اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805223950310871

سفر لوکس به کانادا با قطار راکی مانتینیر

کد: 139805223950310871

http://bit.ly/31Jiych

، تهران , (اخبار رسمی): اگر چه بیشتر مسافرانی که قصد سفر لوکس دارند از هواپیما یا کروزهای دریایی استفاده می‌کنند تا یک سفر هیجان انگیز را تجربه کنند اما در این میان، قطارهایی وجود دارد که با ارائه دادن خدماتی در حد فرست کلاس هواپیما و کشتی‌های کروز یک سفر رویایی را می‌توانند برای مسافران به یادگار بگذارند.

سفر لوکس به کانادا با قطار
سفر لوکس به کانادا با قطار راکی مانتینیر

سفر با قطار در بسیاری از کشورها به خصوص شمال و غرب قاره آمریکای شمالی مرسوم است و بیشتر افراد قطار را بر هواپیما یا کشتی ترجیح می‌دهند. در ادامه یکی از بهترین قطارهایی که برگزار کننده تورهای لوکس در دنیاست را معرفی شده است.

این قطار متعلق به یک شرکت کانادایی است که در زمینه تورهای خصوصی و لوکس از همان سال‌های ابتدایی شروع کار خود اسم و رسمی برای خود درمیان همگان باز کرده است. شرکت در دهه ۸۰ میلادی  به نام VIA Rail تاسیس شد و در دهه 90 میلادی مالکیت آن به گروه the Armstrong Group داده شد و تاکنون توسط این گروه هدایت می‌شود.

نام قطار راکی مانتینیر Rocky Mountaineer است که در قالب تورهای لوکس و خصوصی که از مناطق بکر و زیبای کانادا عبور می‌کند فعالیت دارد. شایان ذکر است که در مجموع از 4 شهر عبور می‌کند.

قطار راکی دارای فضای پرزرق و برق که بیشتر قسمت‌های آن از چوب‌های خاص ساخته شده است. قطار با سرعت  50 کیلومتر در ساعت حرکت خود را از غرب کانادا شروع می‌کند. بیشتر اوقات در حال گذر از جنگل‌ها، رودها و دشت‌ها هستید.

اولین نکته‌ای که توجه افراد را به خود جلب می‌کند داشتن وای فای مجانی و پرسرعت در داخل قطار و مکانی مناسب برای شارژ وسایل الکترونیکی است.

همه افراد حاضر در این قطار، اعم از پیر، جوان و میان سال مسافرانی هستند که با مسافرانی که تاکنون در سایر سفرها دیده شده فرق دارند. این افراد عاشق سفر کردن و دوست دارند از مسیر حرکت از آن لذت ببرند.

فضای داخلی قطار از چوب‌های خاص صیقلی ساخته شده است. قطار در دو نوع طلایی و نقره‌ای سرویس به مسافران خود می‌دهد.

  • قسمت نقره‌ای

در قسمت نقره‌ای صندلی‌های مناسب به کار برده شده است و فضایی مناسب میان صندلی‌ها تعبیه شده تا مسافران احساس راحتی در مدت زمان حرکت قطار داشته باشند. همچنین یرای مسافران در قسمت نقره‌ای، فضایی برای قرار دادن وسایل تعبیه شده است.

  • قسمت طلایی

قسمت طلایی، قسمت لاکچری راکی است. این قسمت دارای ناهار خوری جدا، خدمه و همچنین سقف واگن‌ها از شیشه است. این سقف‌ها این قابلیت را می‌دهد تا افراد زمانی که در حال خوردن صبحانه یا میان وعده هستند از دیدن فضاهای زیبا و هیجان انگیز همچون پرواز عقاب‌ها بر فراز آسمان کانادا لذت ببرند..

صندلی‌های قسمت طلایی قابلییت خم شدن دارد که در قسمت نقره‌ای این قابلییت وجود ندارد.

کار جالب که بیشتر مسافران این بخش می‌توانند انجام دهند گرفتن عکس‌های سلفی با این سقف‌های شیشه‌ای و گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام است.

  • خدمه و کارکنان قطار

کار کنان قطار راکی خیلی خوش اخلاق و صبور هستند و همه جا را به خوبی برای همه توضیح می‌دهند و حتی داستان‌هایی که برای آن مکان نقل شده را برای همه بازگو می‌کنند.

نکته‌ای که باید توجه داشت مکانی برای خواب در این قطار وجود ندارد و هر شب افراد در جای خاص همانند هتل استراحت خواهند کرد که در ونکور هتل 5 ستاره فیرمونت در نظر گرفته شده است.

برای مسافران تاکسی‌های ویژه در نظر گرفته شده تا مسافران را از  ایستگاه قطار تا مکان استراحت آنها در شب منتقل کنند. صبح نیز تا زمانی که همه مسافران سوار نشوند قطار حرکت نمی‌کند.

  • رستوران قطار

رستوران قطار توسط دو سر آشپز معروف یان پیر گورین و فردریک کوتون اداره می‌شود. برای صبحانه پنکیک بلوبری، برای ناهار برگر قارچ و بیف همرا با سیب زمینی‌های سرخ شده و شب ماهی سالمون همراه با مخلفات بهتر است از رستوران قطار سفارش داده شود.

مواد به کار رفته شده در رستوران خیلی تازه است. همچنین در این میان، میان وعده‌هایی به افراد داده می‌شود تا از این سفر با قطار راکی لذت ببرند.

اقامتگاه

  • اولین شهر: بنف| Banff

اولین جایی که این قطار اقامت دارد بنف خواهد بود. شهرت بنف به دلیل وجود پارک ملی بنف است که در آن مناظری دیده می‌شود که انگار روی بوم نقاشی شده باشند. فاصله محل استراحت از ایستگاه مقداری زیاد است. بعد از مقداری استراحت بهتر است به شهر زد و از زیبایی‌های آن غافل نشد. در گشت و گذار در شهر می‌توان به رستوران پارک دیستلری رفت که نوشیدنی‌های آن در همه جا زبانزد است.

  • دومین شهر: کاملوس| Kamloops

دومین جایی که توقف می‌کند شهر آبی‌ها کاملوس است. شهرت آن تنها به دلیل هتل‌ها و رستوران‌‌های آن نیست. بسیاری مراسم و فستیوال‌ها در این جا برگزار می‌شود که می‌توان در آنها حضور داشت و لحظات خوشی را سپری کرد. افرادی که در اوایل بهار سفر می‌کنند بهترین زمان برای علاقمندان به ماهیگیری است. انتهای تابستان نیز بهترین زمان برای حضور در فستیوال‌های موزیک که در تمامی پارک‌ها ی آن برگزار می‌شود، است.

  • سومین شهر: ونکور| Vancouver

سومین جایی که توقف می‌کند ونکور و هتل بازسازی شده فیرمونت است. کارهای زیادی در ونکور می‌تواند انجام شود؛ همچون رفتن Vancouver Art Gallery. رستوران‌های معروفی که در این شهر هستند را می توان آنها  را تست کرد.

علاقه مندان برای حضور در این تور می‌توانند با کارشناسان مجرب نیلاگشت در امر ویزای توریستی کانادا در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیلاگشت

آژانس مسافرتی نیلاگشت |مجری خدمات تخصصی و لوکس سفر مرکز تخصصی خدمات ویزای کانادا و سایر کشورها خدمات رزرواسیون بیزینس لانج در تمام فرودگاهای دنیا

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح