اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805233954110874

کدام‌ یک از روش‌های مهاجرت به کانادا آسان‌تر است؟

کد: 139805233954110874

http://bit.ly/31IFBnl

، تهران , (اخبار رسمی): علت رونق فضای کار و تجارت در کشور کشور کانادا، وجود سیستم مالی پاسخ‌گو و شفافی است که اجازه فسادهای مالی به مسئولین و مردم نمی‌دهد.

کدام‌یک از روش‌های مهاجرت به کانادا آسان‌تر است؟
کدام‌ یک از روش‌های مهاجرت به کانادا آسان‌تر است؟

چرا کشور کانادا به عنوان بهترین کشور برای مهاجرت انتخاب‌ شده است؟

- فضای مناسب برای کار و تجارت:

علت رونق فضای کار و تجارت در این کشور، وجود سیستم مالی پاسخ‌گو و شفافی است که اجازه فسادهای مالی به مسئولان و مردم نمی‌دهد.

- بهترین نظام بانکی:

نظام بانکی کانادا نیز یکی از بهترین نظام‌های بانکی جهان است. حدود چهار مورد از ۱۰ بانک برتر جهان در کشور کانادا قرار دارد.

انواع روش‌های مهاجرت به کانادا:

مهاجرت از طریق تحصیل

نحوه اخذ پذیرش تحصیلی کانادا و دریافت ویزای تحصیلی کانادا بستگی به دانشگاه کانادایی دارد که شخص می‌خواهد بورسیه تحصیلی آن را بگیرد و یا با هزینه شخصی می‌خواهد پذیرش بگیرد. پس ارتباط با دانشگاه کانادا و اساتید کانادایی (برای مقطع دکترا) اهمیت زیادی دارد. مدارک زبان انگلیسی برای پذیرش تحصیلی لازم و ضروری است.

مهاجرت از طریق شغل

مهاجرت کانادا از طریق کار یا ویزای مهارتی و تخصص و به‌عنوان نیروی متخصص به کانادا، مخصوص افرادی است که دارای توانایی‌های شغلی و مهارتی هستند و از این طریق می‌توان اقامت کانادا را دریافت کرد.

در روش مهاجرت کاری، سابقه کاری، مدرک زبان، سن و وضعیت تأهل امتیازبندی می‌شود و وضعیت موفقیت متقاضی در پرونده مهاجرتی را مشخص می‌کند.

داشتن پیشنهاد کاری از سوی کارفرما در کانادا بسیار می‌تواند کمک‌کننده باشد. به‌صورتی که وجود تنها این عامل باعث به دست آوردن نیمی از امتیاز لازم برای مهاجرت می‌شود.

در روش مهاجرت کاری به کانادا کل امتیازهایی که یک نفر می‌تواند دریافت کند 1200 بوده که به دو بخش 600 امتیازی تقسیم می‌شود. 600 امتیاز اول مربوط به خود فرد مهاجر بوده و ترکیبی از مهارت‌های زبانی، تحصیلی، کاری و سنی است. 600 امتیاز دوم مربوط به داشتن پذیرش کاری از سوی کارفرمای کانادایی است.

مهاجرت از طریق تولد

فرزندی که در خاک کانادا متولد می‌شود فارغ از تابعیت مادر و پدر و نیز ماهیت اقامتی آن‌ها در کانادا (چه به‌صورت قانونی و غیرقانونی) شهروند کانادا محسوب می‌شود و از بدو تولد از تمام مزایای شهروندی کانادا بدون زندگی در کانادا بهره‌مند می‌شود. بر اساس قوانین سازمان مهاجرت کانادا (CIC)، باردار بودن فرد به‌ تنهایی منجر به رد شدن درخواست ویزای او نمی‌شود اما باردار بودن بر روی مسائل اصلی تصمیم‌گیری افسر ویزا تأثیر می‌گذارد. اخذ هر نوع ویزا کانادا شامل ارائه مدارک و فرم‌های مربوطه و برطرف کردن هرگونه نگرانی ممکن افسر ویزا است.

مهاجرت از طریق ثبت شرکت

متقاضی ثبت شرکت در کشور کانادا ابتدا باید تصمیم‌گیری کند که چه نوع کسب‌وکاری مورد نظر او است و در این خصوص شرایط مربوط به تقاضای بازار، داشتن بیزنس پلن یا طرح توجیهی و موارد موردنیاز را موردبررسی قرار دهد. در این امر سود ده بودن طرح تجاری، نوآورانه بودن، مورد تائید بودن آن، محدودیت‌های دولتی و شرایط موردنیاز برای راه‌اندازی آن از اهمیت بالایی برخوردار بوده و برای تمدید ویزا و اخذ اقامت به توجه ویژه‌ای نیازمند است.

مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری

این روش جهت توسعه و تولید و اشتغال در کانادا با هدف جذب سرمایه متقاضیانی که دارای تجربه تجاری کسب وکاری و توان مدیریتی دارند به وجود آمده است.

در این روش متقاضی الزامی به فراگیری زبان فرانسه یا انگلیسی ندارد و فرد سرمایه‌گذار ملزم به داشتن مدرک تحصیلی نیست و او هیچ تعهدی در زمینه ایجاد حرفه و کار ندارد همچنین از این روش می‌توان برای خود و همسر و فرزندان اقامت دائم کانادا را اخذ کرد.

مهاجرت از طریق توریستی از دیگر روش‌های مهاجرت است که با توجه به قوانین مهاجرتی ویزای توریستی نمی‌تواند به هیچ ویزای دیگری از داخل کانادا تبدیل شود و تنها در موارد خاص و استثنایی این امر مهیاست لازم به ذکر است که این نوع ویزا محدود و کوتاه‌مدت است.

موسسه مهاجرتی ویزا نیو با بهره‌گیری از اعضای با تجربه و همچنین استفاده از کلیه امکانات علمی و تخصصی، تمامی امور حقوقی مهاجران از جمله مشاوره تخصصی امور مهاجرت و خرید املاک خارجی، اخذ اقامت اروپا و تابعیت کشورهای حوزه شنگن، کانادا (اقامت تحصیلی، اقامت کاری، اقامت ثبت شرکت، اقامت سرمایه‌گذاری، اقامت تمکن مالی، اقامت از طریق ازدواج، اقامت توریستی) را ارائه می‌دهد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت و شرایط زندگی در اروپا با متخصصان این امر از طریق شماره تماس 88641877-021 و یا وب سایت visanew.com تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویزا نیو

موسسه مهاجرتی ویزا نیو با برخورداری از همکاری وکلای با تجربه و بین المللی در اروپا ، کانادا ، امریکا و استرالیا سعی دارد تمامی امور حقوقی مهاجرت ( کاری، تحصیلی، توریستی، سرمایه گذاری و ثبت شرکت، تمکن مالی، اخذ انواع اقامت های بلند مدت و کوتاه مدت، مشاوره حقوقی به امور مهاجرین و پناهندگان و …) فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی