اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805193941510874

مراحل رفع ریجکتی ویزای شنگن، کانادا و استرالیا

کد: 139805193941510874

http://bit.ly/31FZEmC

، تهران , (اخبار رسمی): اگر سفارت به هر دلیلی با درخواست مبنی بر صدور ویزا موافقت نکند، رای صادره را طی نامه‌ای برای شخص ارسال خواهد کرد، بعد از آن او می‌تواند نسبت به رای سفارت اعتراض کند.

مراحل رفع ریجکتی ویزای شنگن، کانادا و استرالیا
مراحل رفع ریجکتی ویزای شنگن، کانادا و استرالیا

برحسب تجربه می توان گفت که حداقل 6 ماه بعد از ریجکت ویزا باید صبر کرد و سپس می‌توان بار دیگر برای دریافت ویزا اقدام کرد

طبق قوانین تصویب شده در سفارت کشورهای مختلف، تمامی متقاضیان دریافت ویزا که با رد درخواستشان مواجه شده‌اند، این فرصت را خواهند داشت که به رای صادره اعتراض کنند. در این مطلب به بررسی مراحل رفع ریجکتی ویزای شنگن، کانادا و استرالیا پرداخته می‌شود.

رفع ریجکتی ویزای شنگن، کانادا و استرالیا

در بسیاری موارد، خصوصاً برای ایرانیانی که درخواست ویزا می‌دهند، یکی از دلایل رد درخواست ویزا، نداشتن مدارک کافی برای اثبات بازگشت به کشور خود است. داشتن یک ریجکتی در لیست درخواست‌های ویزا تا حدودی کار را برای درخواست مجدد دشوار خواهد کرد. مشاوران زبده ویزا نیو می‌توانند راهنمایی‌های لازم را درزمینهٔ رفع ریجکتی ارائه دهند.

اگر سفارت به هر دلیلی با درخواست شخصی مبنی بر صدور ویزا موافقت نکند، رای صادره را طی نامه‌ای برای او ارسال خواهد کرد، بعد از آن او می تواند نسبت به رای سفارت اعتراض کند. برای اعتراض به ریجکت ویزا، ابتدا باید نامه ارسال شده با دقت مطالعه شود تا از دلیل رد درخواست اطلاع حاصل شود، سپس چنان‌چه شخص از غلط بودن دلایل رد ویزا مطمئن است و دلایل کافی برای اثبات این موضوع دارد، می‌تواند توضیحات خود را طی نامه‌ای برای سفارت ارسال کند. در صورت دقیق بودن توضیحات و مدارک جدید ممکن است با درخواست صدور ویزا موافقت شود.

اقدام مجدد پس از ریجکت شدن ویزا چه بازه زمانی است؟

روز بعد از دریافت نامه ریجکتی می‌توان بار دیگر برای دریافت ویزا اقدام کرد. درواقع محدودیت زمانی برای این موضوع وجود ندارد؛ اما مهم این است که پس از ریجکت ویزا، متقاضی ابتدا با مطالعه دقیق نامه ریجکتی، نواقص و ابهامات مربوط به پرونده خود را مورد ارزیابی قرار داده و با برطرف کردن آن‌ها بار دیگر برای دریافت ویزا اقدام کند. در صورت ارسال نامه اعتراض، بهتر است تا روشن نشدن پاسخ از سوی سفارت برای درخواست مجدد صبر شود.

متقاضی برای اعتراض به ریجکت ویزا چقدر وقت دارد؟

برای اعتراض به ریجکت ویزا محدودیت زمانی وجود ندارد. بلافاصله بعد از دریافت نامه سفارت، فرد می‌تواند اعتراض خود را همراه با مدارک جدید برای سفارت ارسال کند.

چند وقت بعد از ریجکت ویزا می‌توان مجددا درخواست ویزا داد؟

برحسب تجربه می‌توان گفت که حداقل 6 ماه بعد از ریجکت ویزا باید صبر کرد و سپس می توان بار دیگر برای دریافت ویزا اقدام کرد. بدیهی است در درخواست مجدد باید با بازنگری در مدارک مورد نیاز، نسبت به رفع نواقص درخواست قبلی اقدامات لازم صورت گیرد.

لزوم مشاوره برای رفع ریجکت ویزای شنگن، کانادا و استرالیا

گرفتن ویزا پیچیدگی‌هایی دارد، گاها افراد به دلیل نداشتن تجربه کافی نه تنها موفق به دریافت ویزا نمی‌شوند بلکه زمان و هزینه زیادی را نیز از دست می‌دهند. بنابراین بهتر است برای جلوگیری از بروز مشکلات و سخت‌تر شدن دریافت ویزا در آینده، از کمک‌های یک مشاور متخصص بهره گرفته شود. این افراد به دلیل داشتن تجربه‌های زیاد، انواع دلایل ریجکت ویزا و روش‌های مطمئن برای رفع آن را می‌شناسند، بنابراین می‌توانند در مدت زمان کمتری فرد را به اهدافش برسانند.

چگونه می‌توان از ریجکت شدن درخواست ویزا جلوگیری کرد؟

بهترین راه برای جلوگیری از رد شدن درخواست صدور ویزا، اطلاع از دلایل ریجکت و مجموعه اشتباهاتی که ممکن است منجر به بروز این مشکل شوند است، بنابراین قبل از اینکه برای دریافت ویزا درخواست داده شود، حتما باید از یک مشاوره متخصص کمک گرفته شود و در مورد اشتباهاتی که باعث رد شدن درخواست می‎شود تحقیق شود.

چنانچه شخصی اقدام به اخذ ویزا کرده است و درخواست ویزای او رد (ریجکت) شده است. تیم مشاوره ویزا نیو آماده است تا در زمینه رفع ریجکتی ویزا به‌ طور کاملاً قانونی و دریافت مجدد ویزا به علاقه‌مندان مشاوره دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویزا نیو

موسسه مهاجرتی ویزا نیو با برخورداری از همکاری وکلای با تجربه و بین المللی در اروپا ، کانادا ، امریکا و استرالیا سعی دارد تمامی امور حقوقی مهاجرت ( کاری، تحصیلی، توریستی، سرمایه گذاری و ثبت شرکت، تمکن مالی، اخذ انواع اقامت های بلند مدت و کوتاه مدت، مشاوره حقوقی به امور مهاجرین و پناهندگان و …) فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی