اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805233954910994

آشنایی با انواع کباب پزهای تابشی

کد: 139805233954910994

http://bit.ly/31LT51Q

، یزد , (اخبار رسمی): در صنعت تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات رستوران یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین تجهیزات، دستگاه کباب پز تابشی است. مزایای کباب پز تابشی بسیار فروان است که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد.

انواع کباب پز های تابشی
انواع کباب پز پویا صنعت

مزایای کباب پز تابشی بسیار فراوان است. به همین دلیل اکثر صاحبان رستوران و آشپزخانه‌های صنعتی ترجیح می‌دهند به جای روش‌های قدیمی پخت کباب، از کباب صنعتی استفاده کنند. دستگاه کباب پز تابشی یکی از تجهیزات خط کباب اتوماتیک است که از آن برای پخت انواع کباب شامل جوجه کباب، کباب برگ، کباب کوبیده، چنجه و سایر انواع کباب استفاده می‌شود.

از دیرباز کباب یکی از غذاهای لذیذ و مجبوب ایرانی‌ها به شمار می‌رود. دز قدیم برای پخت کباب از آتش استفاده می‌شده است اما مشکلاتی از جمله آلودگی‌ بالا و سرعت پایین در مواقعی که تعداد سیخ‌ها بالا بود، نیاز به دستگاهی را به وجود آورد که بتواند همه این مشکلات را حل کند.

نحوه کارکرد دستگاه کباب پز

کباب پزهای تابشی یا همان فر تابشی به نحوی طراحی شده‌اند که بدون دود یا سوزاندن لایه رویی کباب باعث پخت لایه‌ای آن می‌شود. این دستگاه در ابتدا به واسطه انتقال حرارت سریع تابشی، یک لایه سخت روی کباب تشکیل می‌دهد، این لایه مانع خروج رطوبت و سایر مواد مغذی و معطر از کباب می‌شود.

در ادامه فرایند پخت کباب، حرارت با یک شیب ملایم ثابت و یکنواخت از سطح بیرونی کباب به داخل آن منتقل شده و موجب پخت کامل (مغز پخت) و یکنواخت کباب می‌شود.

استفاده از این دستگاه‌ها سبب افزایش سرعت و راندمان در رستوران و یا سایر مراکز طبخ غذا شد.

عملکرد دستگاه کباب پز

انواع کباب پز تابشی

با توجه به ظرفیت پذیرایی رستوران‌ها و مراکز طبخ غذا و همچنین فضای آشپزخانه صنعتی کباب پزهای متفاوت و گوناگونی تولید شد. این کباب پزها دارای قابلیت‌ها و توانایی‌های متنوعی هستند. که مشتریان یا خریداران بر حسب نیاز خود یکی از این دستگاه‌ها را انتخاب می‌کند.

دستگاه کباب پز تابشی دارای انواع گوناگون است.

  • دستگاه کباب پز اتوماتیک: در این مدل دستگاه بدون نیاز به نیروی ماهر به صورت خوکار، عملیات پخت را به صورت یک‌دست و یکنواخت انجام می‌دهد. فرایند پخت با این دستگاه به بهترین شکل انجام می‌گیرد.
  • دستگاه سالاماندر: در این دستگاه شعله و حرارت از بالا به سیخ‌های کباب داده می‌شود. یک نکته مهم در مورد این دستگاه این است که سالاماتدر قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد یعنی با توجه به نوع کباب می‌توان شعله را دور یا نزدیک کرد.
  • دستگاه کباب پز ریلی: مانند سالاماندر عمل می‌کند فقط با این تفاوت که قابلیت تنظیم ارتفاع ندارد.

معرفی انواع مدل‌های دستگاه کباب پز تابشی پویا صنعت

گروه تولیدی صنعتی پویا صنعت با بهره‌گیری از متخصصان جوان خود، اقدام به طراحی و تولید دستگاه کباب پز تابشی کرده است. این دستگاه‌ها با توجه به نیاز مشتری تولید شده است. کباب‌پزها گروه تولیدی صنعتی پویا سیستم پیشنهاد مناسبی برای انواع آشپزخانه‌های متوسط و بزرگ است، که شخص را قادر می‌سازد، تعداد زیادی کباب را در زمان کوتاهی با کیفیت بسیار متفاوت وعالی، طبح کند.

دستگاه کباب پز تابشی پویا صنعت:

  1. دستگاه کباب پز تابشی مدل PS1200K1: این دستگاه قابلیت پخت 400 سیخ کباب در یک ساعت را دارد. ابعاد آن 190*63*130 سانتی متر است و برای رستوران‌های کوچک و متوسط مناسب است.
  2. دستگاه کباب پز تابشی مدل PS1200K2: ظرفیت پخت این دستگاه 700 سیخ در ساعت است. ابعاد آن 200*63*165 سانتی متر است.
  3. دستگاه کباب پز تابشی مدل PS1200K3: این دستگاه ظرفیت پخت 1000 سیخ در ساعت را دارد و ابعاد آن 230*63*190 سانتی متر است.
  4. دستگاه کباب پز تابشی مدلPS1200K4: ظرفیت پخت این دستگاه 1500 سیخ در ساعت است و ابعاد آن 200*63*250 سانتی متر است.

انتخاب دستگاه کباب پز مناسب برای هر رستوران به فضای آشپزخانه صنعتی و میزان کباب آماده شده در طول روز بستگی دارد.

چرا دستگاه کباب پز پویا صنعت؟

این چهار محصول پس از مطالعه و بررسی مشکلات دستگاه‌های مشابه موجود در بازار و استانداردسازی محصول (از قبیل افزایش سهولت استفاده از دستگاه برای افراد دارای ناراحتی‌های عضلانی، افزایش سرعت در پخت کباب، رعایت اصول بهداشتی و ایمنی) با بهره‌گیری از دانش روز طراحی و ساخته است،

از سوی دیگر این محصولات باید از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه بوده و هزینه‌های نگهداری و پشتیبانی مناسبی نیز داشته باشد.

مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی پویا صنعت انواع دستگاه‌های کباب پز خود را در چهار مدل با ظرفیت‌های پخت 400، 700، 1000 و 1500 سیخ در ساعت تولید می‌کند.

این مجموعه دستگاه‌های کباب پز صنعتی خود را به مدت دوازده ماه گارانتی کرده و به مدت ده سال ارئه خدمات پشتیبانی می‌دهد. دستگاه‌های تولید شده توسط این گروه دارای کیفیت عالی و قیمتی مناسب است.

مزایای کباب پز تابشی:

  1. جلوگیری از ایجاد دود و سوختگی بر روی سطح کباب
  2. طبخ کباب به صورت مغزپخت و یکدست و یکنواخت
  3. قابلیت طبخ تعداد زیادی کباب در زمانی کوتاه با کیفیت پخت متفاوت و عالی (مناسب برای رستوران‌ها، هتل‌ها، آشپزخانه‌های صنعتی، و دیگر مراکز طبخ غذا)
  4. پوشش دستگاه با ورق استیل و قابل شستشو
  5. صرفه جویی قابل ملاحظه در مصرف انرژی و هزینه طبخ کباب  (حداقل مصرف گاز و برق)
  6. قابلیت پخت انواع کباب کوبیده، جوجه کباب

این موارد تنها بخشی از مزایای کباب پز تابشی در رستوران‌ها و آشپزخانه‌های صنعتی است. به دلیل مزایای کباب پز تابشی نسبت به روش‌های قبلی اکثر رستوران داران ترجیح می‌دهند از این دستگاه استفاده کنند.

مجموعه پویا صنعت توانسته است خود را به عنوان یکی از برترین شرکت‌ها در حوزه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات رستوران، تجهیزات کافی شاپ و تجهیزات فست فود معرفی کند. خدمات پس از فروش گسترده، پاسخ گویی به موقع، احترام به خواسته‌ها و نیازهای مشتری عواملی هستند که به این شرکت کمک کرده‌اند تا بتواند رضایت مشتریانی خود را جلب کند. انتخاب تجهیزات رستوران متناسب با نیاز مشتری، قیمت‌های مناسب، تجهیزات رستوران استاندارد و با کیفیت از جمله موارد مثبت دیگری است که باعث رضایتمندی مشتریان شده است.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با پویا صنعت می‌توانند به سایت این مجموعه به آدرس pooyasanatco.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پویا صنعت

تولید انواع دستگاه های صنایع غذایی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]