اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805163935710874

ویزای توریستی

دریافت ویزای توریستی بدون تمکن مالی

کد: 139805163935710874

http://bit.ly/31G90if

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از اصلی ترین مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا توریستی، داشتن گردش حساب بالا و خوب است؛ اما ویزا نیو، ویزا توریستی بدون تمکن مالی را نیز اخذ خواهد کرد.

ویزای توریستی بدون تمکن مالی
دریافت ویزای توریستی بدون تمکن مالی

با توجه به قوانین موجود در سفارتخانه هر کشور، تمکن مالی و گردش حساب بالا از الزامات صدور ویزاست. درعین‌حال با داشتن تجربه افراد، ویزای توریستی بدون تمکن مالی نیز ‌به‌راحتی امکان‌پذیر خواهد بود.

ویزای توریستی چیست؟

از مهم‌ترین ملزومات هر سفر خارجی، ویزا است. این سند توسط نمایندگان قانونی سفارت‌ها و کشورها برای شهروندان سایر کشورها صادر می‌شود و انواع مختلفی دارد. یکی از رایج‌ترین و پر تقاضاترین انواع ویزا، ویزای توریستی است که به راه‌های مختلف برای گردشگران صادر می‌‌شود. ویزای توریستی همان‌گونه که از نامش پیداست، برای اقامت سفری کوتاه‌مدت در کشوری خارجی صادر می‌شود. همانند سایر انواع ویزا، برای اخذ ویزای توریستی نیز مدارک و اسنادی موردنیاز است.

ویزای توریستی بدون تمکن مالی

ازجمله مهم‌ترین مدارک موردنیاز جهت دریافت ویزای توریستی بدون تمکن مالی، می‌توان به مدارک گردش حساب و تمکن مالی اشاره کرد. این مدارک نمایانگر این است که فرد متقاضی دریافت ویزای توریستی توانایی پرداخت هزینه‌های خود برای اقامت در کشور مقصد را دارد.

به‌علاوه با استناد بر این مدارک، متقاضی می‌تواند کنسولگری و سفارت را متقاعد کند که پس از اتمام دوره ویزا توریستی از خاک کشور مقصد خارج‌شده و به وطن خود بازخواهد گشت. به دلیل این تضمین، اخذ ویزای توریستی بدون تمکن مالی کاری دشوار است.

پرینت گردش حساب، موجودی یا مانده‌حساب بانکی، اصلی‌ترین مدارک مالی لازم برای اخذ ویزای توریستی محسوب می‌شوند. مانده‌حساب نباید کمتر از حداقل 60 میلیون تومان باشد. این مبلغ به افسر ویزا این اطمینان را می‌دهد که فرد توانایی تأمین هزینه‌های سفر خود به اروپا را خواهد داشت.

بهتر است سعی کرد در زمان مراجعه به سفارت حتماً این مبلغ در حساب داشت درصورتی‌که نتوان این مبلغ را تهیه کرد، ویزانیو می‌تواند امور مربوط به اخذ ویزای توریستی بدون تمکن مالی را انجام دهد.

رزرو بلیت، واچر هتل، بیمه مسافرتی، اسناد و مدارک ملکی، شغل مناسب یکی از مهم‌ترین معیارهای مدنظر سفارت برای صدور ویزا خواهد بود که حتی در اخذ ویزای توریستی بدون تمکن مالی نیز شانس تائید ویزا را افزایش خواهند داد.

موارد مؤثر در اخذ ویزای توریستی بدون تمکن مالی

با توجه به انواع مختلف ویزا و قوانین کشورها، موارد خاصی وجود دارند که با توجه به شرایط، در نحوه گرفتن ویزا مؤثر هستند. مشاورین ویزانیو افراد را در مورد اخذ روش‌های عادی و ویزای توریستی بدون تمکن مالی که روشی تخصصی است، راهنمایی خواهند کرد.

وضعیت تملک: داشتن املاک باارزش احتمال برگشت به کشور را بالابرده و طبیعتاً تأثیر مثبت بر نحوه صدور ویزای دارد.

گردش حساب: پرینت حساب بانکی، وضعیت تجاری و مانده‌حساب افراد در داخل کشور مهم است و جزو تأثیرگذارترین مدارک در تایید شدن ویزاست.

تاریخچه سفر: مهرهای پاسپورت و اینکه قبل از اقدام برای ویزای جدید به چه جاهایی سفر شده، بسیار مهم است.

بیمه تأمین اجتماعی: سابقه بیمه کاری یکی از مواردی ست که سابقه کاری را اثبات می‌کند ولی نبود آن‌هم دال بر عدم صدور ویزا نیست.

جایگاه شغلی: موقعیت شغلی جزو موارد تعیین‌کننده اساسی است و تأثیر بسیار زیادی بر روند صدور ویزای دارد.

نکات کلیدی در افزایش شانس ویزا

از مهم‌ترین مدارک مرتبط به درخواست ویزا، سند تمکن و گردش مالی هستند. تهیه این اسناد، با توجه به جزییات و ظرافت‌های زیادی که دارند، می‌توانند نتیجه ویزای را به‌راحتی تحت تأثیر قرار دهند. برخی سؤالات متداول در این زمینه ممکن به شرح زیر باشند:

تمکن مالی و گردش مالی چیست؟ آیا تمکن و گردش باید از یک حساب بانکی باشد؟ واحد پول مندرج در این سند می‌بایست چه چیزی باشد؟ دلار؟ یورو؟ دلار کانادا؟‌ ریال؟ میزان تمکن مالی موردنیاز چقدر است؟ آیا این اسناد نیاز به ترجمه رسمی دارند؟ آیا می‌توان موجودی حساب را پیش از ارائه مدارک به سفارت به‌صورت صوری بالا برد؟ چند روز پیش از تحویل مدارک به سفارت برای دریافت تمکن و گردش به بانک خود مراجعه کرد؟

تمکن مالی و گردش مالی چیست؟

گردش مالی سندی است که نمایش‌دهنده تمام ورود و خروج‌های مالی در حساب بانکی صاحب حساب است. گردش مالی جهت ارائه به سفارت می‌بایست به زبان انگلیسی باشد.

درصورتی‌که فردی قصد اخذ ویزا دارد، گواهی تمکن مالی، سندی معتبر و رسمی‌‌‌ است که در بانک به‌صورت تک‌برگی صادر می‌‌‌‌‌‌شود و در آن موجودی کلیه حساب‌‌‌ها به واحد پولی کشوری که به آن قصد سفر وجود دارد، نوشته می‌شود. این گواهی می‌بایست ترجیحاً خطاب به سفارت موردنظر نوشته شود.

اخذ ویزای توریستی بدون تمکن مالی ازجمله روش‌های دشواری است که می‌توان از طریق آن ویزا تهیه کرد؛ ولی امکان‌پذیر است.

واحد پول مندرج در این سند می‌بایست چه چیزی باشد؟

تمام بانک‌ها این سند را به واحد پول ریال صادر می‌کنند هرچند بهتر است از بانک خواست که نرخ تبدیل یا همان نرخ برابری ارز موردنظر به ریال را در متن ابتدایی یا انتهایی آن بنویسد. این نرخ در حال حاضر با نرخ ارز بانک مرکزی درج می‌شود.

متقاضی در هنگام درخواست گواهی تمکن مالی از بانک باید واحد پول موردنظر را مشخص کند. به صورتی که تمکن برای سفر به کانادا بهتر است به واحد دلار کانادا، برای سفر به انگلیس، پوند و برای سفر به اروپا به یورو باشد. این گواهی، نشان می‎دهد که فرد چقدر پول در حساب دارد.

چند روز پیش از تحویل مدارک به سفارت برای دریافت تمکن و گردش به بانک خود مراجعه کرد؟

کلیه بانک‌ها در حال حاضر تمکن مالی را با نرخ ارز بانک مرکزی محاسبه و درج می‌کنند. درنتیجه تهیه تمکن مالی موردنیاز تا حد بسیار زیادی تسهیل می‌شود. سفارت نیاز به برگه تمکن به‌روز دارد؛ بهترین فاصله زمانی بین تاریخ اخذ تمکن و ارائه آن به سفارت کمتر از یک هفته باشد.

بهتر است گواهی بانکی به نام شخص اقدام صادر شود. اگر فرد متقاضی متأهل باشد، می‌توان گواهی را به نام همسر ایشان صادر کرد. ولی برای اطمینان، بهتراست به نام اقدام کننده اصلی باشد. شماره‌حساب فرد متقاضی و اطلاعات تماس بانک مانند آدرس پستی، شماره تماس و آدرس ایمیل نیز باید در گواهی درج‌شده باشد.

آیا می‌توان موجودی حساب را پیش از ارائه مدارک به سفارت به‌صورت صوری بالا برد؟

صاحب حساب باید در نظر داشته باشد که اگر مبلغی نسبتاً زیاد را در روزهای آخر دریافت گواهی تمکن، واریز کند ازآنجاکه در میانگین موجودی دوره تأثیر چندانی ندارد، برای سفارت مشخص خواهد شد. درصورتی‌که در گردش مالی فرد متقاضی، عدد نسبتاً زیادی دریافت یا برداشت‌شده باشد،‌بهتر است اسناد مربوط به این دریافت و پرداخت را هم ارائه شود. به‌طور مثال اسناد مربوط به خریدوفروش ملک.

لزومی به یکسان بودن حساب بانکی تمکن و گردش نیست. ضمناً در صورت نیاز می‌توان مدارک تمکن و گردش حساب‌های متعددی را به سفارت ارائه داد. زیاد بودن مدارک ارائه شده در روند تایید ویزا مشکلی به وجو نمی‌آورد ولی نقص در مدارک می‌تواند دلیل برای ریجکتی باشد.

میزان گردش مالی و تمکن موردنیاز چقدر است؟

گردش مالی برای اخذ ویزا با توجه به سفارت مربوطه و همچنین حجم تراکنش‌های مالی می‌تواند ۳ ماهه یا ۶ ماهه باشد. ورودی و خروجی حساب یا همان دریافت و پرداخت‌ها با توجه به کسب‌وکار شخص بررسی می‌شود. نکته حائز اهمیت برای سفارت، دریافت‌های افراد خواهد بود.

تا حد امکان پول را به مدت ۶ ماه قبل از گرفتن گواهی در حساب نگه‌داشته و حتی بعد از گرفتن گواهی از بانک تا روشن شدن وضعیت ویزا به پول دست نزد. برای صاحبان مشاغل بهتر است که در طول هرماه حداقل مبلغ ۱۵ میلیون تومان به‌صورت ثابت وارد حساب شده باشد. برای افراد بازنشسته و کارمندان با توجه به فیش حقوقی‌ باید ماهیانه مبلغی به‌صورت ثابت به‌حساب واردشده باشد.

رد درخواست ویزا

به‌طورکلی بهتر است متقاضی همه حساب‌های دیگر خود را در جهت تکمیل مدارک، ارائه دهد. بیشترین علت رد ویزا در سفارت‌ها خصوصاً سفارت انگلیس برای افراد واجد شرایط، عدم تسلط به خواسته‌های سفارت در تهیه مدارک مالی است.

لذا پیشنهاد می‌شود به‌صرف تسلط به زبان انگلیسی یا توانایی اقدام مستقل برای ویزا، به‌هیچ‌عنوان بدون مشورت با مشاورین و وکلای متخصص برای ویزا اقدام نشود چراکه اقدام مجدد برای ویزای پس از رد ویزا به‌مراتب پرهزینه‌تر و سخت‌تر خواهد بود.

در صورتی که برای دریافت ویزای توریستی شرایط به گونه‌ای است که فرد مدارک لازم ویزای توریستی را ندارد یا بخشی از پرونده ناقص است موسسه مهاجرتی ویزا نیو آمادگی ارائه خدمات ویزای توریستی بدون تمکن مالی برای متقاضیان گرامی را دارد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت ویزا نیو به آدرس visanew.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویزا نیو

موسسه مهاجرتی ویزا نیو با برخورداری از همکاری وکلای با تجربه و بین المللی در اروپا ، کانادا ، امریکا و استرالیا سعی دارد تمامی امور حقوقی مهاجرت ( کاری، تحصیلی، توریستی، سرمایه گذاری و ثبت شرکت، تمکن مالی، اخذ انواع اقامت های بلند مدت و کوتاه مدت، مشاوره حقوقی به امور مهاجرین و پناهندگان و …) فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | سرگرمی و تفریح