیگر این است که خرد کردن گوشت با دست از نظر بهداشتی نیز صحیح نیست.

دستگاه گوشت خرد کن یا خرد کن گوشت پویا صنعت با توجه به تمام موارد گفته شده در بالا، برای تامین امنیت پرسنل و افزایش سرعت در فرایند خرد کردن گوشت در آشپزخانه‌های صنعتی ایران به شدت احساس می‌شود. این دستگاه توسط شرکت‌های خارجی طراحی و تولید شده است. اما با توجه به شرایط اقتصادی و تحریمی ایران, خرید این دستگاه از شرکت‌های خارجی بسیار مشکل است. علاوه بر قیمت تمام شده بالای این دستگاه برای مصرف کننده استفاده از خدمات پس از فروش دستگاه نیز به دلیل تحریم‌ها تقریبا غیر ممکن است.

به همین دلایل تیم تولیدی صنعتی پویا صنعت تصمیم گرفت دستگاه گوشت خرد کن را طراحی و تولید کند. تمام قطعات این دستگاه در ایران و توسط کارشناسان تولید این گروه تولیدی طراحی و تهیه شده است.

در نتیجه از نظر قیمت بسیار مناسب تر از محصولات مشابه خارجی است. همچنین خدمات پس از فروش این دستگاه همیشه در دسترس است.

دستگاه گوشت خرد کن پویا صنعت قابلیت خرد کردن یک تن گوشت در ساعت را دارد. این مزیت سبب افزایش سرعت کار در آشپزخانه صنعتی و رستوران می‌شود. همچنین مصرف برق این دستگاه کم است. در نتیجه در هزینه انرژی نیز صرفه جویی خواهد شد.

گروه تولیدی صنعتی پویا صنعت در راستای اهداف و چشم انداز بلند مدت خود سعی دارد، گروه تولیدی خود را به عنوان یکی از برندهای موفق در زمینه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات رستوران در ایران تبدیل کند.

این گروه در سال 1398 موفق به تولید اولین دستگاه استخوان جدا کن نیز شده است.

علاقه مندان می‌توانند آخرین اخبار و محصولات جدید این شرکت را از طریق سایت پویا صنعت به ادرس pooyasanatco.com دنبال کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پویا صنعت

تولید انواع دستگاه های صنایع غذایی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار