اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805193940712608

تامین کلیه لوله‌های سایز بالا براساس نیازهای مختلف

کد: 139805193940712608

http://bit.ly/31xhaJC

، تهران , (اخبار رسمی): لوله‌های سایز بالا یکی از محصولات اصلی این مجموعه است که تحت گواهینامه ISO / BV قرار دارد. این لوله‌ها به دلیل کیفیت عالی، قیمت رقابتی و خدمات خوب به سراسر ایران فرستاده می‌شود.

تامین کلیه لوله های سایزبالا
تامین کلیه لوله‌های سایز بالا براساس نیازهای مختلف

لوله های سایز بالا  در بسیاری از صنایع مفید و موثر هستند؛ مثلا خطوط پایپینگ سیالات اعم از آب، گاز، میعانات نفتی، ساخت سازه‌های فضایی و سازه‌های فلزی سنگین، ساخت مخازن آب و گاز، نفت و …

این لوله‌‍ها مقاوم در برابر خوردگی هستند، ابعاد دقیق (برابر سفارش مشتری)دارند، می‌تواند فشار بالا و دمای بالا را تحمل کنند. اطمینان از توزیع مساوی بار در ساخت سازه وجود دارد.

لوله های فولادی سایز بالا معمولاً با قطر خارجی بیش از ۶۱۰ میلی متر موجود هستند. لوله‌های فولادی سایز بالا عموما در طیف گسترده ای از برنامه ها مانند مهندسی خط لوله در مقیاس بزرگ، مهندسی گاز و آب و ساخت شبکه لوله استفاده می‌شوند.

فرآیند تولید لوله فولادی با قطر بزرگ به طور کلی نتیجه این فرایندها است:

حرارت دادن، سوراخ کردن، خم کاری، جوشکاری داخلی و خارجی و فرآیند چند مرحله‌ای صاف کردن، همه‌ی این مراحل برای رسیدن به استانداردهای موسسه نفت آمریکا است. لوله‌های فولادی سایز بالا برای قسمت‌های اصلی ساختمان‌های بزرگ به عنوان پشتیبان بین طبقات قرار می‌گیرند، هم چنین در شمع‌های پل، ستون‌های زیر آب و ستون سازی ساختمان‌های مرتفع استفاده می‌شود.

در فرآیند تولید لوله های سایز بالا نوع کاربرد تامین کننده فرایند تولید است. برای مثال اگر لوله‌ی سایز بالا جهت مصرف در مدار پایپینگ (خطوط نفت ، گاز و آب) باشد باید استاندارد‌های API در فرآیند تولید رعایت شود . در ادبیات عامه به این لوله‌ها، لوله‌های تست شده می‌گویند. در صورتی که لوله‌های سایز بالا در سازه‌های فلزی مورد استفاده باشند استاندارد API برای تولید آنها ضروری نیست.

لوله‌های سایز بالای API باید پس از تولید روکش پلیمر، پرایمر یا اپوکسی شوند این عمل از آلوده شدن محیط‌های نصب لوله توسط تجزیه شدن سطح فولاد از اکسید آهن جلوگیری می‌کند و فرایند کار را در محیط‌های گرم و استوایی و سرد و خشک بهبود می‌بخشد.

مهزیار فولاد صنعت این توانایی را دارد که الزامات لوله را با طیف وسیعی از گزینه‌های لوله فولادی تامین کند. همچنین نیازهای افراد را با لوله از قطر ۱۰ اینچ تا ۱۰۰ اینچ و یا حتی بزرگ‌تر به انجام می‌رساند. اگر به لوله فولادی بزرگ‌تر نیاز باشد، می‌توان نیازمندی‌های خاص خود را برآورده کرد. مهزیار فولاد می‌تواند لوله درخواستی را براساس پارامترهای مورد نیاز ارائه دهد:

قطر، ضخامت دیواره، طول، استاندارد ASTM، جوشکاری مقاومت الکتریکی، جوش یکپارچه (ERW)، روکش مقاوم در برابر سایش و رطوبت، داخلی یا وارداتی بودن کالا، جدید یا دست دوم بودن کالا، تست‌های هیدرو استاتیک، تست‌ های الکترواستاتیک.

مهزیار فولاد صنعت تجربه کار با طیف گسترده‌ای از صنایع و مشتریان را دارد. لوله‌های فولادی سایز بالا را برای ساخت و ساز، حفاری،  چاه، لوله کشی و بسیاری از کاربردهای دیگر ارائه می‌دهد. همچنین لوله‌هایی با طول‌های مختلف تهیه می‌کند و هدف انها ارائه سطح بالایی از خدمات به مشتریان برای پاسخگویی به تمام نیازهای لوله‌های فولادی آنها است.

شرکت مهزیار فولاد صنعت اولین دریافت کننده گواهینامه‌ی CRM & CSM (جلب رضایت مشتری) در میان تامین کنندگان مقاطع فولادی در ایران از URS انگلستان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهزیار فولاد صنعت

ورق استیل شرکت بازرگانی مهزیار فولاد صنعت تامین کننده انواع ورق استیل دکوراتیو و پانچ شده جهت مصارف ساختمانی و صنعتی ، ورق های استیل نسوز در ایران . به آلیاژی که پایه آن آهن است و کمتر از 2% کربن دارد استیل میگویند . ورق استیل ورقی با خاصیت فلز استیل است که دارای ویژگی های براقی ، زیبایی ، سطح صاف ، عدم خوردگی و زنگ زدگی است . تولید ورق استیل در ابعاد ، اندازه های مختلف و قطعات به صورت مربع و مستطیل صورت میگیرد و در نهایت به صورت رول و شیت عرضه میگردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار